הכירו את חברת JOMO

חברת JOMO היא חברה מובילה בענף הייצור בתחום כלים סניטריים. אם חשובה לכם האיכות והאמינות, מסתבר שכבר שמעתם על החברה המובילה בתחום זה. מה מיוחד במוצרי חברת JOMO ואיפה ניתן להשיג אותם? על אלו ועוד – תקראו כאן, במיוחד בשביל כל המשפצים והבונים את ביתם, ריכזנו כאן את הכתבה. אז בואו נתחיל.

 

מה מיוחד במוצרי חברת JOMO?

חברת JOMO היא חברה גרמנית שהוקמה עוד לפני 120 שנה. החברה מייצרת ניאגרות סמויות ממגוון סוגים ועיצובים. פרט לעיצוב החדשני של מוצריה, החברה שמה דגש על שירות ואספקת חלקי חילוף. החברה מספקת מוצרי חילוף לכל מוצריה, גם כאלו שיוצרו לפני 100 שנה… זה נשמע קלישאתי, אבל זו המציאות. שירות הלקוחות בחברה הוא ערך חשוב שהיא משתדלת לעמוד בו בכל מחיר.

כאשר חברה מספקת חלקי חילוף על מוצרים שהיא ייצרה לפני עשרות שנים, ניתן לראות עד כמה היא מאמינה במוצריה ועד כמה אכפת לה לעמוד בתקנים מחמירים. המוצרים שלה אכן זוכים לשרת את רוכשיהם לאורך שנים. הסיבה לכך ברורה.

חשוב לציין כי כל הניאגרות המיוצרות על ידי החברה ומיובאות, עוברות בדיקות מחמירות של מכון התקנים הישראלי שמאשר אותן אחת לאחת. מדובר במוצרים בטיחותיים ואמינים.

 

איפה רוכשים את מוצרי JOMO?

אתם רוצים לשלב בחדר השירותים בביתכם ניאגרה סמויה של חברת JOMO שתפאר את חלל החדר, אך אתם לא יודעים איפה ניתן לרכוש את מוצרי החברה. בדיוק לכן כדאי שתדעו כי מוצרי החברה מיובאים מגרמניה על ידי חברת לייקס ישראל שזכתה להיות יבואנית רשמית של החברה. בשביל הרציניים שביניכם, גם צירפנו קישור: שירות לקוחות ומוצרי JOMO באתר Lakes Israel.

כאשר רוכשים כלים סניטריים אצל חברת לייקס ישראל נהנים ממוצרים איכותיים, חדשניים ויוקרתיים. לצד כל זאת הלקוח נהנה משירות ברמה של יחס אישי, צוות טכנאים מקצועי ומיומן לשירותו וכמובן, שירות הלקוחות הניתן על ידי החברה מהווה ערך חשוב בה. גם אתם יכולים להנות ממוצרי JOMO בקלות ובנוחות. מוזמנים ליצור קשר עם חברת לייקס ישראל המספקת כלים סניטריים ממבחר המותגים המובילים, חלקי חילוף, מוצרי נגישות, מזרמים אלקטרוניים כיורים, אסלות, ברזים ואפילו ברזים אלקטרוניים.

 

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים ניאגרה סמויה?

ניאגרה סמויה זכתה לאהדה רבה בקרב הציבור הישראלי בעיקר בגלל העיצוב הנקי והאסתטי שהיא מקנה לחדר הנוחות. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ניאגרות סמויות חייבות להיות איכותיות, אחרת, כל תקלה בהן עלולה לגרום לנזק כספי משמעותי. זו הסיבה שרבים בוחרים במוצרי חברת JOMO. המוצרים איכותיים, אמינים וגם אם מתרחשת תקלה כלשהיא לאחר תקופת שימוש, יש אל מי לפנות. למוצרי החברה יש "אבא ואמא" והיא ממשיכה לתת שירות ולמכור מוצרי חילוף לאורך זמן. בהצלחה רבה!

שירותים ציבוריים

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »