מחפשים רעיון לערב גיבוש מוצלח במיוחד? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם

בתור בעלי עסקים אתם בוודאי יודעים לומר שלא תמיד קל למצוא את הרעיון הכי טוב שיש לערב גיבוש מוצלח.

בכל שנה נרצה להיות מקוריים ובכל פעם נרצה לקחת את העובדים לבילוי שבו כולם ייהנו.

אם זה נשמע לכם מוכר, כדאי שתדעו:

חדר בריחה זו אפשרות שכדאי לבחון מקרוב, ויפה שעה אחת קודם.

 

כל היתרונות שמציעים ערבי גיבוש בחדרי בריחה

אין ויכוח על כך שאם תעשו חיפוש תמצאו לא מעט רעיונות לערב גיבוש, אך לא כולם יהיו מקוריים כמו חדר בריחה. עוד לא יצא לכם להיות בחדר בריחה ולא ממש ברור לכם במה דברים אמורים? כדאי שתדעו: זה מהנה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כפי שמעיד השם, הרעיון מאחורי ערב גיבוש הוא לתת לעובדי הצוות שלכם לבלות ביחד, ליצור ביניהם גיבוש טוב יותר וכך ליהנות משיתוף פעולה פורה יותר גם בעבודה. זה בדיוק מה שיכולים לעשות עבור אנשי הצוות שלכם חדרי הבריחה, כי אי אפשר לפתור את החידה בחדר בריחה בלי לשתף פעולה. לכל אחד מאנשי הצוות שלכם יהיה תפקיד אחר ורק אם הם ישתפו פעולה ביניהם הם יצליחו לצאת מחדר הבריחה.

 

היציאה מהשגרה והאווירה

עוד סיבה שבגללה חדרי בריחה הם הבחירה הנכונה לכל ערב גיבוש, זו העובדה שכך יוצאים מהשגרה. האווירה נפלאה, כי כאשר נכנסים לחדר הבריחה למעשה משאירים את העולם בחוץ ומתמקדים לשעה שלמה רק במשימה אחת משותפת. כמובן שלכל החגיגה הזאת אתם יכולים להוסיף גם ארוחה, שתייה טובה ומוזיקה נפלאה. לכן, אם גם לכם יצא לשמוע על לא מעט בעלי עסקים שלקחו את העובדים שלהם לחדרי בריחה ולא ממש הבנתם למה, עכשיו אתם כבר יודעים: זו בחירה מנצחת ומגבשת ביותר.

 

כמה עולה ערב גיבוש כזה?

אין בעל עסק שרוצה לקחת את העובדים שלו לערב גיבוש ולא רוצה לדעת כמה זה עולה. כולנו רוצים לחסוך איפה שרק אפשר ולכן, אם נוכל להפיק ערב גיבוש זול יותר, מה פתאום שנתנדב לשלם יותר ממש שצריך? כדאי לדעת שגם במובן הזה חדרי בריחה יכולים להוות אופציה נפלאה, כי המחירים שלהם היום טובים יותר מאשר בעבר. העניין הוא פשוט: יש היום יותר חדר בריחה, יותר אפשרויות ותחרות הרבה יותר גדולה בין המתחמים השונים שמציעים את החוויה הזאת. לכן, אם יש לכם אופציה לדבר עם כמה נציגים של כמה מתחמי חדרי בריחה ולברר מחירים, מה פתאום שתוותרו על כך? השוואת מחירים בעידן המודרני זה משהו שתוכלו לעשות תוך דקות ספורות וזה יעזור לכם לחסוך לא מעט אחוזים על ערב הגיבוש הקרוב. שווה להשקיע בכך כי בצורה כזאת העובדים ייהנו מהחוויה ואתם תיהנו מהידיעה שזה לא עלה לכם יותר ממה שצריך.

 

כניסה למבוך

תוכן עניינים