דודי חשמל בערד

מחפשים דודי חשמל בערד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

אין דבר נחוץ יותר במקלחות בערד מאשר דוד חשמלי. דוד חשמלי הוא הדוד המוכר ביותר לציבור הרחב, וככל הנראה גם השמיש ביותר. אז מה גורם למוצר כביכול פשוט להיות כל כך שמיש, איך דודי חשמל עובדים בכלל ולמה דווקא? במאמר זה נענה על כל השאלות הנוגעות בדודי חשמל.

 

מהו דוד חשמלי

דוד חשמלי הוא מיכל מים המוצב מחוץ לבית או בתוכו, בשכיבה או בעמידה, והוא מאפשר חימום מים הדרגתי בטמפרטורה של 55 מעלות בממוצע תוך שעה עד ארבע וחצי שעות תלוי בנפח המיכל האגירה. דוד חשמלי הוא מספר שתיים בחיסכון, ומספר אחד אם אתם יודעים להגביל את כמות צריכת המקלחות ו/או הפעלת חימום המים. כמעט לכולם בערד יש דוד חשמלי בבית כחלק ממערכת הדוד הסולארית המובנית, גם כדאי לבין קצת בדודים לפני שאתם מתקינים אותם בביתכם ואיך לבחור דוד חשמלי המתאים לכמות הנפשות בבית ואיזה דוד חשמלי הכי טוב יש בשוק היום.

מהו דוד חשמלי

 

איך דודי חשמל עובדים

 

מיכל האגירה

אל חלקו התחתון של מיכל האגירה נכנסים מים מהצינור המרכזי של הבניין שם הם נאספים ומחכים להפעלת המפסק הראשי לחימום המים. מיכל האגירה עשוי משני גלילים, החיצוני מפח מגלוון, במצע פוליאוריתן והפנימי פלדה מצופה בציפוי אמייל למניעת חלודה וקורוזיה. מיכל האגירה מגיע בנפחים של 40 ליטרים, 60 ליטרים, 80 ליטרים, 120 ליטרים, 150 ליטרים, 200 ליטרים ו300 ליטרים כל אחד במחיר שונה כמובן.

 

גוף חימום

גוף החימום ממוקם בחלק התחתון של מיכל האגירה והוא מוחדר אליו בצורה אנכית כך שמירב גוף החימום יגיע לעומקו. גוף החימום, מכוסה היטב ומאובטח בלולאת גומי למניעת נזילות, מקבל אות חשמלי הישר מהמפסק הראשי וברגע שהוא מופעל הוא מחמם את הדוד כולו. גוף חימום תקול הוא דוד חשמלי תקול, זהו החלק החשוב ביותר בדוד, בלעדיו אין זה הדוד הוא פשוט חבית מים גדולה.

איך דודי חשמל עובדים

 

תרמוסטט

התרמוסטט הוא וסת הטמפרטורה של הדוד. דוד מים יכול להגיע לטמפרטורה של שמונים מעלות ויותר, חום שגוף האדם אינו יכול לעמוד בו בלי לקבל כוויות קשות ולעומת זאת הטמפרטורה הממוצעת למתקלח החביב נעה בין 45 ל55 מעלות חום. התרמוסטט מזהה את החום עם מד החום המוחדר גם הוא אל תוך מיכל אגירת המים ובעת הגעת הטמפרטורה למידה הרצויה הוא משדר לגוף החימום להפסיק לעבוד.

 

מאיץ

מאיץ החום הוא פשוט וקל מאיץ את פעולת החימום. איך הוא עושה את זה בעצם? בעזרת רווח בין גוף החימום למאיץ החום נכנסים פנימה מים בלחץ, הלחץ שנוצר כולא את המים בתוך הרווח וגוף החימום מחמם את המים מהר מספיק למקלחת אחת בלבד. 

 

פלאנג'

בדרך כלל כשאומרים פלאנג' מתכוונים לכל האיזור התחתון של הדוד החשמלי מאחר ושם נמצאים כל הרכיבים המשמעותיים והחשמליים שלו. כידוע, מזג האוויר בארץ משתנה בין אזור לאזור, בין צפון לדרום ואפילו בין ערד למקומות הקרובים. הפלאנג' מכוסה מפני נזקי מזג אוויר, גשמים עזים, לחות ועוד בעזרת בריכת פלסטיקה שמהודקת לדוד בעזרת ברגי ברזל.

 

למה דוד חשמלי

דוד חשמלי יהיה מאוד אפקטיבי. כמובן שבערד ניתן להשתמש בדוד שמש, אבל בחורף כאשר מזג האוויר סגרירי הסיכוי לקליטת שמש היא לא בשמיים. וגם אם כבר קניתם דוד שמש, קנו אחד עם דוד חשמלי משובח ומפסק חכם להקלה על המטלות הקטנות והמציקות של הבית כמו להדליק או לכבות את המפסק לדוגמה, רוצים לדעת אז מה עדיף דוד חשמלי או דוד גז? המשיכו לקרוא.

 

איפה אפשר למצוא טכנאי דודים חשמליים בערד

קודם כל, בעזרת חיפוש קצר של המילים "טכנאי דודים חשמליים בערד" או "דודי חשמל בערד", תמצאו שלל של אתרי אינטרנט המאורגנים במיוחד כדי לאגד לכם את כל הטכנאים בטובים ביותר בערד.

קראו את הביקורות, הבינו את רחשי הלקוחות והזמינו את הטכנאי שבעיניכם נראה הכי מקצועי ובקשו ממנו הצעת מחיר על מנת להבין על מה אתם משלמים וכיד ניתן לבצע את ההתקנה בדרך החלקה והבטוחה ביותר. יש גם טכנאים שיבואו לטפל בדוד החשמלי שלכם אפילו באמצע הלילה ו24/7!

 

לסיכום

דודי חשמל צריכים להיות פרושים על הגגות בערד או בכל עיר אחרת, מאחר והם היעילים ביותר והנוחים ביותר לתפעול. דוד חשמלי חשמלי לא רק בכסף אלא גם בחלקי חילוף – לדוגמה:

החלפת קולט שמש עולה בין 1300 ל2300 שקלים חדשים. לעומת זאת, החלפת פלאנג' עולה בין 350 ל650 שקלים חדשים.

תעשו בעצמם את החישוב לטווח ארוך ותבינו שדוד שמש אמנם חסכוני אך דוד חשמלי יכול לעיתים קרובות להיות יעיל יותר. חשוב לזכור כי יכולות לעלות תקלות בדודים מכל מיני סיבות. על כן, כדאי להכיר את אופציות הטכנאים בערד כדי לדעת מה לעשות במקרה וקרה משהו ולדעת כמה עולה דוד חשמל מראש שלא יעבדו עליכם.

למאמר בנושא: מה ההבדל בין דוד שמש לדוד חשמלי

תוכן עניינים