גילוי רטיבות בעזרת מצלמה טרמית

אתם יושבים לכם בבית ורואים שיש רטיבות בתקרה או בקיר? תוהים מה ניתן יהיה לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

זה לא משנה אם מדובר על בית חדש או ישן, כי בכל מקרה בעיות של רטיבות חוזרות על עצמן לא פעם ונשאלת השאלה: מה עושים בנידון? אל מי פונים? ואיך אפשר לטפל בבעיה בצורה הכי יעילה שקיימת?

 

ההבדל בין איתור רטיבות בעבר והיום

בעבר, כאשר היו לאנשים בעיות של רטיבות בבית, הם היו מתקשרים לאינסטלטור ומקווים שהוא יאתר את מקור הבעיה כמה שיותר מהר. הבעיה הייתה שלא תמיד זה היה קשור רק למומחיות או לכישרון של איש המקצוע, כי בפועל איתור הרטיבות נעשה "על עיוור". כלומר, בעל הבית אומנם נתן אינדיקציה כללית על מה שלדעתו היה המקור לבעיה, אך בפועל, לא אחת שבירות הקירות הוכיחה בכל פעם מחדש שזה לא היה לגמרי מדויק. התוצאה הייתה סיוט. איש המקצוע היה מגיע ושובר את הקיר בעוד ועוד נקודות, מה שהוביל לשיפוץ של ממש בסוף התהליך. חוששים? זו הסיבה שבגללה חשבתם לנסות להתעלם מבעיית הרטיבות? כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. היום יש שיטה חדשנית, יעילה ומהפכנית לאתר נזילות, והיא: בעזרת מצלמה טרמית.

 

היעילות שבשיטה מתקדמת זו לאיתור רטיבות

כאשר מדברים על איתור נזילות במצלמה טרמית מדברים על עבודה יעילה מאוד. המצלמה מראה לנו את המצב בלי שנצטרך לשבור את הקירות פיזית והיא עושה זאת על ידי צילום מבעד לקירות. בצורה כזאת נוכל להבין איפה המקור של הבעיה ולטפל בדיוק בנקודה הבעייתית. לכן זה לא משנה עד כמה נדמה לכם שהרטיבות חמורה, כי אם אתם יכולים לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש ולהזמין מהם שירות, למה שלא תעשו זאת? מי שעושה שימוש בציוד משוכלל כמו מצלמה טרמית יוכל לעזור לכם להתמודד עם הבעיה במהירות שיא ותוך כמה שפחות לכלכוך וזוהמה, כך שברור מדוע היום זו השיטה המועדפת על כולם.

 

אל מי כדאי לפנות לצורך הזמנת השירות?

לא מעט מומחים מחזיקים היום ציוד מתקדם לאיתור נזילות ורטיבות, כך שטבעי שתהיה לכם דילמה לגבי השאלה במי אפשר לבחור. האם כל איש מקצוע יוכל לתת לכם את אותו השירות? והאם כל המומחים עושים בדיוק את אותה העבודה? התשובה היא לא. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר היטב במי אתם בוחרים ולראות מיהם אנשי המקצוע שיגיעו אליכם לטפל בעניין. האם באמת יש לכם ציוד מתקדם? והאם מדובר על חברה שיש לה לא מעט לקוחות שיוכלו להמליץ עליה ועל השירות שלה בתחום הזה? שווה לבדוק את הדברים לעומק כי בסופו של דבר, זו הדרך היחידה להבטיח שאתם בוחרים נכונה ובאמת תוכלו לטפל ברטיבות בצורה הכי נוחה שאפשר.

 

עדשה

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »