איך לבחור מזגן מוצלח לבית שלכם

האקלים בישראל אינו מותיר ברירה, וכיום כל בית בארץ מצויד במזגן לימות הקיץ החמים, שכן בשנים האחרונות החיים ללא מזגן הפכו בלתי אפשריים.

אולם, הליך בחירת המזגן עלול להיות קריטי, שכן לא כל מזגן ולא כל חברה תדע לספק לכם את מה שאתם מחפשים.

אם בכוונתכם לרכוש מזגן חדש בקרוב, המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

עד לפני כמה שנים, אנשים רבים הסתפקו במאוורר פשוט בלבד, ובמידה והיה ברשותו מזגן – לרוב הוא היה ממוקם קרוב לרצפה.

אך כיום, ימי הקיץ החמים בישראל אינם מותירים ברירה, שכן ככל שעובר הזמן הטמפרטורות מטפסות מעלה והופכות את השהות בבית לבלתי נסבלת ללא מזגן איכותי וטוב.

המזגנים של היום חסכוניים הרבה יותר, אינם מרעישים באופן שבו היו מרעישים בעבר וממוקמים במיקום הנכון – צמוד לתקרה בחדר.

על מנת לרכוש את המזגן הנכון והמוצלח ביותר, יש להתחשב במספר שאלות – כל התשובות להן במאמר הבא.

 

מה גודל החדר שבו תרצו להציב את המזגן?

אחת השאלות החשובות ביותר שעליכם לשאול את עצמכם לפני רכישת המזגן, הוא מה גודל החלל שאותו תרצו לחמם או לקרר – שכן המשתנה הזה ישפיע משמעותית על יעילות המזגן ומיקומו.

כלומר, ככל שהחדר יהיה גדול יותר, כך מוטב שתבחרו במזגן חזק יותר בעל כוח סוס גדול יותר בהתאם – כך יוכל לקרר או לחמם את החדר כולו במהירות הרצויה.

בנוסף, משתנים נוספים שיש לבדוק טרם בחירת המזגן הם – כמות החלונות בחדר, כמות האנשים השוהים בחדר בממוצע ועוד.

 

האם כדאי לקנות את המזגן בזול?

מזגנים אינם עסק זול למדי, אך השוק יודע להציע כיום מבחר די רחב של דגמים וחברות שונות, כך שקרוב לוודאי שאם תחפשו טוב תמצאו מזגן זול.

אולם, זהו לאו דווקא הדבר המומלץ לעשות – נכון שכולנו שואפים לקנות כמה שיותר בזול, אך כשמדובר במזגן, ברצוננו שיחזיק לאורך זמן ויחסוך מאיתנו הוצאות תיקון ותחזוק מיותרות שיהפכו את העסק ליקר הרבה יותר, מה שסביר שלא יקרה במידה ונבחר לרכוש מזגן זול ולא אמין, הכספים שנוציא בהמשך על הטיפול בו יהפכו את ההוצאה להרבה פחות משתלמת.

 

שירות לקוחות

מעבר למזגן עצמו, מוטב שלא נקל ראש בבחירת החברה ממנה נרכוש את המזגן. שירות הלקוחות, לרבות שירות ההתקנה והתיקון של המכשיר בעת הצורך ישפיע רבות על חווית הרכישה שלכם, על כן אנו ממליצים לכם לערוך סקר שוק קצר ולבדוק המלצות מלקוחות מרוצים שקנו מהחברה המדוברת בעבר.

שירות הלקוחות צריך להיות מהיר, יעיל וזמין – שכן במידה וחלילה תהיה תקלה במזגן שרכשתם, תרצו שהתקלה תטופל במהירות ותחסוך מכם את התרחיש בו אתם חוזרים כמה שנים אחורה ומסתפקים במאוורר פשוט ולא יעיל.

לפרטים נוספים היכנסו ל – www.mco.co.il.

 

מכשיר מיזוג

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »