אינסטלטור זהב – 3 סימנים שנפלת על צדיק

אינסטלציה זה תחום אפל ולא מוכר לרוב האנשים, כאשר נתקלים במקרה קיצוני של הצפה או פיצוץ צינור – כל אינסטלטור יכול לקפוץ על תפקיד המושיע ולגבות מכם סכום לא פרופורציונלי של כסף. אז איך יודעים שעשיתם את הבחירה הנכונה של בעל מקצוע? כל התשובות לפניכם.

 

    1. עצרתי הכל והגעתי

כאשר אתם נמצאים במצב קיצון, הערכה על זמן הגעה קצר של אינסטלטור היא חשובה וראויה להערכה, אך תוספת תשלום – לא תמיד. אינסטלטור זו עבודה מהרגע להרגע, ועל הגעה מהירה שעות העבודה אין הוא אמור לגבות מכם סכום נוסף.

כמובן אם המקרה קורה בסוף השבוע, בשעות הלילה או בחג, מגיע לאינסטלטור סכום נוסף על פי חוק. אל תפלו בפח של אלו ש"עוזבים הכל ובאים רק בשבילכם."

 

   2. חסכתי לך הרבה

מכוון שרוב האנשים אינם אינסטלטורים מוסמכים, במרבית הפעמים לא נדע מתי באמת האינסטלטור הציל אותנו מהוצאה גדולה נוספת. כדאי לדעת זו מומלץ ללמוד דבר או שניים על הצנרת הביתית שלכם ועל עולמות האינסטלציה.

טיפ – מותקנת אצלכם בבית ניאגרה פנימית בקיר והאינסטלטור אומר לכם ש"חסך לכם שבירה של הקיר"? כאן תוכלו להדליק נורה אדומה. לכל ניאגרה פנימית קיימת דלת גישה אל הצנרת דרך ידית הלחיצה של הורדת המים. וזאת על מנת למנוע שבירה של הקיר בשביל לטפל בניאגרה.

 

   3. יש לי אסלה חדשה ומושלמת עבורך

במידה ויש צורך לחידוש מסוים בצנרת או בדירה, לעיתים האינסטלטור ימכור לכם את החלק. לעיתים האינסטלטור יכול להשתמש בנוחות הקניה ממנו ולבקש מחיר גבוה או להביא לכם חלק משומש ולא חדיש. אך כמובן אינסטלטור ידע בדיוק מה ואיך להתקין ויכול למכור לכם במחיר משתלם של קניה בסיטונאות. לעיתים אותו חלק בחנות יעלה כפליים.

חשוב לשים לב ולא להקל ראש כאשר אתם קונים חלקים מבעל מקצוע, ערכו חיפוש על שם החלק ובדקו כמה עולה ברשתות הגדולות. בדקו האם מוטבע על החלק תו תקן בצורה נראת לעין שעליו מפורטים שם היצרן, ארץ הייצור, היבואן וכמובן – האם החלק סוג א', ב', או ג'. אחרי בדיקה כזו תוכלו לגלות האם נפלתם על צדיק, או שמע מישהו מנסה לעשות עליכם קופה.

 

מלאכי האינסטלציה

מי שבוחר במקצוע האינסטלציה לרוב ישאף להתפרנס בכבוד ולעזור לחיים רגילים נטולי בעיות ונזילות ללקוחותיו. כיום לצערנו יש לא מעט אינסטלטורים שינסו למצוא את כל הדרכים לעשות כסף ולרמות את הלקוחות.

במידה ונתקלתם באינסטלטור צדיק אמיתי – המליצו עליו ועזרו לו לקבל עבודות – כך שוק האינסטלציה יתרומם ורק המומחים וטובים ביותר יקבלו עבודות. ההמלצה שלנו לאינסטלטור מקצוען ותיק ובעל ניסיון שיתן שירות של צדיקים הוא ארז שאול, שבאמת אפשר לקרוא לו בשמו – אינסטלטור יצאת צדיק

אינסטלטור זהב

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »