במה כרוכה התקנת אינטרקום?

אינטרקום מהווה כלי לתקשורת פנימית בבניין מגורים ואף בתי מגורים פרטיים, ניתן לעשות שימוש באינטרקום גם במבני משרדים. האינטרקום מאפשר לנו לשוחח עם האדם שנמצא מחוץ לבניין בכדי שנוכל לזהות אות טרם הוא נכנס. את האינטרקום ניתן להתקין גם בבניינים חדשים וגם בישנים, יש מגוון סוגי אינטרקום, חלקם מגיעים עם מסך חלקם בלי חלקם מבוססים על תקשורת סלולרית חלקם על בסיס תקשורת אינטרנטית. במאמר זה נענה על כל השאלות הקשורות באינטרקום, למה הוא משמש, איך מתקינים אותו ומהם סוגי האינטרקום השונים.

 

למה כדאי להתקין אינטרקום?

אינטרקום נועד לעזור לסנן את כניסת האנשים הלא רצויים אל תוך הבניין שלנו וכך להגן עלינו ועל רכושנו. בכדי להתקין אינטרקום אין צורך לרוב משמעותי בהסכמה על התקנתו במידה ומטרת ההתקנה היא כדי להגן על הדיירים ורכושם. מי שלוקח את ההחלטה על ההתקנה יהיה וועד הבית של הבניין בין אם מדובר בוועד ביתי מטעם הדיירים או מטעם חברה חיצונית.

 

כיצד מתקינים אינטרקום במבנים?

ניתן להתקין אינטרקום מתקדם במעגל סגור עם מסך וניתן להתקין אחד חיצוני, כאשר מתקינים אינטרקום חיצוני זה לא מחייב את דיירי הבניין בהתקנה שלו בביתו אם הוא לא מעוניין. עלויות תיקונים של אינטרקום גם הם נחלקים לשניים יש את תיקון היחידות הנמצאות בחלל הבניין המשותף ויש את היחידות הנמצאות בתוך הדירות עצמן, לרוב תיקון היחידות הנמצאות בחלל המשותף יהיו תחת אחריות וועד הבית ואילו יחידות האינטרקום הפנימיות יהיו באחריות כל דייר באופן אישי, בכדי להבין יותר לעומק את נושא התקנת האינטרקום לחצו כאן.

 

אז מהם סוגי האינטרקום השונים ומהו ההבדל ביניהם?

סוגי האינטרקום השונים מגיעים עם מערכות שונות, חלקן יהיו עם מצלמות ומסכים שיאפשרו לראות את האדם שנמצא מחוץ לדלת, חלקן יגיעו עם מערכות שמע שיאפשרו לדבר בין הדיירים ומי שנמצא בחוץ. ישנם סוגי אינטרקום שמגיעים עם קודן שתפקידו הוא להחליף את המפתח הראשי של לובי הבניין כך שכל מי שיידע את הקוד יוכל להקיש אותו ולהיכנס מבלי להטריד אתכם. אינטרקום המבוסס תקשורת סלולרית ואינטרנט מותקן ללא חיוו ותשתיות מורכבות וכך יש לכם את האפשרות לחברו למכשיר הסלולרי האישי שלכם.

לסיכום, אינטרקום משמש כמערכת אבטחה כיוון שהוא מסייע בצמצום כניסת אנשים זרים לבניין המגורים שלנו מאפשר לנו להרגיש יותר בטוחים. חשוב לזכור כי במידה ומדובר באינטרקום עם קודם בכניסה על הקוד להימצא אך ורק בידם של דיירי הבניין ולא אנשים זרים אחרת כל מערך האבטחה אינו שווה והופך את הכניסה לבניין לא מאובטחת. בכדי ללמוד יותר על מערכות האינטרקום דרכי התקנה ועלויות ניתן להכנס לאתר סייפטי הום אבטחה שם תקבלו מידע מקצועי ומלא ותוכלו להזמין את שירותיהם להתקנת האינטרקום.

קודן

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »