איך לבחור מדביר מקצועי?

יש לא מעט מצבים שבהם נרצה להזמין מדביר מקצועי, כמו למשל, כאשר יש לנו בבית חיות מזיקות, ג'וקים או פשפשים.

בנוסף, יש מקרים שבהם אומנם לא נראה אפילו חיה מזיקה אחת, אך רק כדי להסיר ספק, נזמין הדברה, כמו במקרים של מעבר לדירה חדשה.

אל מי פונים ואיך בוחרים מדביר? כל התשובות לשאלות האלה במאמר שלפניכם.

 

הניסיון והמקצועיות של המדביר

יש שני דברים משמעותיים ביותר שצריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים מדביר, והם: האם המדביר מקצועי? ועד כמה הוא מנוסה? זה נכון שגם לאנשים צעירים וחדשים בתחום מגיעה פרנסה, אך לא בטוח שתרצו שזה יהיה על חשבונכם. במקום זה אנחנו ממליצים לכם לבדוק ממתי המדביר עוסק בתחום והאם יש אנשים שיוכלו להמליץ עליו. פעמים רבות חלק מתפקידיו של המדביר הוא למצוא את הנקודה שנמצאות החיות המזיקות, כלומר, את מקור הבעיה. מדביר חסר ניסיון עלול לעשות טעויות בעניין הזה ולכן לא כל אחד יוכל להתאים למשימה. בנוסף, לא אחת צריך גם לאבחן בדיוק את החיה המזיקה, שכן אם האבחנה לא תהיה מדויקת, גם הטיפול לא יהיה בהתאם. לכן גם המקצועיות חייבת להיות ברמה גבוהה כי אחרת יהיה קשה לסמוך על האיכות שלה.

 

שימו לב לחומרי ההדברה עצמם

עוד דבר שיש לו משמעות אדירה ושצריך לשים לב אליו כאשר רוצים להזמין מדביר, זו למעשה השאלה באיזה סוג של חומרי הדבר הוא עושה שימוש. האם מדובר על מדביר שעושה שימוש בחומרי הדברה כימיים? או שאולי אתם מזמינים שירותי הדברה ירוקה? חומרי ההדברה הכימיים אומנם מאוד יעילים, אך הם גם מאוד פוגעים בסביבה. הם הורגים גם חיות שכלל לא רצינו להרוג והם נשארים באוויר ובאדמה לאורך זמן רב. הם מחלחלים לכל מקום ומהווים פגיעה של ממש בכדור הארץ. לכן, אם היום כבר קיימת הדברה ירוקה שיכולה לעשות עבודה נהדרת מבלי לסכן ולפגוע, למה שתבחרו באופציה אחרת?

 

זמינות ומחירים

לבסוף, כדי להיות בטוחים שאתם מזמינים מדביר שיעשה עבודה טובה וכדי להבטיח שתצאו מרוצים, כדאי גם לבדוק עד כמה המדביר זמין עבורכם. האם הוא יוכל להגיע אליכם באותו שבוע שבו תתקשרו אליו? והאם הוא יציע לכם שירות אדיב? בנוסף, כמובן שיש משמעות גם למחירים, כי מה פתאום שתסכימו לשלם מחירים מופקעים עבור שירותי ההדברה שאתם רוצים להזמין? בהחלט יש מקום לדבר עם כמה מדבירים שונים, להשוות בין המחירים שלהם ולראות איפה מחכה לכם ההצעה הכי טובה שיש. מדביר מקצועי אומנם מגיע עם ידע, ניסיון וציוד הדברה מתאים, אך זה לא אומר שחובה לשלם לו מחירים מאוד גבוהים. נסו לברר מראש כל מה שיכול להיות רלוונטי מבחינתכם בעת הזמנת שירותי ההדברה שלכם וכך תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים ולא לראות יותר חיות מזיקות בבית.

 

בעל חיים

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »