הדרכת בטיחות לעובדים עם חברת צמח בטיחות

תאונות עבודה שונות עשויות להתרחש במקומות עבודה שונים.

ניכר כי הגורם העירי לתאונות עבודה הוא חוסר מודעות של עובדים בנוגע לסיכונים שנמצאים בסביבת העבודה שלהם ולפיכך, חוסר הקפדה מצדם על כללי זהירות.

בשל עובדה זו, המעסיק נדרש לדאוג לסביבת עבודה בטוחה לעובדים, שיהיו בה הגנה ונוחות עבור העובדים.

לפיכך, ארגון פיקוח העבודה קבע תקנות שעל פיהן, מעסיקים מחויבים להעביר הדרכת בטיחות לעובדים.

 

הדרכת בטיחות לעובדים – מי רשאי להעביר?

ככלל, את ההדרכה בנושא בטיחות לעובדים נדרש להעביר ממונה בטיחות מקצועי ומוסמך להעביר לעובדים הדרכות בטיחות בהתאם לחוק. בסיומה של ההדרכה, כל עובד אמור לקבל תעודה באם סיים את ההדרכה בהצלחה. מעבר לכך, כל מעסיק נדרש לוודא עם עובדיו – אם הם הבינו את הסיכונים הכרוכים העלולים להימצא במקום עבודה ועליו להקפיד לקיים הדרכות נוספות לעובדים, בנושא הבטיחות בעבודה.

 

מה כוללת הדרכת בטיחות?

להדרכות בטיחות לעובדים יש יתרונות רבים ומטרתם לשים דגש על סיכונים אפשריים במקום עבודה ובכך לעורר אצל העובדים את הערנות והזהירות מדם בזמן העבודה. על ההדרכות להיות מקצועיות ומקיפות על מנת שהעובדים יוכלו לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי בתחום והן כוללות כמה נושאים:

  1. הדרכה בנושא כיבוי אש.
  2. שימוש נכון בציוד בעבודה.
  3. תרגול של נהלי עבודה.
  4. הדרכת בטיחות בנושא עבודה בגובה.

 

אופן העברת ההדרכה ע"י חברת צמח בטיחות

אם ברצונכם לאתר חברה מקצועית שמעבירה הדרכות בטיחות לעובדים, תוכלו לפנות ל "צמח בטיחות", אשר מעבירה הדרכות בטיחות לעובדים בתחומים שונים לחברות רבות בארץ. חברת "צמח בטיחות" מציעה עבורכם הדרכות מקצועיות בנושא בטיחות לעובדים, אשר מועברות ע"י מרצים ומדריכים מקצועיים. ההדרכות מותאמות למקום העבודה, בהתאם לאופיו ובהתאם לדרישותיו וצרכיו, כך שהידע אותו יקבלו העובדים סייע עבורם בשמירה על כללי זהירות במקום והימנעות מסכנות בזמן העבודה. ככלל, ההדרכות מועברות באופן ייעודי לכל סביבת עבודה, בהתאם לסיכונים הספציפיים הקיימים בה. בעזרת ההדרכה, יהיו העובדים מודעים לסכנות או תאונות אפשריות, שעלולות להתרחש במקום עבותם ובכך לנקוט במשנה זהירות ולהימנע מסיכונים אפשריים ככל הניתן.

 

לסיכום

בשגרת היום יום, עובדים רבים אשר שוהים במקום עבודתם עשויים להיות לסכנות או לתאונות עבודה אפשריות ועל כן, יש לדאוג עבורם להגנה ולשמירה על ביטחונם. אולם, הפיכתו של מקום העבודה למקום מוגן ובטוח איננה תמיד משימה קלה, אך היא הכרחית וחשובה" ביותר.

חברת "צמח בטיחות" מציעה שירותי הדרכה לעובדים, עבור חברות שונות, ארגונים ומפעלים. הדרכות הבטיחות מעוגנות בחוק והן מהוות כלי יעיל ביותר למניעת תאונות אפשריות במקום עבודה ובהקניית ידע חיוני לעובדים לגבי הגנה ונקיטת אמצעי זהירות במהלך עבודתם. הדרכות הבטיחות של "צמח בטיחות" ניתנות באזורים שונים ברחבי הארץ ובנוסף, ניתן להעביר אותן בשפות שונות, מלבד בשפה העברית.

 

כובע

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »