אתה טכנאי ורוצה ליצור צוואה? קבל 4 טיפים חיוניים

לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הטכנאים שמתעניינים בעריכת צוואה. לדעתנו, הביקוש הרב נובע בעקבות סיכוני המקצוע שעשויים להוביל לפגיעות קשות בגוף ובנפש שעלולות להוביל למוות. מדריך זה ירכז את 4 הטיפים החיוניים שכל טכנאי צריך להכיר, רגע לפני שהוא עורך את צוואתו. הישארו כאן ותהיו שתדעו איך לכתוב צוואה תקינה מבחינה משפטית.

 

טיפ ראשון – תרשמו לעצמכם נקודות חשובות

שמענו לא פעם על מי שבחרו לכתוב את הצוואה שלהם באופן אינטואיטיבי, מבלי לתת דגש להליך החשוב. ראוי לציין שמדובר בטעות מרה. שכן, הכנת צוואה זה לא עניין של מה בכך. עליכם להיות מרוכזים ב – 100% ולעבור על כל הפרטים שרשומים בה מספר פעמים. ההמלצה שלנו היא להתחיל מרישום של נקודות ראשוניות שעולות בראשכם. למשל, תוכלו להעלות על הדף את הנכסים שיש ברשותכם בתור התחלה. רק לאחר שתעשו זאת, תוכלו להמשיך בהליך ולבנות את הצוואה, תוך התאמת היורש לכל נכס, לדוגמא:

  • חסכונות בבנק: יורש X
  • רכב פרטי: יורש Y
  • בית פרטי: יורש Z ועוד

טכנאי ורוצים ליצור צוואה

טיפ שני – תבדקו מיהו עורך הדין הטוב ביותר בתחום הצוואות

הכנתם את טיוטת הצוואה? אם כך, זה הזמן לערוך חיפוש אחר עורך דין צוואות וירושות שנחשב לשם דבר בתחום. נמליץ לבצע את הבירור תוך שימוש בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו תרכז בפניכם את חוות הדעת שנכתבו על עורך הדין הנבחר וגם תאפשר לכם לצפות בדירוג שניתן על ידי לקוחותיו הקודמים.

 

טיפ שלישי – תתאמו פגישה עם עורך הדין הנבחר

בשלב זה, אתם אמורים להחזיק במספר הטלפון של עורך דין נבחר בתחום הצוואות. זה הזמן לתאם פגישה עמו ולבדוק מהם המסמכים שתצטרכו להביא עמכם. נציין שבמרבית המקרים, תתבקשו למסור תעודת זהות עם ספח ואת הקובץ שבו כתבתם את החלוקה הראשונית (עכשיו אתם מבינים את החשיבות העליונה של הטיפ הראשון).

 

טיפ רביעי – תשמרו את העותק במקום נסתר

את הטיפ האחרון תצטרכו ליישם בשלבים האחרונים של ההליך. שכן, בשלב זה יש בידיכם צוואה שנכתבה תוך הסתייעות מצד עורך דין מומלץ. זה הזמן להניח אותה במקום נסתר, כדי שהקרובים אליכם לא ידעו בקיומה. בירור שערכנו בנושא העלה שניתן לאחסן את הצוואה בתוך כספת שמורה שנמצאת במתחם ייעודי. שימו לב, אם תבחרו באפשרות זו, תצטרכו ליידע לפחות אדם אחד לגביה, כדי שזה יוכל לדרוש אותה ביום מן הימים.

 

מילות סיכום

טכנאים שרוצים להכין צוואה קבילה מבחינה משפטית צריכים לפנות לעורך דין מוסמך שיבצע את ההליך עבורם. בשלב זה אתם מכירים בפרטים שצריך לשים עליהם דגש, כך שתצטרכו ליישם את 4 הטיפים ולהבטיח שקרוביכם יקבלו צוואה שתיחשב לקבילה מבחינה משפטית.

טכנאי ורוצים ליצור צוואה

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »