בדיקות שחובה לעשות לפני שמעסיקים קבלן שיפוצים

בזמן של שיפוץ דירה, לקבלן השיפוצים תפקיד מפתח מרכזי והוא משמש כגורם מתאם בשטח, ומוודא כי כל המתרחש קורה על פי חזיונו של הלקוח והדברים שנקבעו ובנו את תוכנית העבודה ועליה הקבלן נצמד ופועל לפיה

במאמר הבא נרחיב ונפרט על בחירת קבלן שיפוצים, אילו ציפיות הקשורות לתהליך העבודה לגיטימיות לדרוש ומתי בכלל יש צורך בקבלן שיפוצים.

 

איך נוודא כי קבלן השיפוצים שבחרנו אכן מוסמך?

השוק רווי בקבלני שיפוצים, והופעתם ושכיחותם של אנשים שנותנים לעצמם את התואר קבלן שיפוצים ולמעשה עסקו בשיפוצים רק באופן חובבני ופיראטי הולכת וגדלה.

לצערנו, בישראל אין הקפדה הדוקה על אגף השיפוצים ולכן קיימת פריצות מקצועית ופגיעה רבה של לקוחות. בנוסף ניתן לראות כי ישנה עליה של עבירות פסולת.

ולמרות כל הכתוב מעלה, אפשר למצוא קבלני שיפוצים מקצועיים, איכותיים ומנוסים ברשם הקבלנים.

 

קבלן שיפוצים הוא המנהל הבלעדי של הליך השיפוץ

צוות השיפוצניקים מנוהל על ידי קבלן השיפוצים. ברוב הפעמים קבלן השיפוצים הוא זה שיבחר את צוות העבודה שלו, הוא זה שבונה לכולם לוחות זמנים, הוא זה שאחראי על העברת חזיונו של בעל הנכס ומקיים השיפוץ והוא גם מוודא את רמת הגימור המבוקשת.
קבלן השיפוצים הוא האיש שלכם! הוא זה שאמור לתת תשובות ללקוח והוא זה שאחראי להוציא לפועל את התכנון של האדריכל\ מעצבת הפנים או כל מתכנן אחר.

 

עמידה בתקציב הנקבע לשיפוצים

עוד תפקיד הקשור להיותו של קבלן השיפוצים המנצח של התזמורת הוא תיאום מהלך השיפוצים עם עמידה בתקציב הנקבע מראש.

אז, איך בפועל קבלן השיפוצים עושה את זה?
1. כתב כמויות: כתב כמויות הוא מסמך הנכתב על ידי קבלן השיפוצים, והוא מכיל בתוכו את סוג חומרי הגלם הדרושים לעבודה, כמות, איכות ולסיום הערכת מחיר של כל חומרי הגלם הדרושים לעבודה.
2. בחירת אנשי המקצוע: כמו שנכתב כבר מעלה, לקבלן השיפוצים יש אפשרות לבחור את הצוות שאיתו יעבוד.
3. לוח זמנים: לסיום, קבלן השיפוצים הוא זה שמתכנן וכותב את לוח הזמנים של כולם. זמן שווה כסף, ולכן תכנון לוח זמנים חכם ויעיל יכול לחסוך זמן עבודה של אנשי הצוות, לקצר את משך עבודות השיפוצים, ולחסוך לבעל הנכס זמן המתנה.

קבלן השיפוצים הוא האיש שלכם, ובסופו של דבר הוא האחראי לעמוד מול הלקוח ולהציג את התוצאה הסופית. כמובן שהוא זה שאחראי גם על הפשלות, התעכבויות, אי דיוקים וכו'.
לכן חשוב לבחור קבלן שיפוצים טוב, מנוסה ומקצועי כדי למגר ולמנוע אי נעימויות שכן עולם השיפוצים הוא עולם מורכב של הרבה אנשי צוות שצריכים לעבוד בסימביוזה אחד עם השני כדי להגיע לתוצאה סופית מדויקת, מרצה ועונה לרצונו של הלקוח המשלם ובעל הכנס.

 

תמרור

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »