הכל על סמים

הסתבכתם עקב שימוש, הברחה או סחר בסמים? דעו לכם כי בארץ העונשים על העבירות הללו נחשבים לא פשוטים ולאור זאת עליכם יהיה להיוועץ עם עורך דין מקומי על מנת שיוכל לספק לכם ליווי מלא ולסייע בהתמודדות בבית המשפט. בכל אופן, במאמר הבא נספק לכם קצת מידע חיוני בכל הנוגע להיבט הפלילי של הסמים.

יש עבירות חמורות ויש חמורות יותר

בכל הנוגע לסמים עליכם להבין כי כל עבירה מביאה עמה עונש שונה מאחר. אחת עשויה לגרור 20 שנה בכלא ועבירה אחרת דווקא שנה אחת בלבד. לפיכך יהיה חשוב שתנסו להבין מהי חומרת העבירה שלכם וזאת טרם אתם נכנסים לפאניקה. אם תפעלו בצורה שקולה ואחראית ותפנו אל עורכי דין מנוסים על מנת שייצגו אתכם בהקדם האפשרי, סביר להניח כי הדבר הזה יביא עמו תועלת מאוד משמעותית. דבר שבוודאי כל אחד מכם ירצה לקחת לתשומת הלב שלו בסופו של דבר.

אקסטרות

ראיות – בעל ערך משמעותי בבית המשפט

כאשר מדובר על עבירות סמים, אחד הדברים הקריטיים שיקבעו בסופו של דבר את העונש שלכם יהיה עניין הראיות. ככל שיהיו יותר ראיות והוכחות לצד התובע כך סביר להניח כי העונש יהיה יותר משמעותי. כמו כן, כמובן שהדבר יהיה תלוי גם באופן ישיר בחומרת עבירת הסמים הספציפית שביצעתם. בכל אופן, יהיה כדאי לכם להיות מוכנים לכל דבר ולוודא כי אתם בוחרים ליצור קשר עם גורמים אשר ידעו להעניק לכם מענה מקצועי ואיכותי ובשלב מוקדם ככל הניתן.

חשוב לפנות לעורך דין בהקדם האפשרי

כל עוד מדובר על עבירות סמים עליכם יהיה להבין כי יהיה חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין ובשלב מוקדם ככל הניתן. כל אחד מכם שידע לא לבזבז זמן מיותר יוכל לראות בבירור כי יהיה מדובר בצעד מאוד חכם מבחינתו. אז שימו לב כי אתם מבינים את העניין הזה ובמאת האחוזים וזאת כאשר אינכם מתפשרים על הנושא של עורך הדין ואף לא לרגע. בחרו אך ורק בכאלה כמו מרטינדייל ואת אם יש לכם עניין להיות בטוחים כי תהיו בדרך להשגת הייצוג הטוב ביותר שישנו. ללא ספק כל אחד מכם ירצה בכך. בחירה אחת חכמה ללא ספק תהיה קריטית בעבור העתיד שלכם. אל לכם לשכוח זאת ואף לא לרגע. זאת בוודאות. אז למה אתם מחכים עם הנושא הזה בעצם?

 שיטת השלבים לטיפול בהתמכרויות לפרטים נוספים לחץ כאן

תוכן עניינים