איך קידום האתר ישפיע על ההכנסות החודשיות שלכם בעסק?

אם גם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי מרגישים שיש תחרות לא קטנה שאיתה אתם מתמודדים. אם בעבר זה היה נכון רק לגבי תחומים מסוימים, הרי שהיום זה לא בדיוק כך, שכן בימינו אנחנו מרגישים תחרות בכל ענף ובכל תחום. זו הסיבה שבגללה בעלי עסקים רבים עוצרים וחושבים כיצד הם יוכלו להתמודד עם התחרות, לנצח אותה ולמשוך את הלקוחות השונים אליהם. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם יודעים שהמוצר שאתם מוכרים, או שהשירות שאתם נותנים, הוא טוב יותר מאשר של אחרים? אם כך, כדאי שתדעו: ההצלחה מחכה לכם מעבר לפינה ובהחלט יכול להיות שהיא תגיע בעזרת האינטרנט. בימינו האינטרנט זו הזירה שבה אנחנו נלחמים על כל לקוח ולכן, אם גם אתם רוצים שיכירו אתכם, יפנו אליכם ושכך תרוויחו יותר בכל חודש, למה שלא תקימו אתר ותקדמו אותו? הקמת האתר עצמו כבר לא מספיקה בימינו ולכן גם שירות של קידום אתרים דרוש לכם, אז למה אתם מחכים?

 

מה זה בכלל קידום אתרים ולמה אתם צריכים את זה?

נניח שכבר מישהו מומחה בנה לכם אתר, או שאולי עשיתם את זה בעצמכם והאתר שלכם כבר קיים לא מעט חודשים. עם זאת, כמה מהלקוחות שלכם באמת מגיעים ופונים אליכם דרך האתר? בדרך כלל, אם לא תשקיעו בקידום אתרים, התשובה תהיה כמעט אפסית. העניין הוא שלגולש הממוצע אין בכלל דרך לדעת שהאתר שלכם קיים אם אתם לא משקיעים בקידום שלו, כי כמעט כל הגולשים נכנסים רק לתוצאות החיפוש הראשונות שגוגל מציג בפניכם. מכאן נובעת החשיבות של תחום כמו קידום אתרים, שכן בתחום הזה עוסקים המומחים שיודעים לקחת כל אתר, אפילו אם הוא נמצא בעמוד החמישים של תוצאות החיפוש, ולקדם אותו. חשוב להבין שלפעמים זה לוקח זמן ולא כל מי שעוסק בתחום של קידום אתרים יוכל להצליח לקדם את כל סוגי האתרים. מה שכן, אם תבחרו חברה מובילה ורצינית, צפויה לכם הצלחה ולכן אין סיבה לדחות את העניין.

הכנסות חודשיות ראשית

איך תרגישו בפועל את השינוי במיקום של האתר?

 

קידום אתרים זה עדיין נשמע לכם כמו סינית? לא מבינים איך, מלבד העובדה שתיהנו לראות שהאתר שלכם עולה ראשון בתוצאות החיפוש, הקידום ישפיע עליכם כלכלית? אם כך, נענה לכם שפשוט חכו ותראו! העניין הוא פשוט: האתר שלכם מופיע בראשון התוצאות, יותר אנשים נכנסים אליו, משאירים פרטים וחלק מהם הופכים להיות לקוחות של ממש בעסק שלכם. משמעות הדברים היא שמהר מאוד תרגישו את הקשר בין שיפור מיקום האתר בתוצאות החיפוש ובין חשבון הבנק שלכם ולכן משתלם כל כך להשקיע בכך. אל תוותרו על מה שמגיע לכם והיעזרו במומחים, כי קידום אתרים זה משהו שעדיף לעשות בעזרת אנשי מקצוע שמכירים את הענף הזה על בוריו.

 

לעוד מידע בנושא: http://www.voov.co.il

 

תוכן עניינים