איך להיות קבלן שיפוצים רשום

קבלנים רבים, לא באמת מורשים לעסוק בקבלנות על ידי הרשות, ובעצם לא רשומים בפנקס הקבלנים המנוהל על ידי רשם הקבלנים.

כדי להיות קבלן שיפוצים רשום, יש לאחוז ברישיון המתאים ולהירשם כקבלן שיפוצים ברשם הקבלנים במשרד השיכון.

רק קבלן שיפוצים רשום, יכול לעבור בעבודות רשמיות וכך לדאוג גם לפרנסה טובה, לעומת קבלן שאינו רשום, ואפשרויות העבודה שלו בשל כך מוגבלות יותר.

אז כדי לדעת מה צריך ואיך נרשמים, לפניכם הכל על איך להיות קבלן שיפוצים רשום.

 

מה הוא קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשום, הוא קבלן שיפוצים שמחזיק ברישיון המתאים לעסוק בתחום, וכן שרשום ברשם הקבלנים במשרד השיכון. רק קבלן שיפוצים רשום, יוכל להגיע לעבודות מסוימות שאחרים לא יוכלו, וייאלצו לעבוד רק בבתים של אנשים ובהכנסות צדדיות. כל קבלן שמקבל את הרישיון לעסוק במקצוע שלו, הופך להיות קבלן מורשה, שרשאי לעסוק בפרויקטים בתחום ושרשום בפנקס הקבלנים. כך שקבלן שיפוצים רשום, הוא בעצם קבלן שיפוצים שיש לו את הרישיון המתאים. קבלני שיפוצים מציעים את שירותם בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו בקלות למצוא גם קבלן שיפוצים בירושלים.

 

איך להיות קבלן שיפוצים רשום?

כדי להיות קבלן שיפוצים רשום, יש צורך בהוצאת רישיון של קבלן שיפוצים. זה הוא רישיון ספציפי המיועד לקבלני שיפוצים. הזכאות לקבלת רישיון לקבלנות שיפוצים, נמדדת בשני אופנים מרכזיים:

  • בדיקת ההשכלה מקצועית והקורסים שונים שעבר המועמד – במסגרת לימודי תעודה במוסד שקיבל את ההכרה וההסמכה ממשרד העבודה והרווחה.
  • הוותק שצבר המועמד בתחום קבלנות השיפוצים.

במידה ויש למועמד את שני הקריטריונים הללו, הוא יכול לגשת ולהגיש בקשה לקבלת רישיון לקבלנות שיפוצים ממשרד השיכון, יש כמובן לצרף את המסמכים וההצהרות הנדרשות. לאחר מכן מגיעה התשובה והאישור או הדחייה אל הרישיון. במידה ולא עמדתם בתנאים, יוסבר לכם מה עליכם להשלים כדי להצליח לקבל את הרישיון בבקשה הבאה. דרך עמידה בקריטריונים הנדרשים, תוכלו להפוך לקבלני שיפוצים מורשים, שרשומים בפנקס הקבלנים של משרד השיכון.

 

מה היתרונות בהוצאת רישיון קבלן שיפוצים?

שמירה על החוק 

לפי החוק, יש לעבוד בקבלנות שיפוצים רק עם רישיון מתאים והשכלה מתאימה. קבלן שאינו מורשה, עובד באופן שאינו חוקי וכך חושף את עצמו לבעיות עתידיות.

 

הגבלה של אפשרויות תעסוקה 

קבלן שאינו מורשה, עובד באופן בלתי חוקי וכך לא יכול לעבור עבור הממשלה, משרד השיכון, ולא יכול להשתתף בכל מיני מכרזים ציבוריים או ממשלתיים. מעבר לכך, אנשים רבים לא ירצו לשכור קבלן שאינו מורשה, וכתוצאה מכך – אפשרויות התעסוקה עבור קבלנים לא מורשים אינם רבות, ומוגבלות בהחלט לעומת קבלן מורשה, עם רישיון מתאים.

 

קריטריונים סבירים ונפוצים 

לעומת רישיונות אחרים שדורשים זמן, מבחנים וכסף רב – כאן מדובר בתהליך די פשוט, שדורש מכם פשוט להוכיח מספר שנים של וותק במקצוע, וכן על קורס מורשה שעברתם. במידה ולא עברתם – תוכלו להירשם לכזה, ותוך מספר חודשים, לקבל את הרישיון ללא בעיה.

 

אתר בנייה

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »