פרטנר TV או סלקום TV- ערכנו עבורכם את ההשוואה

אתם נמצאים בזמן האחרון לא מעט שעות בבית ותוהים איך באמת כדאי לראות טלוויזיה? עד לא מזמן הייתם לקוחות של חברה כזו או אחרת אך מזמן לא עצרתם לבדוק את הכדאיות של הדברים? אם כך, חשוב להבין: מדובר על תחום שיש בו שינויים משמעותיים ביותר שמתרחשים כל הזמן, אז מה לא להתעדכן ולראות איפה זה יותר משתלם?

 

איזה שירות באמת תרצו לקבל?

בבואם לנסות ולהבין האם סלקום TV זו בחירה טובה יותר לעומת אופציות אחרות, חשוב תחילה להבין לאיזה שירות אתם באמת מצפים. כלומר, האם כל מה שאתם רוצים זה בסך הכול לראות כמה ערוצי טלוויזיה כדי להתעדכן בחדשות? או שאולי בפועל אתם מחפשים שירות הרבה יותר נרחב? האם אתם רוצים שתהיה לכם אפשרות לראות כל סרט וכל סדרה גם דרך הטלפון הנייד או דרך המחשב? והאם אתם רוצים שתהיה לכם ספרייה כמה שיותר רחבה ומעניינת של VOD? אם תדעו מה אתם מחפשים ואם תצליחו לאפיין את השימוש שלכם בעניין הזה בימינו, יהיה לכם קל יותר להבין האם אתם רוצים להיות לקוחות של פרטנר או של סלקום, לדוגמא.

 

איפה תשלמו קצת פחות?

אם הייתם מחפשים את החברה הכי טובה שדרכה תרצו לעשות מנוי עבור הטלפון הקווי שלכם או עבור הטלפון הנייד, בוודאי הייתם מנסים לעשות השוואה ולראות איפה זה יוצא יותר זול, וזה בדיוק מה שכדאי לעשות גם כאשר מדברים על טלוויזיה. חברת פרטנר TV מציעה לכם סוגים שונים של חבילות, כמו לדוגמא: טריפל שכולל ערוצים ותכנים, אינטרנט 100MB ו30 דקות טלפון במחיר מבצע מיוחד של 139 ₪ בלבד לחודש! לעומת זאת, חברת סלקום TV מציעה לכם טריפל שכולל טלוויזיה, 100 MB אינטרנט וטלפונים ללא הגבלה במחיר מיוחד של 159 ₪ לחודש. לא קל לבחור בין כל האופציות הקיימות ובהחלט יש טעם לבדוק מהם הצרכים שלכם. האם באופן אוטומטי כדאי לבחור טריפל שכולל את האינטרנט הכי מהיר שיש, אפילו אם אין לכם באמת צורך בכך? כלל לא בטוח.

 

האם אפשר להפסיק את ההתקשרות עם החברות השונות מעכשיו-לעכשיו?

בין אם אתם חושבים להיות מעכשיו לקוחות של חברת פרטנר TV ובין אם אתם מחפשים חברות אחרות, כדאי יהיה לבדוק את התנאים שמציעים לכם. אומנם זה נכון שהחוק השתנה והיום אין כזה דבר התחייבות לחברות השונות, אך חשוב מאוד לוודא שאתם מבינים גם את האותיות הקטנות של החוזים השונים שעליהם אתם חותמים. אין כל טעם לבחור בחברה שאח"כ לא תוכלו לעזוב או שתקשה עליכם את העניין, ולכן יש טעם לבדוק גם את שירות הלקוחות שלה. האם עונים בחברה גם למי שמתקשר כדי להתנתק? ומה אומרים הלקוחות הקודמים של החברה לגבי הנקודה הספציפית הזאת? נסו לברר הכול מראש וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

משחק כדורגל

תוכן עניינים