פרויקטים נפוצים לניסור בטון

כיום, כאשר ברוב הבתים הקירות עשויים בטון, כמעט כל פעולה מצריכה שירותי ניסור בטון – החל מהריסת קיר, יצירת פתח בין חדרים או קומות, התקנת חלון או עבודות שלד – פרויקטים רבים דורשים ניסור בטון בעזרת ציוד מקצועי, ייחודי וייעודי לעבודה.

 

במה עבודת ניסור הבטון ייחודית? למה לעשות ניסור בטון? מה האופציה השנייה?

השיטה הנפוצה, היעילה והיסודית ביותר לניסור בטון כיום היא ניסור בטון ביהלום. על – ידי שימוש במסור המונע על ידי מנוע חשמלי או בנזין ומורכב מלהבים חזקים ומשוננים המצופים בשבבי יהלום, ניתן לחתוך בטון כמעט בכל עובי ומכל סוג, מה שהופך אותה לטכניקה מעולה לניסור פתחים – חלונות, דלתות, קירות שלמים ואפילו גגות.

מעבר לניסור בטון ביהלום, קיימת טכניקה נוספת לניסור בעזרת כבל יהלום. בעזרת ציוד זה, ניתן לנסר מבנים ייחודיים מבטון- כמו גשרים או מבנים גדולים ביסודיות ובצורה נקייה ובטוחה אף יותר.

 

לאילו סוגי פרויקטים ניתן להיעזר בניסור בטון?

הפעולה הנפוצה ביותר- ניסור קירות בטון

כיום, התקן המחייב, העמידות והיתרון הבטיחותי מובילים לעובדה כי רוב הקירות הרגילים עשויים בטון- הן בבתים הפרטיים והן במבנים עסקיים. לכן, כמעט כל פעולה הנוגעת לשינוי מבני- שיפוץ או הריסה, כוללת ניסור קירות בטון.

 

ניסור פתח לחלון

אם אנו חפצים בפתיחת חלון חדש (הטרנד הוא מעל הכיור) או בהרחבת חלון קיים, ניסור בטון הוא פתרון מעולה. בין אם בקיר בטון או בקיר לבנים, פעולת הניסור מאפשרת חתך נקי ונזק מינימלי לקיר הקיים.

 

ניסור פתח לדלת

אם החלטנו לפתוח דלת פנימית חדשה, דלת חיצונית נוספת לדלת הכניסה או הרחבה של פתח קיים לדלת, כדאי לעשות זאת על – ידי ציוד לניסור בטון.

 

ניסור או קידוח קירות ממ"ד

כל בית חדש מחויב כיום על פי התקנות בממ"ד. בגלל עובי הקירות והבטון אשר הם עשויים ממנו, כשרוצים לשפץ, לא ניתן כמעט לגעת בקירות הממ"ד הבטוחים והעבים ללא אמצעי ניסור בטון.

 

ניסור חומה או גדר בטון

חומה או גדר בטון הן מצוינות לפרטיות או סגירת מתחם מסוים. החלטת בכל זאת לפתוח פתח נוסף או אפילו להרוס את החומה או הגדר? ניתן לעשות זאת על ידי ניסור בטון- הן לפתיחת פתח והן להריסת ופינוי הבטון.

 

למה חשוב לשים לב כשמזמינים שירותי ניסור בטון לפרויקט?

תחילה, חשוב שהחברה אותה אנו מזמינים לביצוע העבודה היא חברה המעסיקה עובדים מוסמכים ומקצועיים. בעת שיפוץ או בנייה, נרצה שניסור הבטון ילך באופן חלק נקי ובטיחותי.
שנית, חשוב לוודא כי לחברה ביטוחים ורישיונות לביצוע כלל הפעולות.

לבסוף, חשוב לחברה יהיו את הכלים המתאימים לביצוע כל סוג עבודה לתוצאה נקייה, יסודית ושקטה. כשמדובר במנסרים החזקים, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

 

מסור

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »