תיקון דוד חשמלי בפוריה עילית

מחפשים תיקון דוד חשמלי בפוריה עילית? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

Sunrise דודי שמש
נביל נמיראת

Sunrise דודי שמש

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.93
434
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדודים , התקנה ומכירה , שירות אחזקה שוטף , מחירים אטרקטיביים , כל סוגי התיקונים , שירות מקצועי , דודי חשמל , קולטי שמש

לא אחת קורה שדוד חשמלי בביתכם בפוריה עילית מפסיק לעבוד באופן תקין לגמרי, הסיבה לכך היא לא תמיד אשמתו של המוצר אלא דווקא חוסר הידיעה כיצד להשתמש בו.

תיקון דוד חשמלי בפוריה עילית

 

בעיות, תיקון ועלות

לכאורה, הדבר פשוט, מפעילים ומכבים את המפסק הראשי אך לא זאת התורה כולה. במאמר זה נביא לכם את שלושת הסיבות שמצריכות תיקון דוד חשמלי וכיצד טכנאי הדודים בפוריה עילית יתקן אותן.

 

1. נזילה

בעיה

נזילה יכולה לנבוע מכמה דברים שכולם ככולם מצריכים תיקון אך חלקם מצריכים בחלפה מלאה של המוצר. כאשר מדובר בנזילה מהפלאנג' בדוד ישנו סיכוי סביר לחשוב שהפגע נגרם מהצטברות אבנית על השסתומים המונעים מהמים לזרום החוצה. כידוע אחוז האבנית במי פוריה עילית הוא גבוה.

או לחלופין הנזילה יכולה לנבוע ממיכל אגירה חלוד שהתפוצץ – כאשר ברזל נחלד הוא נחלש מאוד וניתן לשבור אותו בלחיצת אצבע.

תיקון

החלפת מיכל אגירה או החלפת פלאנג'. את שתי הבעיות ניתן לפתור בתחזוקה שגרתית של הדוד החשמלי שלכם, ישנם טכנאי דודים מוסמכים בפוריה עילית שישמחו להציע את שירותיהם.

אך במידה והמיכל גדול משמונה שנים קרוב לוודאי שזהו השנים האחרונות שלו. במקרה של נזילה אין לשחק עם זה כי התוצאות עלולות להיות לא נעימות, יש פשוט להחליף את הרכיבים התקולים.

עלויות

החלפת פלאנג' עלותה נעה בין 450 ל650 שקלים חדשים.

החלפת דוד עלותה נעה בין 1300 ל2400 שקלים חדשים.

נזילה

 

2. קצר

בעיה

דוד חשמלי יכול לקצר גם כשאתם חושבים שזה כל מכשיר אחר בבית, אם תורידו פקק פקק ותנסו תגיעו בסופו של דבר אל התחזית העגומה שזה כנראה הדוד שלכם. הדוד יכול לקצר משתי סיבות, גוף חימום לדוד או תרמוסטט תקול וטעות בחיווט.

כאשר גוף החימום תקול הוא במקרה הטוב מחמם מעט עד שהוא מקצר ואז אין מספיק מים להתקלח או שבמקרה הרע הוא אפילו לא מאפשר למפסק הראשי להדלק. כשמדובר בתרמוסטט תקול קרוב לוודאי שהוא גורם לגוף החימום לעומס יתר בעת החימום כי הוא אינו מווסת כראוי את הטמפרטורה. במצב כזה אין ברירה אלא לקרוא לטכנאי דודים. עדיף להזמין אחד מפוריה עילית כדי שיגיע מהר.

תיקון

החלפת גוף חימום או תרמוסטט וביקור טכנאי בביתכם שבפוריה עילית. ניתן להחליף גוף חימום ותרמוסטט גם כרכיבים בודדים אך במקרה הזה אפשר ללכת על כל הקופה וכמובן לרכוש את הפלאנג' במלואו, זה אמנם נראה מיותר אבל כשחושבים על זה, זה יכול לחסוך עלויות אחר כך והכל כבר נמצא במחיר אחד אז למה לא?

מבחינת החיווטים השגוים תצטרכו להזמין את טכנאי הדודים שלכם לתיקון הדוד החשמלי.

עלויות

בעבור כ200 עד 300 שקלים חדשים פחות או יותר טכנאי הדודים שלכם יהיה בדרך אליכם לבדיקה ויתכן שחיווט מחדש.

קצר

 

3. אבנית

בעיה

אחוז האבנית במים של פוריה עילית הוא גבוה מאוד. הצטברות אבנית יכולה להיות הרבה יותר מסתם חוסר נעימות, אבנית היא הפולש הכי גדול בתחומי הדוד שלכם. הצטברות אבנית על גוף החימום עלולה לגרום לעומס יתר, קצרים חמורים ושריפה מוחלטת של גוף החימום. היא גם יכולה להביא לשחיקה מהירה יותר של מיכל אגירת המים ולציפוי האמייל המצפה אותה ומתוך כך לחלודה ופיצוץ.

תיקון

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אבנית היא להילחם בה בעקשנות ובמסירות בעזרת תחזוקה שוטפת וניקוי יסודי ו/או התקנת מסנן אבנית שיעשה את העבודה קצת יותר קלה לאחר מכן. הניקוי נעשה על ידי ריקון דוד המים והחדרת חומר חומצי להמסת האבנית.

עלויות

מסנן אבנית וניקוי אבנית יסודי. עלות מסנן אבנית נעה בין 400 ל550 ₪ כולל התקנה. ניקוי אבנית יסודי נע בין 300 ל500 שקלים חדשים.

אבנית

 

לסיכום

אלו הן הבעיות המרכזיות שעלולות לעורר בכם את הצורך לתקן את הדוד בעצמכם או לקרוא לטכנאי דודים מורשה מפוריה עילית, ישנם עוד כמה תסמינים שמעידים על כך שהדוד שלכם סובל מתחלואה כזו או אחרת, לדוגמה: מים חומים יוצאים בעת פתיחת הברז (מעיד על חלודה במיכל אגירת המים או בצינורות המובילים), דוד לא מחמם (המעיד על נזילה בדוד שמש מאיזור בו אין חיווטים) או זרם מים חלש (שמעיד באופן ישיר על סתימה שנובעת מהאבנית המקוללת). אם אתם נתקלים במקרים האלו ואתם מחפשים טכנאי דודים טוב בפוריה עילית, פשוט חפשו "טכנאי דוד חשמלי בפוריה עילית" ותמצאו את ההכי טוב והכי קרוב שמגיע לכם. בהצלחה, ושלא תדעו עוד מקלחות קרות בחייכם.
למאמר בנושא: טיפים לבחירת טכנאי דודים

תיקון דוד חשמלי בפוריה עילית

תוכן עניינים