איזה שיש נחשב הכי איכותי למטבח?

מעוניינים להחליף את השיש במטבח שלכם, משפצים את כל הבית או בכלל עוברים דירה? ברוכים הבאים למקום הנכון. שיפוץ מטבח הכולל החלפת שיש אינו דבר של מה בכך. הוא דורש חשיבה מעמיקה, ניהול תקציב, הכרת האלטרנטיבות השונות וקבלה של אינספור החלטות חשובות בזמן קצר.

כשמדובר בשיפוץ של מטבח, ישנה חשיבות גדולה לבחירה בחומרים איכותיים המתאימים לצרכים שלכם. בחירה שגויה של חומרי המטבח תפריע לכם ברמה היומיומית, ותשפיע על כל חווית הבישול והאכילה שלכם. נדבר היום על שיש איכותי למטבח וננסה לסייע לכם לקבל את ההחלטה נהכונה ביותר עבורכם.

 

איך נחליט איזה שיש מתאים לנו?

בהחלטה על שיש צריך לקחת בחשבון כמה גורמים. ראשית, יש את עניין התקציב. שיש הוא חומר שקיים ברמות איכות וגימור שונות, ומכאן נגזר גם המחיר שלו. ככל שיש ברשותכם תקציב נמוך יותר, כך תידרשו לעשות בחירות צנועות יותר. בנוסף, הגודל של שיש גם הוא גורם מכריע בהחלטה על סוג השיש שתבחרו.

מעבר לתקציב ולגודל, כדאי גם לבחון את הרגלי השימוש במטבח שלכם. יש כאלה שמבשלים ושוהים במטבח ברמה היומיומית, יש את אלה שמעדיפים אוכל מוכן ומבשלים פעם באף פעם, ויש את כל מי שבאמצע. מובן מאליו ששימוש אינטנסיבי יותר במטבח דורש חומרים חזקים ועמידים יותר.

מטבח משיש

ואחרי שהבנו מה הרגלי השימוש שלנו, ומה הצרכים שלנו, מה השלב הבא?

השלב הבא שעליכם לעשות הוא כמובן בחירת השיש עצמו. השוק מוצף בסוגים רבים של משטחי עבודה למטבח, כאשר שיש האו אחת האפשרויות הפופולריות והמועדפות ביותר. אך גם אם בחרתם שיש, עדיין ישנו עולם שלם של חומרים וצבעים, והמבחר הגדול יכול להיות מסנוור ומבלבל. אחד החומרים הפופולריים ביותר כמשטח עבודה במטבח הוא כמובן גרניט פורצלן.

מה היתרונות של גרניט פורצלן? גרניט פורצלן הוא חומר מיוחד שמיוצר במעבדה ועובר הליך כימי מורכב. ההליך של יצירת שיש גרניט פורצלן איכותי למטבח הופך אותו לחומר עמיד במיוחד, שלא נהרס מחומרי ניקוי או מחום גבוה שאופייניים לעבודה אינטנסיבית במטבח. הקשיחות של החומר גם מגינה עליו משריטות, כך שתוכלו להיות מאלה שחותכים ירקות ישירות על משטח הבית ואז מעבירים אותם לקערה, ללא שום חשש מפגיעה במשטח עצמו.

בנוסף, גרניט פורצלן מגיע במבחר כמעט אינסופי של צבעים, גוונים ודוגמאות, כך שתוכלו להתאים אותו באופן מושלם למטבח שלכם ולהימנע ממראה גנרי ומשעמם. הוא מתאים למטבחי חוץ ופנים ונחשב לאחת הבחירות הפופולריות ביותר בישראל, כנראה שמיליון ישראלים לא טועים…

לסיכום, בחירת משטח עבודה למטבח היא החלטה לא קלה. ההחלטה צריכה לנבוע מהתקציב שלכם, מהרגלי השימוש, מההעדפות האסתטיות והעיצוביות וכמובן שכדאי גם להתייעץ עם מומחים בתחום. חפשו חברה בעלת ותק וניסיון, כדי שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שקיבלתם את ההחלטה המתאימה לכם.

מטבח משיש

תוכן עניינים