איך להקים גינת ירק על גג הבניין בעזרת גנן בכפר סבא ?

גנן בכפר סבא  הוא איש המפתח שלכם וייעוץ קצר, גם אם תעשו הכל בעצמכם, יוכל לחסוך לכם הרבה מאד כאב ראש, תיקונים ועלויות בהמשך.

הקמת גינת ירק היא יוזמה מבורכת ויש בה הרבה מאד שפע וברכה.

מעבר לתזרים הקבוע של ירקות העונה אותם תספק גינת הירק המיוחלת, עצם ההתעסקות באדמה מעוררת קסמים של ממש בחייהם של האנשים.

לא בכדי עבודתו של גנן בכפר סבא היא עבודה מהנה שעושה את האנשים שמחים, יש משהו מחייה ומרפא בעיסוק עם אדמה, בזריעה וקציר של יבול, בהתמודדות והלמידה, בהתבוננות במעגלי ההשקעה והגמול ובחשיפה לכל הניואנסים הקטנים שמראים את זרימת החיים ומעגל החיים בצורה מושלמת כל כך.

 

מתחילים בהתייעצות עם גנן בכפר סבא

יש הרבה מאד דברים לדעת, להבין ולהכיר ואין ספק שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא דרך הידיים, ובמקרה שלנו תרתי משמע. יחד עם זאת ולפני שמתחילים חשוב מאד לתכנן נכון את התנהלות הדברים. העדר תכנון עלול לעלות בסופו של דבר בצורך בפירוק ובנייה מחודשת של כל הגינה/ ערוגה ובעוד שזה לא סוף העולם, בכל זאת יש דברים מניבים יותר שתוכלו להשקיע בהם את האנרגיה שלכם.

על מנת להצליח בהקמה של גינת ירק ותחזוקה שלה לאורך זמן צריך לתכנן את הגינה, את העומק והגודל שלה, את כמות האדמה ואת אופן ההשקיה, כשההמלצה היא בהחלט לעבור למערכת השקיה אוטומטית כדי להבטיח עקביות, אבל זה לא הכל. צריך לדעת במה לדשן, איך להתמודד עם מזיקים, מה לשתול, מתי ובאיזה אופן. זה הרבה מאד ידע שקשה לעבד תוך זמן קצר, וכאן נכנס לתמונה . גנן בכפר סבא גנן מקצועי יוכל, בכמה שעות ייעוץ לפרוס בפניכם את כל הידע שאתם זקוקים לו על מנת להתחיל הקמה ויציאה מוצלחת ומניבה

 

תכנון משותף ויציאה לדרך בליווי של גנן בכפר סבא

גנן מקצועי יוכל להעניק לכם את כל הייעוץ הנדרש החל מאופן ההשקיה דרך סוג הגידור, איכות האדמה ואופני הזריעה, המוצרים שאותם אתם רוצים לרכוש וזקוקים להם ומחזורי העבודה והעונות, הן מבחינת זריעה וקציר והן מבחינת השקיה ודישון. סוגיות כמו הדברת מזיקים וחיזוק הפריחה גם הן סוגיות חשובות שעליהן תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה.

 

יוצאים לדרך לבד, אך עם תמיכה

אם תחליטו להוציא את גינת הירק לפועל בעצמכם, תוכלו לבנות תכנית עבודה יחד עם הגנן ולעבוד בצמוד אליה, בכל מקרה תמיד אפשר להרים טלפון או להגיע לפגישה. במקרים אחרים ניתן לאפשר לאיש מקצוע לעשות את עבודת ההקמה הראשונית ולהבטיח התנעה אופטימלית גם עבורכם מבחינת מידת ההשקעה שתידרש מכם וגם מבחינת הגינה והיכולת שלה לקבל את כל מה שהיא זקוקה לו ליבול הקרוב ולהמשך הדרך.

 

חסה

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »