למה לבחור בדקור למזגן במקום פתח אוורור רגיל

אין שום בעיה בפתח אוורור רגיל של מזגן. למעשה, יש כאלה שמעדיפים אותו על פני כל קישוט דקורטיבי. ועם זאת, כל אחד ודעתו ויש כאלה שממש מעדיפים להציב דקור למזגן על פני להשאיר את פתח האוורור הרגיל כפי שהוא. כתבה זו נועדה לסקור את הסיבות האפשריות לכך ולהציג דרך מסוימת להתחדש בדקור מזגן עוד היום.

 

האלטרנטיבה לפתחי אוורור "רגילים"

מיזוג אוויר מרכזי זה נחמד. לא רק זה, יש לו גם פתחי אוורור. ויש אנשים שלא נהנים מזה. הם מסתכלים על הקיר והם רואים פתח אוורור, והם זועמים, כועסים, מתוסכלים מכך שיש פתח אוורור לנגד עיניהם. איך יכול להיות שיש פתח אוורור שהורס את הנראות השלמה של הקיר. ובכן, אנחנו לא יודעים מדוע הם חושבים כך מצד אחד, אך תולים תמונות על הקיר מצד שני.

שכן גם תמונות לא בדיוק מאפשרות את הנראות השלמה של הקיר. אך זה בסדר, אנחנו לא שופטים. יכול להיות שיש אנשים שיש להם משהו נגד פתחי אוורור. נגד התריסים הצבעוניים שבולטים מהתקרה, הרצפה והקיר. יש אנשים שלא הסכימו להתייאש וממש מצאו דרכים להסתיר את פתח האוורור בצורה מלאה, חלקית או להסוות אותו באופן מחמיא.

 

החלת עיצוב חדש לפתחי האוורור כדרך דקור למזגן

ויש אנשים שלקחו את זה לרמה הבאה ואמרו שאם לא ניתן להילחם בפתחי האוורור אז לכל הפחות ניתן להצטרף אליהם. ובאופן משעשע זה הפתרון לבעיות רבות. במקום להתרחק ממה שמפריע ולהתנגד לו, דווקא להתקרב ולראות מה רואים ממבט מקרוב. ואולי זו הדרך שאחד הממציאים, המעצבים הגאונים של דקור למזגן גילה את המצאתו.

הוא פשוט גילה דרכים לשנות את המראה החיצוני של פתח האוורור כך שהוא פשוט נראה אחרת. וזו אחת הסיבות הראשונות לבחירת דקור למזגן במקום להשאיר פתח אוורור רגיל. אם זה משגע מישהו ברמה שהוא רוצה לעקור את פתח האוורור ממקומו, לצבוע אותו, להחביא אותו, להסתיר ולהסוות בדרך כלשהי – הוא יכול פשוט לשנות את צורתו של פתח האוורור לצורה יותר נוחה, נעימה ומחמיאה לעיצוב הקיים.

 

על דקור למזגן

בעולם הדקור למזגן יש כמה וכמה סוגים, כמו תריס דקור ותריס סלוט.  תריס דקור, הנקרא גם סטריפ ליין מגיע בעיצוב סטנדרטי, פעמים רבות בצבע לבן. הדקור מגיע מברזל צבוע בתנור. הדגם לא מגיע עם יכולת כוונון אלא עם זריקת אוויר אחידה ומספר פתחי אוויר גדול באופן יחסי. נחשב כזול יותר באופן יחסי לדגמים אחרים.

 

דגשים ומאפיינים בהליך בחירת דקור למזגן

יש שיגידו שאם רוצים לבחור דקור למזגן (או סלוט), יש להסתכל על העיצוב, המחיר ופתחי האוויר. מי שרוצה להוציא יותר אוויר וביותר כוח ומחיר זול יותר באופן יחסי יכול לבחור בתריס מסוג דקור. בעוד שמי שמתעדף מראה חיצוני יכול לבחור בתריס מסוג סלוט. כך או כך, זה יהיה שינוי ויזואלי ואף פונקציונלי בהשוואה להשארת פתחי אוורור "רגילים".

עיצוב חדר עם מזגן
עיצוב חדר עם מזגן
תוכן עניינים