הדוד התקלקל? מהם השירותים שנותנת חברת אחזקת הבניין שלכם?

אם אתם חיים בבניין או בעלי נכסים בבניין כדאי שתבדקו מי חברת אחזקת הבניין שלכם ואילו שירותים היא מספקת עבורכם. שירותי אחזקת מבנים הם שירותים נפוצים וחיוניים לכל בניין בין הוא למגורים, משרדים, מתחם מסחרי או פנאי וקניות.

 

חברת ניהול ואחזקת מבנים

חברות אלו דואגות למספר שירותים בתחום אחזקת מבנים וניהולם, השירותים ניתנים על ידי הסכם ברור שנעשה בין בעל הבניין/בעלי הנכסים/הדיירים בהתאם לצרכי הבניין והתקציב שמועבר לחברת האחזקה. מהם השירותים שניתנים על ידי חברת האחזקה אורקל:

  • שירותי נקיון – שירות חשוב במיוחד עבור כל בניין כיוון שהוא השירות השוטף ביותר שקובע את האווירה שתהיה בסביבת השטחים הציבוריים של הבניין. שירותי הנקיון ותדירותם נקבעים בהתאם לחוזה עם החברה.
  • תחזוקת מערכת החשמל – עבודות החשמל בבניין ינוהלו על ידי חשמלאי מוסמך מה שמשפיע כמובן על החשמל בדירות או המשרדים, מצלמות האבטחה, שער כניסה לחניה, קודן, מערכת אינטרקום, אור במרחבים הציבורים ועוד.
  • תחזוקת מעליות – על מנת למנוע אסונות שאף אחד לא מעוניין בהם יש לתחזק את המעלית – בדיקה של ה על ידי מהנדס פעמיים בשנה ובנוסף תחזוקה על פי הוראות יצרן ועל ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך.
  • תיקוני אינסטלציה – כל תקלה שצצה שמערכת המים והביוב, מים חמים אם קיימים לוחות סולאריים על הגג יטופלו במהירות האפשרית על ידי אנשי מקצוע שחברת האחזקה תשלח ובנוסף יבוצעו בדיקות כלליות ותחזוקה על מנת למנוע מראש כמה שאפשר את התקלות.
  • שירותי גינון – שירותים חשובים במיוחד לבניינים בעלי גינות רחבות שלא יהיו שוות אם לא יהיו מטופחות ונעימות מספיק כדי לבלות בהם. שירותי הגינון כוללים נקיון, גיזום עצים ושיחים, פינוי פסולת, שתילה של פרחים חדשים וסידור אסתטי.

 

ניהול ועד הבית

ועד הבית של הבניין נבחר על ידי הדיירים בבניין, תפקידו של וועד הבית הוא לדאוג לכל מה שקשור לצרכי התחזוקה השוטפים של הבניין ולשם כך לגבות דמי ועד מהדיירים, לנהל את פנקס החשבונות ואת קופת הוועד. וועד הבית יזמן את אנשי המקצוע הרלוונטים לכל תקלה במערכת החשמל, מעלית, בעיה במרחבים הציבוריים וכו', אלו עלולים לשים את וועד הבית במקומות לא נעימים כמו סכסוכים עם שכניו, השקעת זמן יקר בענייני בניין והאחריות הופכת לכבדה.

 

העברת ניהול ועד הבית לחברה חיצונית

על מנת למנוע או לעצור סכסוכים בין דיירי הבניין ניתן להעביר את ניהול ועד הבית אל החברה החיצונית כך שלכל תקלה היא תוכל לשלוח אנשי מקצוע שעובדת עימם לטיפול ישיר, כל דייר יוכל להודיע על תקלות דרך אפליקציית ההתראות ובכך לסגור את הסיפור.

 

לסיכום

חברת ניהול ואחזקת מבנים יכולים להיות הצלה נהדרת עבור וועד הבית וכמובן תשפר את איכות חיי דיירי הבניין בכמה רמות כאשר כל שהם צריכים לעשות הוא לשלוח את כספי ועד הבית כתשלום לחברה החיצונית.

בעל מקצוע

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »