משחק לימי הקיץ – הכל על רובי מים

הקיץ מגיע ממש בקרוב וברור מדוע אתם, ההורים, רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהילדים ייהנו מכל רגע. לשבת כל היום במזגן זו לא באמת אופציה טובה ולכן כדאי לחשוב על עוד כמה פעילויות מוצלחות, כמו לדוגמא: רובה מים למלחמות מרעננות בחצר.

 

איך בוחרים רובה מים מוצלח?

אם אתם חושבים על אותו רובה מים ישן וקטן שנהוג היה לרכוש לפני עשרות שנים, כדאי שתדעו שחלו לא מעט שינויים בתחום הזה בשנים האחרונות. למעשה היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של רובי מים, כמו לדוגמא רובה נרף וכדומה. אם הרעיון שלכם הוא שכל הילדים יוכלו לשחק ביחד בחצר הבית שלכם ואם אתם רוצים לבצע קניה אחת מרוכזת של רובי מים, לא כדאי להסתפק במשהו פשוט. לכן אנחנו ממליצים לכם לשים לב לכמה נתונים חשובים בעת רכישת רובי המים, כמו לדוגמא: איזו חברה ייצרה אותם? והאם מדובר על רובים שכולם ממליצים עליהם בחום? עד כמה הם גדולים ומה הקיבולת של כל רובה?

 

כמה זה עולה?

מצד אחד אתם בוודאי רוצים לפנק את הילדים שלכם עם רובי מים שיוכלו לשמש אותם לאורך כל הקיץ, אך מצד שני, טבעי שלא תרצו לשלם על כך יותר מידי. לכן שווה לבדוק באיזה סוג של רובים אתם בוחרים ובעיקר- כדאי לברר כמה זה עולה. יש רובים שעולים פחות ממאה ₪ אך מצד שני, יש גם רובים שעולים הרבה יותר. יש רובים שמגיעים אפילו עם סוג של מחסנית שהילד סוחב על גבו, מה שמאפשר לו לירות מים על חבריו במשך זמן רב יותר. אומנם אתם לא חייבים לקנות את המוצר הכי יקר שיש, אך בהחלט שווה להשקיע ולקנות משהו איכותי שהילד ישמח ממנו. כמו כן, כדאי לדעת שאפילו אם ברגע הראשון היה לכם נדמה שהרובה עולה הרבה, בהחלט ייתכן שתמצאו את אותו רובה בדיוק במחירים טובים יותר ובמבצעים מעניינים.

 

האם כדאי להזמין רובה מים אונליין?

התשובה היא בהחלט כן ויש לכך כמה סיבות. ראשית, מה פתאום שתבזבזו את הזמן היקר שלכם ותלכו לקניון רק כדי לקנות רובי מים לילדים? שנית, הרבה פעמים צעצועים כאלה יכולים להיות הרבה יותר זולים כשקונים אותם ברשת האינטרנט. בנוסף, יש כאן נוחות אדירה, כי אתם יכולים לבצע בצורה כזאת את הרכישה אפילו מהמשרד שלכם, בזמן ההפסקה. למעשה, אם תדברו עם חברים או עם קולגות לעבודה, אתם תראו שכולם קונים את הצעצועים השונים לילדים שלהם דרך האינטרנט כך שאין ספק שגם לכם זה כדאי. אין כל טעם לשלם ביוקר על רובי המים המשוכללים שאתם עומדים לקנות לילדים ולכן רכישה מקוונת של צעצועים כאלה זה משהו שכדאי לנסות.

ילד יורה

תוכן עניינים