3 – דרכים לטיפול בנזילה ברצפה

רטיבות ונזילות, מה אפשר לעשות?

זה יכול לקרות לכל אחד בכל מבנה, בין אם מדובר במבנה חדש יחסית ובין אם מדובר במבנה אשר קיים כבר עשרות שנים, זה כלל לא משנה כי רטיבות אינה מדלגת על אף אחד, רטיבות עשויה להימצא בכל מבנה ללא יוצא מן הכלל. ישנן מספר רב של סכנות גדולות אשר עלולות להיווצר כתוצאה מרטיבות בשטח המבנה, לכן רטיבות זה עניין חשוב מאוד אשר יש לשים עליו דגש גדול ולפעול בהקדם על מנת למגר ולהעלים את תופעת הרטיבות כמה שיותר מהר. במאמר הבא ניתן למצוא מספר דרכים לטיפול בנזילה אשר מקורה ברצפה.

 

  1. החלפת הריצוף.

הדרך הראשונה היא פשוט להחליף את הריצוף. מוצאים את הבלטות או הפרקט שמים חומר מסוים אשר מסייע לבעיית הרטיבות ולאחר מכן יש להניח ריצוף חדש. הבעיה המרכזית שיש בפתרון זה הוא המחיר. כדי להחליף את רצפת הבית יש צורך באנשי מקצוע רבים לטובת החלפת הריצוף. בנוסף גם חומרי הגלם הינם יקרים מאוד ולכן כל העסק עלול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים. לכן זהו פתרון יעיל אמנם אך לגמרי לא משתלם.

 

  1. אינסטלטור (שרברב) מקצועי.

דרך נוספת לטיפול בנזילה ברצפה היא פניה לאיש מקצוע בתחום האינסטלציה. לכל אינסטלטור מומחה קיים כל הידע הדרוש לטיפול בבעיית רטיבות. בנוסף, מעבר לידע הדרוש עומדים לרשות האינסטלטור את כל הכלים המתאימים לפתרון הבעיה. החיסרון המרכזי שיש בדרך זו זה: במידה ולא ידוע מה מקור הרטיבות אינסטלטור לא יוכל לסייע. רק אם יודעים בוודאות מהיכן מגיעה הנזילה אז אינסטלטור יכול לעזור, אך אין לו כל דרך לאתר את המקור לרטיבות.

 

  1. ייבוש תת רצפתי.

הדרך האידיאלית ביותר לטיפול בבעיית נזילה ברצפה הינה דרך ייבוש תת רצפתי. מדובר בדרך טיפול חדשנית, מהירה, יעילה ובטוחה ולכן היא גם הדרך האידיאלית ביותר לטיפול בבעיה. בזכות ייבוש תת רצפתי ניתן לעקור את תופעת רטיבות מהשורש ולהבטיח כי הרטיבות לא תחזור בזמן הקרוב.

 

מה הופך ייבוש תת רצפתי לדרך האידיאלית ביותר?

הסיבה לכך שייבוש תת רצפתי הינה דרך מומלצת כל כך על ידי המומחים מגיעה בעקבות מספר יתרונות אשר קיימים רק לדרך זו ומייחדים אותה מבין כל האלטרנטיבות האחרות. לצורך העניין ייבוש תת רצפתי נעשה על ידי מכשיר מהפכני ומתקדם במיוחד. בשלב הראשון מבצע מכשיר הייבוש איתור נזילות כלומר, מחפש ומוצא את כלל מקורות המים אשר גורמים נזק. לאחר מכן מתחיל המכשיר בייבוש ושאיבה של כל כמות המים אשר מצויה במבנה.

 

לסיכום.

ישנן לא מעט דכים לטיפול בנזילה ברצפה אך לא כולם יעילות באותה המידה. אם רוצים את הדרך הטובה ביותר לטיפול בבעיית נזילה ברצפה ישנה דרך אחת שעל פיה יש לפעול והיא: ייבוש תת רצפתי.

 

 

איש יורד לביוב

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »