איך אפשר לדעת שהמים שאנחנו שותים בבית טובים לנו?

מדן ועד אילת, לכל אזור במדינת ישראל מגיעים מים קצת שונים בברז. מקורות המים שמסופקים לבתי האב במרכז הארץ הם לא אותם מהים שמגיעים ממי התהום לבתים בנגב או מי מעיינות בצפון ורמת הגולן. כיום אין באמת שיטות מוכחות למשקי בית לבדוק את איכות המים, אבל לנו יש בכתבה זו כמה טיפים שיגידו לכם כמה איכותיים המים שלכם בברז.

 

העין הטובה

כשאתם מוזגים לעצמכם כוס מים מהברז או ממלאים בקבוק, הסתכלו קרוב יותר לכוס המים שלכם. לרוב, סוכות מים שבהם ניתן לראות משקעים כאלו ואחרים יכולים להחשיב כמי שתייה איכותיים כי מדובר במינרליים וחלקיקים טבעיים של המים. במקרים אחרים, חלקיקים אלו יכולים להיות חלודה מצנרת המים המרכזית ועל כן – לא להיות מים איכותיים מספיק.

כדי לשמור על הגוף ועל הבריאות שלנו, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא להתקין בבית ברק מים. בר מים מומלץ הוא אחד שיש בו מערכת סינון מים, שליטה בטמפרטורה ושאינו מפריע לשאר דרכי המים בבית.

 

בדיקה של חברה אזורית

אם אתם חושדים שיש בעיה במים אותם אתם שותים, אל חשש. חברות אזוריות שאחראיות אל תשתיות המים והביוב יכולות להגיע עד לברז שלכם בבית ולבצע דגימה ישירות מביתכם. לרוב, צריך לפנות לתאגיד המים שלו אתם משלמים את אגרת השימוש במים ולהזמין מהם בדיקה. לרוב, בודק יגיע לביתכם עד שישים ימים מרגע הזמנת הבדיקה.

 

המטייל הנפוץ

כשהדאגה עולה על גדותיה והחשש שלכם הופך לחרדה, תמיד יש פתרון מהיר. ניתן להזמין היום באינטרנט מכשירי בדיקת איכות מים. במחיר נגיש לכל כיס וזמן משלוח קצר במיוחד, אפשר לקבל עד פתח הבית מכשיר בדיקת מים, ברמת דיוק של עד 2 אחוזי סטיית תקן.

 

הפתרון הטוב ביותר

כיום, אפשר להשיג במחיר עלות חודשי נמוך במיוחד בר מים איכותי ונוח לשימוש. בר מים יכול להחליף את הברז שלכם וגם את הקומקום. במקום להתלבט על איכות המים שלכם, לקנות פילטרים לבריטה או לרוץ עם שישיות מים מהרכב לבית – בר מים יחסוך לכם את כל אלו.

 

מילים אחרונות על היגיון

דיונים וחששות כמו איכות המים בברז כר לא צריכות להיות קיימות בדיונים ובשיחות היום – יומיות שלנו. בר מים הפך להיות הפתרון המהיר ביותר, הזול ביותר והנוח ביותר לכל חשש וטענה שעולים מספקות לגבי המים שאנו שותים. בין אם אתם גרים בשפלה או ברמה, בר מים הוא אמצעי שמסנן מים, מוזג אותם והופך את הפעולה הכה בסיסית הזו לנגישה וזמינה במיוחד לכל בני הבית.

ימי הקיץ בישראל רק הולכים ומתחממים, ועכשיו זה לא הזמן לחכות לבדיקות ולהטיל ספק בדלק של הגוף שלנו. בר מים – עכשיו יותר מתמיד.

כוס מים

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »