ביקור ברצועות החוף היפות ביותר בקופנגן

קופנגן מציעה למבקריה בה רצועות חוף מדהימות ועוצרות נשימה שנראה כאילו יצאו מן האגדות או מתוך גלויה.

כל מי שמגיע לקופנגן מכיר את המראה המרהיב הזה של החופים בקופנגן, וכדי לעשות קצת סדר הנה רשימת חופים בקופנגן שמומלץ לא לפספס כשאתם מבקרים באי.

 

Secret Beach – היפהפה

רצועת החוף Secret Beach היא רצועה מהממת ביופייה, וללא ספק אחד מהחופים שפשוט אסור לוותר עליהם בשהות שלכם בקופנגן. מדובר ברצועה מושלמת למנוחה ומשחק שש-בש טוב עם חברים, רביצה מול השמש עם קוקטייל ביד וגם פשוט בהייה בנוף המושלם המשלב של חול לבן ומים צלולים בצבע טורקיז משגע שמעניקים לרצועת החוף הזו מראה של גלויה.

ב-Secret Beach תמצאו מסעדה שניתן לקנות בה נשנושים, שתייה וגם אוכל אמיתי, שפע פינות נחמדות לפרישת השמיכה שלכם ולמנוחה ראויה וגם לא מעט תיירין כמוכם שקצת מעידים על האירוניה בעובדה שלמקום קוראים  Secret Beach.

 

Thong Nai Pan Noi  – המרגיע

חוף Thong Nai Pan Noi נחשב בעיני רבים לחוף ים משגע, עם נוף מרגיע במיוחד (כאילו שיש בקופנגן נוף מלחיץ…). מאוד מומלץ למי שמחפש חוף לנוח ולהירגע בו, גם מהטיול וגם מהחיים עצמם, ולתת לדם לזרום למוח בלי הפרעות. מסביב לחוף תמצאו שפע של מלונות, מסעדות וברים כדי לשבור את הרעב שיצוץ מידי פעם ולהתפנק באיזו בירה קרה.

מעל 1,080 המלצות חיוביות ב-TripAdvisor, מעידות כנראה שיש משהו בחכמת ההמונים ויש משהו בחוף הזה שאכן עופך אותם לרגועים יותר.

 

Bottle Beach – הקסום

"קסום" זה אולי ביטוי כללי מידי, אבל זה הדבר הראשון שייצא לכם מהפה ככל הנראה כאשר תגיעו לחוף. ‪ פשוט קסם של מקום המאופיין בחול זהוב שמשרה על המגיעים המון רוגע ושלווה, וגם מיקומו המבודד יחסית תורם את חלקו לעניין. על מנת להגיע לחוף יהיה עליכם לקחת סירה או להגיע ברכב שטח מהאי. אל דאגה – גם בחוף הזה יש מספר מסעדות בהן ידאגו שלא תישארו רעבים..

 

Salad Beach – הכל מהכל

חול לבן ומים בצבע תכלת-טורקיז הם נחלתם של חופים רבים בתאילנד, אבל נדמה שב-Salad Beach הם בוהקים במיוחד. ככל הנראה שמו של המקום לא ניתן לו במקרה, משום שבחוף הזה אכן תמצאו הכל מהכל – שלל מסעדות וברים, שנירקלינג וצלילה וספורט ימי שמתאים לגדולים וגם לקטנים, וגם למי שבאמצע. פשוט מקום שכולם יכולים ליהנות בו.

 

חולמים לעוף? הסירה המעופפת בקופנגן בדיוק בשבילכם

רגע, מה? סירה מעופפת? כן כן, בקופנגן אפשר לעוף עם סירה!

חוויה אדירה של שייט בסירת משוטים שאולי נראית רגילה אבל היא בעצם סוג של דאון עם מנוע שיכול להמריא מלב הים וגם לנחות על המים, ולהשקיף מלמעלה על הנוף הנדיר של האי בתחושה שאתם ממש תלויים בין מים לשמיים. הסירה מתאימה לאדם או לזוג, ואורך השיט / טיסה בה נע בין 15 ל-45 דקות.

 

רוצים מסאז' מפלים? בקרו במפל Phaeng

בקופנגן לא חסרים מים – זה ידוע לכל מי שראה אותה אפילו בתמונות. עשרות מפלים שזורמים באי לאורך כל השנה, מספקים חוויה נהדרת של הטבע הפראי במלוא עוצמתו. Phaeng הוא אחד המפלים המפורסמים יותר באי, והוא בעצם מורכב מקבוצת מפלים שאפשר לעמוד תחתיהם וליהנות מעיסוי טבעי ומפנק לגב שלכם. טיול לשם יגזול מכם יום שלם אבל זה יהיה שווה כל דקה.

מעבר לשפע המפלים והנחלים, יש גם צמחייה טרופית עשירה ושמורת טבע נדירה ביופייה. ההגעה לשם כרוכה בהליכה בעלייה שאורכת כשעה (אז קחו זאת בחשבון לפני היציאה), ובהליכה של 20 דקות נוספות תגיעו גם לנקודת תצפית עם מראה עוצר נשימה על האי. חשוב גם לברר אם יש מים במפל, שכן בחודשי אפריל, מאי ויוני המפלים לרוב יהיו יבשים.

 

חוף

תוכן עניינים