איך מודדים את הכוח של הדוד?

 נכונה היא העובדה כי קיימות המון דרכים לחמם את החלל בבית, בעוד כל פתרון משתנה בהתאם ליכולותיו, עם מעלות ומגרעות משלו. דרכי חימום הבית יכולות להיתקל בקושי של מציאת חלפים מתאימים, חוסר אפקטיביות, השקעה כספית ראשונית גבוהה, וכיוצא בזאת.

כל זה בטל בשישים בבחירה של דוד קיטור, שמסתמן כדרך מעולה לחימום המקום באופן מעולה, עם תג מחיר שאינו גבוה למדי. ובמהלך מאמר זה נרחיב על הכדאיות של דוד קיטור, כמו גם – איך מודדים את הכוח של הדוד?

 

מה היתרונות הכי בולטים של דוד קיטור?

יש כמה יתרונות בולטים של דוד קיטור, בעוד קצרה היריעה מלהכיל את כולם, נציג בפניכם את החשובים שמבניהם –

  • אפשר להציב את דוד הקיטור במבנה גבוה, כאשר הוא מאוד קל ואוויר חם עולה, המובן של הנאמר בא לידי ביטוי בכך שבאפשרותכם לייצר זרימה לחלל העליון של המקום בלי כל בעיה. הדבר מקבל משנה חשיבות בפרט במבנה גבוה שבו דרכי החימום האחרות יכולות להתקשות או להיות חסרות אפקטיביות, מה שהופך את דוד הקיטור למושלם בשביל מערך יותר גדול, שצריך פתרון חימום חסכוני.
  • דוד הקיטור אינו מחייב מקור אנרגיה חיצוני, על מנת לייצר זרימה, והמשורר התכוון בדבריו אלו כי לא חייבים להשקיע בווסת או במשאבה יקרים, בעוד האופי של הקיטור מאפשר לכם יצירה של זרימה טבעית, באופן הזה שהינו עשוי להגיע לכל המקומות שבהם הוא צריך להיות.
  • כאשר דנים על דוד הקיטור, כי אז יש לציין שהתחזוקה שלו ממש קלה ואפשרית לביצוע עם זמן מועט של יציאה מכלל שימוש. בזמן השירות שלו, אין תידרשו לנקז קודם כל את הצינורות שלו או אותם, רק תצטרכו לבלום את זרימת האוויר למקום הבעייתי. משמע – הדוד קיטור יופעל במשנה יעילות והתחזוקה איננה תובענית מדי בלוח הזמנים הצפוף שלכם.

 

איך מודדים את הכוח של דוד?

על מנת להבין איך מודדים את הכוח של הדוד? קודם כל, ולפני הכול, יש לקבוע את הכמות של הקיטור הכוללת, מחויבת המציאות בשביל כל תהליכי הפעולה שלו. זה אולי יראה לכם מספק דיו, אך יש נטייה קלה לדלג על חלקי הציוד ההכרחיים. כמו למשל – קל לזכור כי המיזוג האוויר המקדים של המכבד מחייב קיטור, אך לעתים קרובות נוטים שלא לזכור שמא אף מייבש הכביסה יצטרך טיפול מתאים. דרישותיו של הקיטור מופיעות לפי קילוגרמים פר שעה. כמו כן, יש דרישות של לחץ, בברים. לשם המחשה, נגיד כי מיזוג אוויר עם קיטור מחייבים בין מאתיים ועשרים קילוגרמים לבין מאתיים וחמישים קילוגרמיים לשעת קיטור בלחץ של מאה ועשרים וחמישה ברים.

בשביל מייבש הכביסה, אפשר לדרג את הצריכה באופן הזה שחלוקת הדרישות של הבי טו יו הכוללות במספרים המתאים ייחשבו את כמות הקיטור הנדרשת לשעה, ואז יש להוסיף את זה ליתר הדרישות.

דוד שמש
דוד שמש
תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »