נפצעת במהלך עבודה אצל לקוח – מה מגיע לך

תאונה בעת כבודה אצל לקוח , זה תאונת עבודה לכל דבר ועניין, ועל הפי החוק במדינתנו, אנשים אשר עברו תאונת עבודה, זכאים לדברים רבים. ישנם הרבה יותר מידי אנשים אשר נפצעים בעת עבודתם ואינם מודעים למה שהחוק קובע בסיפור הזה, הכל מתחיל מהנקודה בה אתם מודעים למה שמגיע לכם. כאן ננסה למפות ולהסביר מה החוק אומר ומה מגיע לאנשים שנפצעו בעת עבודתם, אולי תגלו שגם אתם זכאים להרבה יותר ממה שחשבתם.

 

מצב של תאונת עבודה

אם עברתם תאונה במהלך שביצעתם את תפקידכם, בזמן השהות שלכם בעבודה, בזמן שהייתם בדרך אל העבודה או חזרה ממנה, התאונה הזאת נחשבת תאונת עבודה. תאונת עבודה היא תאונה בה אתם זכאים לקבל כל מיני דברים בהתאם לחומרת המצב מביטוח לאומי, לכן תצטרכו להגיש תביעת תאונת עבודה, וזאת בכדי שיהיה באפשרותכם לממש את הזכויות שלכם על פי החוק.

 

אלו הנפגעים מתאונות עבודה

יותר מידי אנשים בכלל לא יודעים מה מגיע להם, התאונות האלו קורות בכל יום, הרבה יותר ממה שהיינו רוצים להאמין, אך זה המצב, וצריך להיערך אליו. אנשים לא מבינים שאם קרתה להם תאונה בהקשר של ביצוע העבודה שלהם גם מבחינת מיקום, זה ישר מגדיר את המאורע לתאונת עבודה ומצריך אתכם לפעול בהתאם בכדי שתוכלו לקבל את כל מה שהחוק אומר שמגיע לכם בסיטואציות האלו.

 

מה חייבים לעשות

ישנם שני דברים עיקריים בסיסיים וראשוניים שבמצב של תאונת עבודה אתם חייבים לעשות כמה שיותר באופן מידי.

  • דיווח על מה שקרה – קודם כל צריך לדווח את התאונה, אתם מדווחים למעסיק לכם, והוא דואג לדווח לביטוח לאומי בצורה מסודרת ומפורטת. גם אם נפגעתם אצל לקוח, תתקשרו או תיצרו קשר עם המעסיק שלכם ותדאגו להתניע את תהליך הדיווח על מה שקרה.
  • טיפול רפואי – תצטרכו לגשת למיון או לקופת חולים תלוי בחומרת המצב, לקבל מענה רפואי ובחינה של המצב והנזק ממה שנגרם לכם כתוצאה מהתאונה. כבר בשלב זה, תתחילו לתעד כל דבר, כל מסמך שיתנו לכם, פירוט מצב, דוחות וכדומה. הכל ישמש אתכם בהמשך התהליך לקבלת הפיצויים וההסדרים.

 

קבלת עזרה

בעזרת עורך דין, אשר מתמחה בתחום, כבר בהתחלה, תוכלו להתחיל את התהליך בצורה טובה. יש גם הכוונות באינטרנט, והרבה אנשים ומרכזים שיוכלו לעזור לכם לקבל מידע על מה הדרך שלכם מכאן. זהו תהליך שעלול להיות מורכז, ואם תוכלו להיעזר בגורם מקצועי, זה יכול לבוא רק לטובתכם.

 

לסיכום

בכדי שתוכלו לקבל את הפיצויים וההטבות המגיעות לכם, תצטרכו לנהוג בצורה שקולה ומסודרת, כולל הדיווח והתיעוד, חשוב שתבינו שיש לכם זכויות. פציעה אצל לקוח לא לוקחת מהעניין שמדובר בתאונת עבודה, גם אם זה לא במשרד עצמו זה נחשב לחלוטין לתאונת עבודה ובהתאמה מגיע לכם לממש את הזכויות שלכם במקרים הללו.

אנשי משפט

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »