איך לטפל בנזילה מהמזגן

המזגן התחיל לטפטף בלי הודעה מוקדמת? אל תדאגו, לא מדובר כאן בבעיה חריגה.

נזילה של מים מהמזגן יכולה להיגרם מסיבות שונות וניתן לטפל בהן.

לפעמים ניתן לטפל בנזילה באופן עצמאי ולעיתים צריך להתקשר לאינסטלטור.

רגע לפני שתפרקו את המזגן ותבדקו את היכולות הטכניות שלכם, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, בהן נעשה לכם סדר כדי שתדעו מה כדאי שתנסו לעשות רגע לפני שתתקשרו לבעל מקצוע.

 

  1. תנסו לנקות את צינור הניקוז שכנראה נסתם

יכול מאוד להיות שהסיבה לכך שהמזגן נוזל נובעת מניקוז סתום. מדובר בסיבה הנפוצה ביותר וזו עשויה לגרום למפל לא רצוי על קירות הבית. אם זה המצב, וצינור הניקוז לא מאפשר מעבר של מים, המים בעצם יחפשו נתיב אחר לעבור בו. ברגע שהם מוצאים נקודה חלשה, הם זורמים דרכה ודולפים החוצה וכך בעצם באה לידי ביטוי הנזילה מהמזגן. אז איך תוכלו לטפל בנזילה? תנקו את התעלה של הניקוז. צריך לפרק באופן חלקי את המזגן כדי שתוכלו לנקות את שני החלקים הבאים:

  • אמבטיית הניקוז
  • צינור הניקוז

 

שימו לב, אם מדובר בבעיה מסוג זה, אתם תראו שהנזילה נפתרת והמים ימשיכו לזרום דרך המערכת המיועדת להם. מה קורה עם הנזילה ממשיכה? כנראה שמדובר בתקלה אחרת (יכול להיות שהצינור לא רק סתום אלא קרוע. במצב שכזה, ניקיון לבדו לא יעזור.

 

  1. תזמינו בעל מקצוע

אם ניסיתם את האפשרות הראשונה וגיליתם שהמים ממשיכים לנזול, כנראה שיש צורך בסיוע של בעל מקצוע. אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם אינסטלטור ברמת גן ולתאר לו את התקלה. במידה והאינסטלטור יחשוד שמדובר בתקלה קלה מאוד, הוא ינחה אתכם כיצד לפעול. במידה והוא יסבור שדרושה מעורבות מצדו, הוא יתאם אתכם תאריך הגעה במהלכו, הוא יבחן מאיפה נובעת התקלה ויסדר אותה בעצמו. למקרה שלא ידעתם, האינסטלטור בדרך כלל מגיע עם חלקי חילוף מתאימים, כך שאם מדובר בצינור קרוע או כל בעיה אחרת שדורשת החלפה של חלק כלשהו, אתם לא תצטרכו לנקוף אצבע. בעל המקצוע יעשה זאת עבורכם.

 

  1. אמיצים? תנסו לנשוף אל תוך הצינור

אם מסיבה כלשהי עדיין לא הזמנתם בעל מקצוע, אתם יכולים לנסות ולשחרר את הסתימה בצינור הניקוז באופן עצמאי. כדי לעשות זאת, אתם צריכים לחפש אותו מחוץ לבית שלכם, בדרך כלל הוא נמצא צמוד לחלק החיצוני של המזגן. אתם צפויים למצוא אותו בקלות, זהו הצינור הדק והלבן שתמיד מטפטף. לאחר שתמצאו אותו, תבצעו את אחת או יותר מהפעולות הבאות:

  • תנערו אותו בעדינות
  • תנשפו לתוכו
  • תכוונו מייבש שיער (כדי לדחוף את הסתימה מהמקום)

יכול להיות שכך תוכלו לפתור את הבעיה. אך אנו מזכירים, אם אתם לא מצליחים לפתור זאת לבדכם, אתם תמיד יכולים להתקשר לאינסטלטור מומחה שיסייע לכם.

מכשיר חשמל

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »