מניהול מבנים עד ניקוי רצפות – החברה שתפתי אתכם לטובה

דרך לזהות חברת ניקיון אמינה וטובה היא שכלל האפשרויות והשירותים שהיא דואגת לפרסם הם נרחבים. אפשר לשכור את שירותיה לניקוי הדירה או המשרדים, אולי לניקיון חד פעמי לפני כניסה לדירה חדשה או אולי רק פוליש לרצפות. איך מתמחרים עבודות בחברת ניקיון? מה משפיע על המחיר? איך אפשר להוזיל עלויות בתור לקוח?

 

חושפים לכם את הסודות – מהי שיטת התמחור של חברות ניקיון?

מחירים של חברת ניקיון כאשר מדובר בבית מתחלקים ל2 סוגים עיקריים:

מחיר חברת ניקיון לעבודות חד פעמיות\ נקודתיות: חברת ניקיון מתמחרת בעבודות ניקיון נקודתיות את המחיר לפי מ"ר הדירה או לפי מספר המוצרים שיש ברשותה לנקות (לדוגמא מספר החלונות שיש בדירה ומה הגודל שלהם) ולרוב תינתן הצעת המחיר כבר בשיחה הראשונה.

מחיר חברת ניקיון לניקיון כולל: בכל מיני מקרים שבהם ברצוננו לנקות את הדירה באופן יסודי אחרי שיפוץ לדוגמא, או לפני מעבר או חג הפסח, חברת הניקיון יכולה לבצע אצלכם בבית ניקיון מקיף שיכלול: ניקוי מטבח, חלונות, דלתות, שירותים, ריצפה וכו'. גם כאן המחיר יקבע על פי גודל הדירה והמחיר ינוע בין 20 ל30 ₪ למ"ר. חברת הניקיון מתמחרת לכם הצעה על פי רמת הלכלוך של הבית ולא על פי קריטריונים כמו לפני מעבר או אחרי שיפוץ. לחברת ניקיון מומלצת: shoshanzahor.co.il

 

אילו עוד קריטריונים משפיעים על מחיר חברת ניקיון בתים?

אז כמו שאמרנו קודם קריטריון אחד הוא הגודל של הדירה שנקבע על פי מ"ר שאתם מוסרים לחברת ניקיון. אבל אילו עוד קריטריונים שנמצאים בבית יכולים להשפיע על העבודה ואיתם על המחיר של חברת הניקיון?

הריצוף שלכם בבית: לכל סוג ריצוף יש גם את סוג החומרים והניקיון שמתאימים לו. רצפות עשויות טרצו ושיש הם מהסוג שעלול לצבור כתמים וסדקים קשים שיצריכו את החברת הניקיון להשתמש בפוליש מה שיעלה את מחיר הניקיון. אם יש לכם בדירה ריצוף מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה, אין באפשרותה של חברת הניקיון להשתמש בפוליש ולכן הם יצטרכו לקרצף את הריצפה בחומרי ניקוי אחרים בעלות נמוכה יותר. אם מדובר בפרקט יהיה צריך לבדוק מה מצב הפרקט ואחר כך לתמחר.

רמת הלכלוך: אז מה זה אומר רמת הלכלוך? איך אפשר לעמוד דבר כזה? חברת הניקיון שואלת אתכם מה מצב הדירה או המקום שאליו תרצו שהם יגיעו, אם מדובר על דירה שעברה שיפוץ: עם כתמי צבע, שאריות מהשיפוץ או שזו דירה ישנה שגרו בה אנשים מבוגרים חברת הניקיון יודעת לשער מה יהיה המחיר בעבור השירות שלה. ככל שהדירה במצב יותר קשה כך המחיר עולה. בסופו של דבר דירה מאוד מלוכלכת יכולה להגיע ל30 ₪ למ"ר או יותר, בהתאם להערכת המצב של חברת הניקיון.

 

מכורים לניקיון? גם אנחנו

אין הרגשה יותר כיפית מבית נקי ומצוחצח וגם מי שאוהב לנקות יודע – מאוד קשה לנקות במצבים מסוימים: מעברי דירה, פסח, בבית של ההורים וכו'. בדיוק בשביל המקרים האלה אנחנו צריכים את שירותיהן של חברות הניקיון!

ניקוי רצפות

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »