האם יש הבדל בין מונית מרצדס לבין מרצדס פרטית

החלטתם, בשעה טובה, לנסוע עם הילדים שלכם לחו"ל? מצטרפים אליכם גם בני הדודים ועוד כמה אנשים? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה תהיה הדרך הכי טובה שיש להגיע לשדה התעופה, והאמת היא, שאתם פשוט יכולים להזמין מונית מרצדס גדולה, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת?

 

מונית גדולה או שתי מוניות קטנות?

עוד לפני שננסה להבין מה ההבדל בין מונית מרצדס לבין מרצדס פרטית, חשוב שתדעו שאתם יכולים לבחור בין מונית אחת גדולה ובין מספר מוניות לשדה התעופה. כדאי לדעת שכמעט תמיד האפשרות של הזמנת מונית גדולה לנתב"ג תהיה זולה יותר לעומת שתי מוניות קטנות, ובנוסף לכך, הדרך עצמה תהיה יותר מהנה. כולנו יודעים שחלק מהנסיעה לחו"ל מתחיל כבר כשאנחנו יוצאים מהבית ולכן, אם אתם יכולים לעבור את החוויה הזאת עם כל חברי הקבוצה שנוסעים אתכם, אז למה לא? יש היום מוניות מרצדס מאוד גדולות שיש בהן מספיק מקום ללא מעט נוסעים. לכן שווה לבדוק את האפשרות הזאת בחיוב, כי לא תמיד רק מרצדס פרטית וקטנה יכולה להוות את הפתרון הנכון.

כובע של מונית

 

מאיזו חברת מוניות כדאי יהיה להזמין שירות כזה?

האמת היא, שבין אם אתם רוצים להזמין מונית מרצדס ובין אם אתם רוצים מרצדס פרטית, אתם תראו שיש כמה וכמה חברות שיכולות להציע לכם את השירות הזה. לכן עולה השאלה במי תבחרו מאיזו חברה תקבלו את השירות הכי טוב שיש. זה נשמע לכם מוכר? אתם מבולבלים? אם כך, אנחנו כן מציעים לכם לקחת רגע את הזמן ולבדוק כל מה שאתם יכולים אודות החברה שתיתן לכם שירות. אין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא לברר שאתם פונים אל חברה שעובדת עם כל האישורים הנדרשים ועם הביטוחים שצריך, כי לנסוע ללא ביטוח זו סכנת נפשות. בנוסף, כדאי מאוד לבדוק שאתם בוחרים חברת מוניות שיש לה ניסיון רב, שמעסיקה נהגים טובים ושיש לגביה גם חוות דעת כמה שיותר טובות.

 

האם נסיעה במונית לנתב"ג זו הוצאה כלכלית מאוד גדולה?

זוכרים את הימים שבהם הזמנת מונית פרטית זו הייתה הוצאה גדולה? חוששים שזה מה שצפוי לכם גם הפעם? אם כך, כדאי שתדעו: מחכה לכם הפתעה טובה בנושא. היום אתם יכולים להיות משירותי מוניות במחירים הרבה יותר טובים, כך שאין סיבה לחשוב פעמיים. יתרה מכך, מכיוון שיש לא מעט חברות שמציעות פחות או יותר את אותו השירות, הן מתחרות על הלקוחות וזה אומר שהמחירים יורדים. לכן, רגע לפני שאתם מוכנים לשלם מחיר מופקע רק כדי שמישהו ייקח אתכם לשדה התעופה, למה שלא תעשו השוואת מחירים? יש אפשרות למצוא חברות מקצועיות, מהירות וטובות שגובות מחירים נוחים מאוד כך שחבל לשלם הון עתק על נסיעה במונית לנתב"ג.

תוכן עניינים