איך לבנות עמוד אינסטגרם לבעלי מקצוע

 האינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר עבור עסקים ובעלי מקצוע, המעוניינים לקדם את העסק שלהם.

כדי לעשות זאת צריך לבנות עמוד עסקי בועט ופעיל.

המאמר יציע טיפים כיצד עושים זאת.

 

בניית עמוד עסקי מהצעד הראשון

על מנת לבנות עמוד אינסטגרם עסקי לבעלי מקצוע יש להוריד את האפליקציה של אינסטגרם למערכת ההפעלה. לאחר שמפעילים אותה יש לערוך רישום ולרשום את המייל שלכם. ניתן לקשר בין החשבון העסקי בפייסבוק לעמוד העסקי באינסטגרם אם מקישים על "הבא" ו"כנס דרך הפייסבוק". לאחר מכן בוחרים שם משתמש וסיסמה וממלאים את הפרטים של העסק עם מידע רלוונטי ומרשים. זהו, פתחתם עמוד עסקי וניתן לצאת לדרך. אם יש לכם חשבון פרטי תוכלו לפתוח דרכו את החשבון העסקי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד הרגיל שלכם, להקיש על אייקון הפרופיל ולהיכנס. לאחר שנכנסתם הקישו על 3 הנקודות בצד והקישו על הגדרות. סמנו "דרך פייסבוק" כמו מקודם, הוסיפו את הפרטים של העסק והקישו על סיים. כאשר מקישים על "דרך פייסבוק" העמוד שלכם ישותף גם ברשת זו וכך תחשפו ליותר עוקבים.

 

הגדרת מטרות וקהל היעד

בתור אנשי מקצוע המטרה שלכם היא לעבוד ולהשיג כמה שיותר לקוחות. על מנת לקדם את היעד הזה תצטרכו להעלות תכנים לחתך קהל היעד המחפש את השירותים שאתם מעניקים. התכנים צריכים להיות רלוונטיים, מעניינים, מושכים, מקוריים ומרשימים. רשת האינסטגרם מאפשרת פרסום של שידורים חיים, סטורי, סרטונים, תמונות ופוסטים. השתמשו בכל האפשרויות והתמידו בכל יום להעלות לעמוד שלכם בשעות הפעילות בין 19-21 תוכן רלוונטי. כך תקבלו לייקים ותחשפו לעוד עוקבים.

 

עיצוב הפרופיל

חשוב להעלות לעמוד העסקי שלכם תמונת פרופיל ברורה ואיכותית עם סימן הלוגו שלכם או לשלב את הלוגו בשלמותו על גבי תמונה של פניכם. אם אתם נגרים למשל, לא חייבים תמונת פנים ומספיק רק הלוגו שלכם. אך, אם אתם נותנים שירות מקצועי אישי כמו רפואה אלטרנטיבית, חשוב לפרסם תמונת פנים. בנוסף, בדקו שמילאתם את כל פרטי הקשר שלכם במלואם והכניסו קישור לאתר שלכם אם יש כזה או קישורים לדפי נחיתה.

 

מעבירים הילוך וצוברים תאוצה

בהנחה שהגעתם למצב בו יש לכם מספר עוקבים המתעניינים בשירותים שיש לכם להציע או שהינם לקוחות קיימים, ועל אף שהם מגיבים ועושים לייקים לתכנים שלכם, העמוד לא מתרומם ואינכם מקבלים פניות מלקוחות. אתם בוודאי שוברים את הראש איך להשיג עוקבים באינסטגרם כדי להיחשף לקהל שבאמת צריך אתכם. הפתרון האולטימטיבי למצב כזה הוא קניית עוקבים. בשיטה זו תוכל לצבור תאוצה ולהגדיל את החשיפה שלכם בזמן קצר, להשיג יותר לקוחות ולהפוך לבולטים ולפופולריים. איך עושים זאת? – קונים מחברה המספקת עוקבים, תגובות ולייקים חבילת עוקבים פעילים ואמיתיים באינסטגרם בעלות מינימלית ובבת אחת זה יקרה.

אייקון מצליח

תוכן עניינים