איך לשדרג את הבית שלכם ב-5 צעדים פשוטים!  

רוצים לשדרג את מראה הבית שלכם אבל לא מעוניינים כרגע להשקיע מאמץ רב או הרבה כסף? זה יכול להיות מאוד קל ופשוט באמצעות כמה צעדים לא מורכבים. קבלו 5 צעדים פשוטים, בעזרתם תוכלו לשנות את מראה החלל ולרענן את הבית ללא בעיה.

 

1. הוספת צמחיה מלאכותית

כשאתם מוסיפים צמחים לבית, הוא אוטומטית נראה טוב ואסתטי יותר. אבל לא תמיד פשוט לטפל בצמחים- צריך להשקות אותם, לחשוף אותם לשמש מספקת, לדשן אותם ועוד. כדי להקל עליכם מבלי לאבד את היתרונות של צמחים בבית – נולדה צמחיה מלאכותית. צמחים אלה יכולים לשדרג את הבית ולהוסיף לו חיוניות ורעננות, וזאת מבלי שתצטרכו לתחזק אותם. מקמו עציצים אלה בצורה אסטרטגית ברחבי החדר, ערבבו בין כמה סגנונות וכך תייצרו מראה ריאליסטי וחי בחלל.

צמחייה מלאכותית

2. הוספת גופי תאורה

לפעמים שינוי קטן יכול לחולל פלאים בשיפור האווירה שבבית שלכם. עם גופי התאורה הנכונים אתם יכולים לעשות בדיוק את זה. אם זאת מנורת תקרה בעיצוב מיוחד, מספר מנורות עומדות שאפשר לעמעם או שרשרת נורות צבעוניות שאפשר לתלות על הקיר בסלון- יש הרבה סוגים של תאורה שיכולים גם להיות פרקטיים וגם להיות אסתטיים מאוד.

 

3. צביעת רהיטים מחדש

במקום לקנות רהיטים חדשים, אתם יכולים להחיות את הרהיטים שבידכם עם שכבת צבע חדשה. בין אם מדוברת בשידת וינטג׳ שתקבל שכבת לכה או כיסאות שפתאום יהפכו לכחולים- צביעה פשוטה יכולה לשנות לחלוטין את המראה. בחרו את הרהיטים שאתם רוצים לשדרג ואת הצבע שמתאים לחומר ממנו הם עשויים ופנו לעצמכם זמן לעשות זאת. מדובר בדרך לשדרג את הבית שהיא לא רק פשוטה- אלא גם מאוד ידידותית לתקציב נמוך.

צביעה מחדש של רהיטים

4. הוספת אומנות לקירות הבית

קירות ריקים הם הזדמנות מצוינת להצליח לבטא כלפי חוץ את האישיות הייחודית שלכם ושל בני הבית. בחרו ביצירות אומנות שונות, בצילומים, במדבקות קיר או כל דבר דומה שיוכלו להתיישר עם מה שאתם אוהבים, מבחינת סגנון ותחומי עניין. כך גם תוסיפו אלמנט חדש לבית, וגם תהפכו את הקירות הריקים לפחות משעממים.

 

5. שדרוג טקסטיל

שינויים קטנים בטקסטיל שברחבי הבית יכולים להשפיע באופן משמעותי על הנראות של החדרים. נסו להחליף וילונות ישנים בכאלה חדשים עם צבעים, הוסיפו ציפיות לכריות עם טקסטורות מיוחדות ובחרו בשטיחים מיוחדים לרצפה. אתם תראו איך החדר אוטומטית ייראה שונה וחדש, בלי שעשיתם יותר מדי.

 

לסיכום

כדי לשדרג את הבית לא צריך לצאת לשיפוץ קיצוני- אפשר לנקוט בכמה צעדים פשוטים למדי שיעשו את העבודה היטב. אם זה בצביעת רהיטים מחדש, בהוספה של צמחיה מלאכותית במיקומים אסטרטגיים או בהוספת כריות לספה- ללא מאמץ רב מדי תוכלו להפוך את הבית שלכם לנעים ורענן שיצליח גם לשקף את הטעם האישי שלכם.

אמנות לקירות

תוכן עניינים