מהם היתרונות בפרזול שחור למקלחון הבית

מקלחונים שחורים הופכים לנגד עינינו לטרנד החדש בעיצוב מקלחונים ולא, הכוונה היא לא למקלחון עם זכוכית בצבע שחור, אלא מקלחון עם זכוכית שקופה מוקפת ומעוטרת פרזול שחור שהופך את המקלחון לפריט מעוצב ומרשים במיוחד.

 

שחור זה השחור החדש – גם בחדר הרחצה

מקלחונים בפרזול שחור תופסים לאט לאט את מקומם בצמרת אביזרי היוקרה לחדרי הרחצה בזכות הצבע הדרמטי, המעניק ניגודיות מבורכת ללבן והשקוף המאפיין את רוב חדרי הרחצה ובזכות מצעד של אביזרי אמבטיה שחורים, מעוצבים ומפנקים, שהופכים את חדר הרחצה למקום שלא תרצו לעזוב:

ברזים, מוט פינוק, מעמד לסבון ואפילו מדפים – כולם יחד יוצרים מראה ייחודי, אורבני, מרשים ומודרני, שהופך את חדר הרחצה לפנטזיה שהתגשמה.

אך כמובן שפרזול שחור למקלחון מתחיל דווקא במסגרת שחורה למשטחי הזכוכית, צירים שחורים בולטים ויפים וידיות לדלתות המקלחון.

 

צבע שחור תמיד באופנה

מה שעולם האופנה הפנים כבר מזמן ותחומים אחרים בעיצוב משתמשים בו באופן קבוע, מתחיל רק עכשיו לחלחל לעיצוב חדרי רחצה וחללים אחרים בבית – שחור זה יפה!

דווקא בגלל הצבעים הבהירים המאפיינים בדרך כלל את חדרי הרחצה, שימוש בפרזול שחור למקלחון מדגיש את הניקיון והיופי של החדר, מעניק תחושת מרחב ומדגיש את יופיים של מקלחוני זכוכית בין אם הם עשויים מזכוכית שקופה, חלבית, או מעוטרת – פרזול שחור למקלחון מעניק למקלחון נוכחות מרשימה ומתבלטת, שרק מוסיפה לו יופי.

 

חדר רחצה קטן – מתאים עם פרזול שחור?

למרות שצבעים כהים עלולים ליצור תחושה של מרחב קטן ומצומצם, דווקא כאשר מדובר על פרזול שחור ההפך הוא הנכון – פרזול שחור מדגיש את הרוונים הבהירים ואת הזכוכית השקופה, מעצים את הלובן ותחושת המרחב ומעניק גם לחדר רחצה קטנה מראה מעוצב, מרשים ואלגנטי במיוחד.

 

שחור הוא שחור הוא שחור – כל היתרונות של פרזול שחור במקלחון

  1. שחור משתלב עם כל צבע שתבחרו, כךש אם תבחרו פרזול שחור במקלחון שלכם, תוכלו לשלב בקלות אלמנטים צבעוניים נוספים.
  2. אין דרך למנוע הצטברות של לכלוכים מדי פעם בחלקים שונים של חדר הרחצה, אבל עם פרזול שחור הם לא יבלטו כל כך ואתם תהנו מתחושת ניקיון, גם אם המקלחון שלכם כבר ישן ומתחילים להופיע עליו סימני בלאי.
  3. דרמה – שחור הוא צבע דרמטי בעל נוכחות שאי אפשר לפספס. שילוב של הפרזול השחור עם אלמנטים בהירים ברחבי חדר הרחצה מייצר תחושת התפעלות אוטומטית עם הכניסה לחדר והופך את חוויית הרחצה נעימה עוד יותר.

 

לסיכום

חדר רחצה עם מקלחון בפרזול שחור הוא חדר רחצה מרשים ביופיו, עם נוכחות בלתי מתנצלת, שהעיצוב שלו לא משאיר מקום לטעויות.

הוא משתלב מצויין עם כל צבע, מדגיש את היופי והצלילות של הזכוכית, מחזק את תחושת השקיפות והמרחב, עמיד בפני סימני בלאי ובעיקר מייצר מראה מקורי ומעוצב של חדר רחצה ייחודי.

 

דלת כניסה

תוכן עניינים