דלתות פנדור גם לגג הבית – איך תתקינו אותן

דלתות פנדור בייצור ישראלי הן פופולריות במיוחד בישראל, החברה מייצרת דלתות פנים במגוון רחב של עיצובים תוך בנייה בטכנולוגיה מתקדמת.

אמנם אלו המוצרים הנפוצים ביותר אך החברה מייצרת דלתות רבות המתאימות לחללים קטנים ודלתות חוץ המתאימות למפרסת ולגג. איך מתקינים דלתות כאלו?

 דלתות פנדור הן מאוד איכותיות והפכו נפוצות בנוף הישראלי בכל רחבי הארץ . החברה מציעה קטלוג מלא בעיצובים שונים ומרשימים לדלתות פנים בעיקר, אך החברה מייצרת דלתות כניסה ודלתות חוץ שמתאימות למרפסת ולגג. דלתות חוץ פנדור הן דלתות שמתאימות למרחבים המפרידים בין חלק פנימי של הבית לחלק חשוף של הבית, התקנה שלהן חייבת להיות נכונה ומקצועית . אז במה חשוב להתחשב ?

 

דלתות חוץ – בחירה והתקנה נכונה

 דלתות חוץ חייבות להיות דלתות ברמה גבוהה, הן נחשפות למזגי אוויר שונים, לרטיבות וחום והן גם מפרידות בין פנים הבית לחלק חיצוני שלו ולכן הבטיחות חייבת להיות ברמה גבוהה.

פנדור מציעה מגוון רחב של דלתות חוץ שמתאימות גם לגג הבית. הבחירה בדלתות פנדור היא פופולרית מכמה סיבות – תוצרת ישראלית שמהווה גאווה בתעשייה, אבטחה בעזרת מערכות צירים וצילינדרים איכותיות ועמידות.

אלמנט העמידות הוא חשוב במיוחד בדלתות חוץ, אנחנו לא מעוניינים שהדלתות שלנו יהרסו תוך מספר שנים בשל מצבי מזג אוויר ורטיבות ולכן בחירה בדלתות כמו דלתות חוץ פנדור היא חכמה. הדלתות מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת זוכת פרסים שמאפשרת לדלתות להיות עמידות בפני מים ואסונות טבע, כמו כן גם הגנה מחום.

 

איך מתקינים ומה חשוב לדעת?

בכדי להתקין דלתות בין אם אלו דלתות פתיחה או דלתות הזזה יש לעשות הכנה מוקדמת. אם יש לכם את האפשרות להכין את התשתיות עוד בשלב תכנוני הבנייה מה טוב, אך אם ברצונכם להחליף דלת חשוב לעשות הכנות מוקדמות. התשתיות חייבות להיות יבשות ולא מתפוררות – הבטון והגבס עליהם יותקנו המשקופים חייבים להיות יציבים ומתקין הדלתות לא יעשה זאת בשבילכם, לכן חשוב לערוך את השיפוצים המתאימים לסיטואציה זו במידת הצורך. אם ברצונכם להתקין דלת הזזה חשוב שיהיה מעיין ״כיס״ בקיר שיוכל להכיל את הדלת הנעה על הציר האופקי, את כל אלו יש לבצע לפני בוא המתקין!

 

איך לבחור מתקינים?

כדי לדעת את הזכויות שלכם ולקבל את הביטוחים הנכונים הן על הדלת והן על ההתקנה, וכן לקבל שירות ברמה גבוהה ובמחירים הוגנים צריך להתייעץ עם מומחים בתחום.

אם תפנו למקום כמו אלוף הדלתות תקבלו את כל התשובות והשירות מכל הכיוונים, תוכלו להיות בטוחים שיגיעו אליכם הדלתות אחרי הובלה והתקנה וכולל אחריות במחיר הטוב ביותר בשוק. אין מה להסתבך, כדי לקבל את כל התשובות בזריזות בליווי שירות נפלא במקום לחפש בנירות ולהיתקל בבעלי מקצוע לא מהימנים פנו אל אלוף הדלתות כדי להבטיח איכות ומקצועיות.

 

כניסה לחדר

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »