דוד חימום בנתיבות

מחפשים דודי חימום בנתיבות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

דודי חימום בגז הם אמנם לא מצרך שכיח אך ישנם כמה בתים בנתיבות ששומרים את חסד הנעורים של דוד הגז. דוד גז הוא הדוד המהיר ביותר מבין כל סוגי הדודים וזאת מכיוון והוא מחמם את המים באש אמיתית – דקות ספורות ויש לכם מים חמים במקלחת. כאן תוכלו לשמוע כל מה שאתם רוצים לדעת על דוד חימום גז בירושלים. אז מהו דוד חימום בגז, איך הוא עובד, כמה עולה דוד חימום גז ואילו טכנאים לדוד חימום בגז אפשר למצוא בנתיבות? כל התשובות לכל השאלות ממש כאן.

 

מה זה דוד חימום בגז

מה עדיף חשמלי או דוד בגז? לגבי הדוד גז הוא טכנולוגיה יחסית ישנה שמאפשרת חימום של מים במיכל אגירת מים לשם מקלחת, כביסה, מדיח ושאר ברזים. לדוד חימום בגז ישנה גם אופציה להסקה בימי חורף קרים – אפשרות המתאימה לבתים בנתיבות, החורף אמנם לא מלווה בסופות שלגים עזות אבל הוא בהחלט יכול לגרום לקור לא נעים ברגעי השיא שלו. 

1מה זה דוד חימום בגז

 

איך עובד דוד חימום

דוד חימום מורכב משנאי (המורכב בתוך הבית או מחוצה לו), צינורות גז, נקודות גז, וסת טמפרטורה עם חיבור לדוד השמש וארובה. בשביל לדעת האם כדאי לרכוש דוד גז בנתיבות עלינו קודם כל להבין מהם המרכיבים של דוד חימום בגז:

1איך עובד דוד חימום

 

1. שנאי

השנאי הוא גם בעצם המשנע של המים החמים, הוא דואג לשאוב את המים מהצינורות אל הנקודות שמהן הם נכנסים ומהן הם יוצאים ודואג לחמם אותם בתוך הלהבה שהוא טומן בחובו. השנאי הוא גם מיען לוח הבקרה של דוד חימום הגז ולרוב מרכיבים אותו בתוך הבית במרפסת השירות. במידה ואין מקום מתאים או מרפסת שירות ניתן להרכיבו מחוץ לבניין או לבית יחד עם ארון המגן עליו מפני מזגי האוויר המשתנים.

1שנאי

 

2. צינורות גז

צינורות גז מובילים את הגז מהבלון והישר אל תוך השנאי, שם בעזרת מצת שמופעל באות חשמלי (ברגע ההפעלה של הדוד) נדלקת להבה חזקה שמחממת את המים בתוך הצינורות ומביאים את המים הישר אל הטוש שבמקלחת שלכם.

1צינורות גז

 

3. נקודות גז

נקודות גז מורכבות מצינורות המובילים את הגז מבלוני גז אישיים או מבלון גז מרכזי השייך לחברת הגז בבניין שלכם. בקצה צינור שינוע הגז יש ברז שבאמצעותו ניתן לסגור או לפתוח את זרימת הגז אל הצינורות. במקרה שבו יש חיבור לדוד שמש, על מנת שדוד השמש יפעל לבדו יש לסגור את הברז הנ"ל ולהפסיק את פעילותו עד הלילה בו תזדקקו לחימום מהיר של המים.

1נקודות גז

 

4. ארובה

הארובה היא המקום ממנו כל העשן של הלהבה מתנקז החוצה. ארובה היא אחד החלקים שנועדו לבטח את בריאותם של המשתמשים בדוד חימום גז. אין דוד חימום גז ללא ארובה שכן זהו האמצעי למניעת פליטת הגז אל פנים הבית. אין מה לדאוג לגבי השכנים שלכם בנתיבות, הפליטה מתפזרת ולא פוגעת בהם באופן ישיר, כמו שהייתה פוגעת במשתמשים בדוד.

דוד חימום בנתיבות

 

5. הסקה

לדוד חימום גז יש גם אפשרות חלומית נוספת. ישנם בניינים מסויימים בנתיבות, בעיקר הישנים, שיש להם הסקה מרכזית בבניין. ההסקה המרכזית בעצם פועלת על אותו דוד הגז ובעצם בעת פעולת החימום מעבירה מים בצינורות אל עבר תנורי החימום הממוקמים ברחבי הבית. זוהי בעצם מערכת סירקולציה של מים חמים שמשאירה אתכם בטמפרטורה הנכונה כל החורף.

דוד חימום בנתיבות

 

עלויות לדוד גז בנתיבות

דוד חימום גז והתקנתו עולה בין 3000 ל4000 שקלים חדשים (לא כולל פתיחת נקודת גז או חיבור לנקודת גז קיימת), עלויות דודי שמש וחשמל הם שונים מדודי הגז.

עלות פתיחת נקודת גז נעה בין 550 ל650 שקלים חדשים.

עלות פיצול של נקודת גז קיימת (כאשר אין נקודת גז אחרת) נעה בין 450 ל500 שקלים חדשים.

למאמר נוסף בנושא: כמה עולה דוד גז

דוד חימום בנתיבות

לסיכום

ניתן להבין כי דוד חימום על גז בנתיבות הוא השקעה חכמה ואולי כדאי להוציא קצת יותר כסף בהתחלה כדי שאחר כך גם יהיה חם יותר בבית וגם חם יותר במקלחת. אין סיבה שלא תעבירו את החורף בביתכם שב{עיר} בנעימים עם דוד חימום מהיר ואיכותי.

התקשרו עכשיו והיוועצו עם טכנאי דוד חימום מוסמך בנתיבות שיעביר אליכם את כל המידע הדרוש להתקנה וכמובן לדבר על כל היתרונות והחסרונות שהוא מציע לשקול בעת בחירת דוד החימום שלכם. ושיהיה לכם חורף נעים!

מידע נוסף: יתרונות וחסרונות של חימום מים בגז

תוכן עניינים