איפה לאחסן את תכולת הבית

אחסון תכולת דירה או אחסון סחורה, חייבות להתבצע בתנאים המתאימים. בין אם צריך לאחסן ריהוט לטווח ארוך או סחורה לטווח קצר, אנחנו צריכים לוודא שהמוצרים והציוד שלנו מאוחסנים בתנאים בטוניים, ובמחסני אחסנה אטומים.

מחסני אחסון חייבים להיות מבודדים, אחרת אתם יכולים לחוות נזק משמעותי בציוד שלכם. במקרים רבים, הנזק יהיה אפילו בלתי הפיך. אז מה הם מחסני אחסון בטוניים בעצם? מחסני אחסנה בטוניים, הם מחסני אחסון עשויים חומר גלם בטון, כולל הגג של המחסן. במידה ואיתרתם מחסן בטון שהגג שלו עשוי רעפים או אזבסט, התרחקו מאותו מחסן אחסון סחורה. אחסון סחורות מחייב אתכם להקפיד על איכות מחסן האחסנה שלכם, היות וסחורה גם יכולה להתקלקל, להינזק ולהיפגם.

תכולת מחסן

פתרונות אחסון ציוד

כאשר מדובר על סחורה של רהיטים למשל, צריך לקחת בחשבון שאחסון רהיטים במחסנים לא מבודדים (לא בטוניים) – עלול לגרום לבקיעת הרהיטים. עץ בוקע כתוצאה מחום גבוה ולחות, וככה גם רלוונטי לגבי חומרי גלם אחרים.

בין אם יש צורך לאתר שירות אחסנת מכולות, אחסנת משטחים או מחסן מאושר מזון מכל הסוגים, כדאי לוודא שחברת האחסון שלכם עומדת בתקנים הנדרשים. מחסני אחסון סחורה, רהיטים ומזון צריכים לעמוד בתקן ISO ולספק לכם את השירות האדיב ביותר.

פתרונות אחסנת רהיטים וסחורה

כשאתם בוחרים את חברת האחסנה שלכם, כדאי תמיד לוודא שמדובר בחברת אחסון המספקת לכם גם ביטוח על הסחורה המאוחסנת. לא פעם, גם נזקי אש עשויים להתחולל, וזאת בעקבות מחסנים שאינם מצוידים באמצעי כיבוי האש הנכונים.

הסחורה שלכם חייבת להיות נעולה מאחורי 2 מנעולים, וחברת האחסון שלכם צריכה לעמוד בתנאים הכי מחמירים של חברות הביטוח. ללא כל אלו, אין כל אחריות ממשית על הציוד שלכם. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות האחסון האיכותי ביותר שניתן למצוא כיום, ולא להתפשר על איכות האחסון שלכם.

אחסון מבודד מבטון | אחסנה בטונית ומבוטחת

אחסון מקצועי ואיכותי, הוא אחסון שנועד לשמר את הציוד שלכם הן לטווח קצר והן לטווח הארוך. מחסני אחסנת ציוד מתומחרים לפי קוב, כאשר המחיר הממוצע עבור קוב אחסון נע בין 35 ₪ לבין 45 ₪ ומעלה, תלוי בסוג האחסון וסוג המחסן עצמו.

אתם מוזמנים "לתפור" לעצמכם שטח אחסון לפי המידות הנדרשות לכם, בין אם מדובר באחסון רהיטים, אחסון סחורה או אחסנת רכוש לטווח ארוך. גם כאשר מבצעים רילוקיישן (מעבר לחו"ל), הפתרון הטוב ביותר עבור אחסון הרכוש הוא מחסני אחסנת רהיטים. תוכלו להפקיד את רכושכם במחסני אחסון מקצועיים, ללא כל דאגה שמא ייגרם לו נזק כזה או אחר. מחסני האחסון מותאמים ללקוחות על פי ייעוד עסקי וצורך, צרכים, גדלים וכדומה. אין כל סיבה שתשלמו שקל אחד על פתרונות אחסון לא מקצועיים. פתרונות אחסנה מקצועיים לא צריכים לגרום לכם לחרוב מתקציבכם.

תוכן עניינים