הפנים של הבית שלנו: 3 טיפים לבחירת מזוזה

מי שמבין עניין בעיצוב יכול להגיד לכם גם מתוך שינה שבחירה של מזוזה זה לא עניין של מה בכך. נכון, היא קטנה ואולי נדמה לכם שהיא לא נראית לעין – אבל היא עושה את ההבדל. בחירה של מזוזה מעוצבת תביא לנוכחות ותאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהבית שלכם מעוצב בטוב טעם. הישארו אתנו ותקבלו את 3 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור מזוזה על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הטיפים המדוברים, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על מזוזות. הם בעצם המכורים לדבר. מדובר במי שבוחרים מזוזות מעוצבות עם מעצבי פנים בלבד (כן, שמעתם נכון, יש אנשים כאלה). הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא מזוזות מעוצבות וביקשנו לקבל פניה ממי שיודעים לבחור מזוזות באופן הטוב ביותר. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 אנשים וכל אחד מהם הציג בפנינו טיפים חשובים. אנחנו בחרנו את ה – 3 שנראו לנו הטובים ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת ששלחו את הטיפים שלהם. שכן, בזכותכם, מדריך זה רואה אור.

 

הפנים של הבית שלנו: טיפ מספר 1 לבחירה של מזוזה

הטיפ הראשון שאתם צריכים להכיר זו בחירה מגוונת. אם חשבתם לקנות לכל הבית את אותה מזוזה רק בצבע אחר, כדאי שתדעו שזה פאסה. מסתבר שכל היופי זה לבחור כל מיני מזוזות מחומרים שונים ועיצובים שונים. שכן, זה מה שגורם לבית להיראות ייחודי ומעוצב בטוב טעם. ההמלצה של מעניק הטיפ זה לבחור למשל במזוזות מעוצבות מזכוכית או מזוזות מעוצבות מבטון ואליהן להוסיף גם מזוזות מקרמיקה.

 

הפנים של הבית שלנו: טיפ מספר 2 לבחירה של מזוזה

הטיפ השני הוא למדוד את המשקופים באזורים שונים בבית. מדובר כאן בטיפ שיכול לשנות את החיים שלכם. שכן, אם אתם קונים מזוזה מעוצבת ויפה מבלי למדוד, אתם עשויים לגלות שחלק ממנה יהיה "באוויר" בגלל שהיא גדולה יותר מהמשקוף. אז תעשו לעצמכם טובה ותמדדו מראש.

 

הפנים של הבית שלנו: טיפ מספר 3 לבחירה של מזוזה

הטיפ השלישי הוא לשים לב לצבע המשקוף ולהתאים את צבע המזוזה אליו. שכן, לפעמים יש משקוף בצבע X בכניסה לבית, בעוד באזורים אחרים בתוך הבית, המשקוף בצבע Y. יכול להיות שצבע מסוים יתאים למשקוף מסוים ולא לאחר. אפשר לצלם מבעוד מועד את המשקופים, כדי שיהיה לכם נוח לבחור את הצבע המתאים לשנינו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את 3 הטיפים החשובים ביותר לבחירה של מזוזה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם אותם ולבחור את המזוזות המתאימות ביותר לבית שלכם. נאחל לכם בהצלחה ובחירה נכונה במזוזה!

כניסה לבית

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »