הבחירה שתשנה הכל! החשיבות שבבחירת אריחי הבריכה הנכונים

בעת הקמה של בריכה, יש מספר דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון. אחד מהם הוא בחירה של אריחים מתאימים לחיפוי הבריכה. בניגוד לגורמים אחרים בבריכה שברור לנו שצריך לחשוב עליהם היטב, האריחים לא תמיד זוכים לכבוד הראוי להם. כדי למנוע מצב שבו תבחרו אריחים לא מתאימים לבריכה שלכם, אנחנו כאן כדי לספר לכם על החשיבות הרבה שיש בבחירה שלהם.

 

אריחים

אריחי בריכה נועדו בדרך כלל לריצוף של קרקע הבריכה, הקירות שלה, מדרגות הכניסה לבריכה והסביבה החיצונית עד מקום מסוים. המטרה של האריחים היא לשמור על המים בבריכה, ולהוות משטח נוח שמתאים לשימוש של הבריכה. כאשר אנחנו בוחרים את האריחים עלינו לזכור שהם עומדים להיות במגע קבוע עם מים, מה שדורש מאיתנו להקפיד על מוצר איכותי.

לבחירת האריחים ישנה חשיבות מכמה סיבות, וחשוב להכיר את הסיבות הללו כדי לוודא שהאריחים שאתם בוחרים נותנים מענה לכל אחת מהן. אז לפני שאתם מזמינים אריחים, כדאי להכיר את הסיבות הללו.

אריחי בריכה

איטום

לאריחים ישנה חשיבות רבה בכל הנוגע לאיטום של הבריכה. המים של הבריכה אמורים להיות בו לפחות למשך עונת הרחצה, ולפעמים גם במשך השנה כולה. כדי למנוע מצב שבו המים נוזלים מהבריכה החוצה, בין אם דרך הקירות ובין אם דרך הרצפה האריחים צריכים להיות מותקנים בצרוה צפופה, ולהיות מספיק איכותיים כדי שתוכלו לסמוך על האיטום שהם מעניקים לכם.

 

בטיחות

חשיבות נוספת שיש לאריחים היא בשמירה על בטיחות הרוחצים בבריכה. האריחים צריכים להיות כמה שיותר עמידים כדי למנוע מצב שבו אריח שבור גורם לחתך. האריחים שנמצאים סביב הבריכה צריכים להיות כאלו שמונעים החלקה.

אריחי בריכה

נראות

הגורם האחרון אמנם לא חשוב כמו הגורמים האחרים, אולם עדיין הוא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. הנראות של הבריכה שלכם נקבעת לפי האריחים, כיון שבהנחה שהמים של הבריכה צלולים האריחים הם הדבר היחיד שמשפיע על איך שהבריכה שלכם תראה. אז אחרי שהשקעתם כל כך הרבה בבנייה של הבריכה, כדאי לבחור אריחים שיחמיאו למראה שלה.

 

בחירת אנשי מקצוע

גם אחרי שבחרתם אריחים טובים לבריכה שלכם, אסור לשכוח שאת הריצוף עצמו אתם צריכים לתת לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה. גם האריחים הטובים ביותר שלא יודבקו בצורה הנכונה לא באמת יוכלו לעשות את העבודה עבורכם. עליכם למצוא אנשי מקצוע מתאימים מתחום הריצוף, כדי להפיק מהאריחים שבחרתם את כל היתרונות שלהם.

 

לסיכום

בבנייה של בריכה אחת הבחירות הכי חשובות היא זו של אריחי הבריכה. האריחים הם הריצוף של תחתית הבריכה והקירות שלה, והם הגורם המשפיע ביותר על הנראות של הבריכה. מעבר לכך, לאריחים יש חשיבות רבה לאיטום של הבריכה ולמניעה של דליפת מים ממנה. עליכם לבחור אריחים איכותיים ויותר מכך למצוא רצף שיוכל לרצף את הבריכה שלכם בצורה המיטבית.

אריחי בריכה

תוכן עניינים