הדשא של השכן לא יותר ירוק: איך לשדרג את הגינה במספר פעולות

גינה יפה ומטופחת יכולה להיות מקור לגאווה ולהוות מקום מפלט ומרחב חוץ מרגיע ונעים בבית. אם אתם מוצאים את עצמכם מקנאים בגינה הירוקה והשופעת של השכן שלכם, לא עוד! בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו להפוך את הגינה שלכם לחלל תוסס ומזמין שיגרום לשכנים שלכם לסובב את הראש.

אם שקלתם לאחרונה לעצב את גינת הבית מחדש, המאמר הבא בדיוק בשבילכם! במאמר הבא נבחן טיפים מעשיים לשדרוג הגינה, תוך כיסוי כל המידע שתצטרכו –  החל מהתאמת הגוון ועד לשילוב אלמנטים עיצוביים.

 

התאמת צל לגינה

יצירת האיזון האידיאלי של צל ואור שמש חיונית לגינת הבית, במיוחד באקלים החם של מדינתנו הקטנה. זה לא רק מבטיח את בריאות הצמחים שלנו, אלא גם תורם לנוחות הכללית ולאסתטיקה של החלל. דרך חדשנית אחת להשיג זאת היא על ידי שילוב הצללת לייקרה בעיצוב הגינה.

הצללת לייקרה מציעה פתרון רב תכליתי ומעוצב לוויסות הצל. לייקרה הוא בד מתמתח, המגיע לעתים קרובות בגווני לבן – בז' עדינים, המספק כיסוי מתכוונן ומושך מבחינה ויזואלית שניתן להתאים אישית לצרכים הייחודיים של הגינה שלנו. ניתן לחבר הצללת לייקרה למבנים קיימים, כגון פרגולות או גזיבו, או לתלות בין מוטות ליצירת אפקט חופה נעים.

גן במספר פעולות

איך בוחרים מיקום לצל?

על ידי מיקום אסטרטגי של הצללת לייקרה, נוכל לשלוט בכמות אור השמש המגיעה לאזורים שונים בגינה שלנו, מה שיאפשר לנו נוחות מקסימלית. מומלץ למקם את הצילייה כנגד אור השמש בשעות הצהריים, שכן אלו השעות שבהן נבלה בגינה בדרך כלל.

זה מבטיח את שלומם של צמחים עדינים הצומחים בגינה אך כמובן מעניק לנו את ההזדמנות לבלות בגינה מבלי לסבול מחום השמש היוקדת. האופי הקל והנושם של הצללת לייקרה מאפשר גם זרימת אוויר עדינה, מונעת הצטברות חום מוגזמת ויוצרת סביבה חיצונית נוחה.

 

גינון מעוצב וחדש

כדי לשדרג באמת את הגינה, חשוב לשים לב לגינון. כדאי להתחיל בהערכת הפריסה הקיימת וזיהוי אזורים שהגיע הזמן להשקיע בהם קצת יותר. כדאי לשקול להוסיף נקודות מוקד, כגון מזרקת מים יפה, פסל מיוחד או ערוגת צמחי תבלין, כדי ליצור עניין ויזואלי ולמשוך תשומת לב לאזורים ספציפיים.

יש ליצור שילוב של צמחים עם גבהים, מרקמים וצבעים משתנים כדי ליצור עומק וניגודיות חזותית. שקלו לשתול שילוב של צמחים רב שנתיים ושנתיים כדי להבטיח תצוגה רציפה של פרחים פורחים לאורך כל עונות השנה. בנוסף, שלבו שיחים ועצים ירוקים כדי לספק מבנה ותחושת קביעות לגינה שלכם.

 

לסיכום,

שדרוג הגינה זה לא דבר כל כך מרתיע כפי שזה עשוי להיראות. על ידי התאמת צל נכון לגינה באמצעות פתרונות חדשניים וחידוש הגינון עם שילוב של צמחים ומאפיינים מעוצבים היטב, גם אנחנו נוכל להפוך את המרחב החיצוני שלנו למרחב נעים ומעוצב.

גן במספר פעולות

תוכן עניינים