בדק בית מחיר למשתכן

זוגות צעירים ומשפחות רבות זכו בשנים האחרונות בדיור מוזל מטעם פרויקט "מחיר למשתכן". כולם הוזמנו לבחור את הדירה שלהם ולחתום חוזים אל מול עורכי הדין שמייצגים את הקבלן, אך רק חלק מהזוכים בחרו לבצע בדיקת בדק בית שנחשבת לחיונית ביותר. הישארו כאן ותגלו מה עומד מאחורי הבדיקה ולמה חשוב לבצע אותה רגע לפני מסירת הדירה.

 

מה זה בכלל בדק בית?

חשוב שתדעו תחילה שבדק בית הינה בדיקה שנעשית לפני קבלת המפתח מהקבלן. זו נחשבת לבדיקה חשובה מאוד שאסור לפספס אותה. שכן, היא מתבצעת על ידי מהנדס מומחה שבודק את כל המערכות של הבית ותקינותן, למשל:

  • המרצפות (ומתחתיהן)
  • קירות
  • מערכת החשמל
  • מערכת המים ועוד

בדק בית מחיר למשתכן

 מי צפוי לערוך את הבדיקה עבור הזוכים?

אנשים שזכו בפרויקט יצטרכו לפנות לחברה שמבצעת הליכי בדק בית מחיר למשתכן  באופן מקצועי. שכן, זו תשלח אליהם את אנשי המקצוע שעוסקים בתחום. ראוי לציין כי כדאי שלא לבצע את הבדיקות הללו באופן עצמאי, מכיוון שאין לכם את הידע המעמיק ואת הכלים המתקדמים שדרושים להליך (למשל, מצלמה תרמית לגילוי נזילות ועוד).

 

סוגי הליקויים הנפוצים שעלולים להתגלות

נהוג לחלק את הליקויים ל – 2:

  • ליקויים גלויים
  • ליקויים סמויים

נסביר בקצרה שהליקויים הגלויים הם כאלה שניתן לראות בקלות, תוך שימוש בכלים פשוטים וזמינים יחסית. מדובר למשל במרצפות שהתגלו כסדוקות, בנייה שנעשתה שלא בהתאם לתכנון, שריטות בפרזול וכו'. הליקויים הסמויים צפויים להתגלות על ידי אנשי מקצוע מיומנים שמשתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. חלק מהם ניתן לאתר רגע לפני קבלת המפתח, בעוד אחרים עשויים להתגלות רק לאחר כמה שנים. למשל, איטום לקוי ועוד.

בדק בית מחיר למשתכן

בחירה בחברת בדק בית מקצועית בתחום – כך תעשו זאת

עליכם לדעת שבחירה בחברת בדק בית שנותנת שירותים לזוכי מחיר למשתכן זה לא עניין של מה בכך. תצטרכו לוודא כי זו עונה על הקריטריונים הבאים:

  1. בעלת ניסיון רב בתחום
  2. מקצועית
  3. נחשבת למומלצת על ידי זוכים אחרים שהסתייעו בה בעבר

נמליץ לכם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות חברה מסוימת ששמעתם או קראתם עליה. שכן, כך תוכלו לדעת מה זוכים אחרים חשבו עליה והם זו עומדת ב – 3 הקריטריונים שהוצגו לעיל.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שריכז את כל האינפורמציה החיונית אודות הליך בדק בית שצריך להתבצע בדירות שנבנו כחלק מפרויקט מחיר למשתכן. כעת אתם יודעים במה מדובר, מה מתבצע במסגרת ההליך ואיך תוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר שתבדוק את הדירה שלכם באופן מעמיק ותיתן לכם אחריות ורוגע נפשי. נאחל כעת שתבחרו נכון ותבצעו את הבדיקה בשלבים מוקדמים, כדי שתוכלו לגלות אם יש ליקויים גלויים או סמויים בדירה שרכשתם.

בדק בית מחיר למשתכן

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »