מאיפה הכי משתלם לקנות חבילת גלישה לחו"ל?

השימוש באינטרנט הינו דבר בסיסי בימינו כמעט בכל תחום. ניתן למצוא הרבה מידע באינטרנט, פעילויות שונות, מתכונים ואפילו שערי מט"ח. מאחר ואנו כעם מאוד אוהבים לטייל בחוץ לארץ, השימוש באינטרנט הוא חיוני לנו מאוד גם במהלך החופשות שלנו ביעדים מחוץ לישראל. בשביל שנוכל להשתמש באינטרנט בחו"ל עלינו לדאוג לחבילת גלישה כלשהי על מנת לא להסתמך רק על WIFI בלבד  ולהבטיח זמינות אינטרנט רבה יותר. במאמר זה נבדוק מהיכן הכי משתלם לקנות חבילת גלישה לחו"ל.

 

ספקי הסלולר

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לרכישת חבילת גלישה לחו"ל היא דרך ספקי הסלולר שלנו. ניתן לפנות דרך האינטרנט או טלפונית על מנת להזמין חבילת גלישה. כמובן שאפשר להזמין רק מהספק אליו אנו משויכים ולא מספק שונה. החבילות מגוונות מבחינת היקף הגלישה, המחירים וסוגי השיחות הכלולים בהן (אם בכלל), כך שיש ממה לבחור. יחד עם זאת, חבילות הגלישה מספקי הסלולר הן בדרך כלל היקרות ביותר בשוק. כמו כן, במידה וחורגים מהחבילה ייתכן ותצטרכו לשלם קנס גדול על החריגה.

ספקי הסלולר

סים מקומי

סים מקומי הוא דבר שהרבה אנשים מעדיפים לרכוש במדינת היעד. גם כאן ניתן לבחור ממגוון תוכניות של סים. כמו כן, ניתן לבחור איזה סים שרוצים ומתאים לנו ללא קשר לספק הסים. הזמינות היא גדולה מאוד שכן יש המון חנויות שבהן ניתן לרכוש כרטיסי סים שונים, ואף ניתן גם לרכוש חלק מהכרטיסים בקיוסקים ובשדה התעופה כאשר נוחתים.

ללא ספק המחיר של סים מקומי הוא הזול ביותר, יחד עם זאת, חשוב מאוד לוודא שהסים מתאים למכשיר הסלולרי שלנו מבחינת הגודל והטכנולוגיה התומכת. כמו כן, חשוב לבדוק ולרכוש כרטיסי סים לפי המלצות שכן לא פעם יכולים להיות מקרים של מעשי רמאות במכירת הכרטיסים הללו.

 

סים וירטואלי

זוהי טכנולוגיה חדשנית יותר המאפשרת שימוש בסים ללא צורך בכרטיס פיזי, אלא רק על ידי קריאת הברקוד של הסים על ידי המכשיר הסלולרי. חבילות ESIM הן מגוונות ומתאימות להיקפי גלישה ותלויות ביעד או מספר יעדים שהסים כולל. יתרון בולט בסים וירטואלי הוא שהרשת מתחלפת באופן אוטומטי כאשר נוחתים במדינת היעד ולא צריך להיות תלויים באדם שיתקין לנו במיוחד ויבדוק אם הוא נקלט ופועל.

כמו כן, המחירים הם מגוונים אך זולים בהרבה ממחיריהן של חבילות גלישה מהספקים הסלולריים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהסים הווירטואלי תלוי בטכנולוגיה מסוימת שלא כל מכשירי הסלולרי תומכים בה ולכן לא כולם עדיין יכולים להנות משירות זה.

לסיכום, ישנן שלוש אופציות מגוונות לרכישה של חבילות גלישה ולכל אחת יתרונות וחסרונות. לכל אחד מאיתנו תהיה אופציה אחרת משתלמת ביותר לפי העדפותיו ועל כן חשוב שכל אחד יבחר היכן לרכוש לפי הצרכים וההעדפות שלו.

סים וירטואלי

תוכן עניינים
נעלי עבודה
כללי

נעלי עבודה נוחות

עבודה ממושכת על הרגליים יכולה לגרום לכאבים, עייפות ואף פציעות. לכן, בחירת נעלי עבודה נוחות היא הכרחית לכל מי שעובד על הרגליים לאורך זמן. נעלי

קרא עוד »