מוצרים משלימים למטבחי חוץ

במדינתנו הקטנה, נפוץ מאוד לראות משפחות מדליקות יוצאות מן הבתים למקומות המיועדים לכף ומדליקים "מנגל" בחוץ. כיום, בעלי בתים רבים לומדים על יתרונות השימוש במטבח חיצוני בחצר האחורית שלהם ולכן סגנון בישול חיצוני זה הפך לטרנד פופולרי במדינות נוספות בעולם וגם בארצות הברית (עוד על סגנונות בישול אתם יכולים לקרוא כאן). בין אם החלטתם לקנות בית חדש מהניילון, או שפשוט החלטתם לנצל טוב יותר את החלל הביתי שיש לכם, יצירת מטבח חוץ לבישול וצלייה יכולה להיות השקעה טובה לשדרוג חווית הצלייה.

 

 

מלבד מטבחי החוץ האיכותיים שניתן למצוא לרכישה, ניתן למצוא גם מספר מוצרים משלימים למטבחי חוץ המשדרגים את השימוש במטבחים אלו ויוצרים חווית בישול וצלייה ייחודיים בחוץ, מאפשרים נוחות וקלים לשימוש .

מספר דוגמאות למוצרים משלימים למטבחי חוץ שיהפכו את מטבח החוץ שלכם, למטבח המועדף ביותר בבית :

  1. מקרר חיצוני כפול – המתאים למטבח חוץ מדגם לואי מבית דישף. המקרר מעוצב בדיוק עבור הנוחות של המשתמש ומשתלב באופן מדויק במטבחי חוץ של דישף, ועשוי נירוסטה איכותית. למקרר 2 דלתות זכוכית עמידות, שלושה מדפי אחסון פנימיים בכל צד לכוונון והתאמה מחדש ותאורת לד. טמפרטורת המקרר ניתן לוויסות נוח ע"י ווסת הטמפרטורה המובנה. למקרר קיימת נעילת מפתח המאפשרת שמירה על תכולת המקרר בתנאי חוץ

מחירו של המקרר – 4,900 ₪ הכולל אחריות ל-24 חודשים.

  1. כיור חיצוני מבית דישף – יחידת הכיור המותאמת למטבח חוץ מדגם לואי של דישף. עמדת הכיור מיוצרת מנירוסטה איכותית ועמידה לתנאי חוץ ולה שתי מגירות וארון רחב העשויים גם כן מנירוסטה זו. הכיור מגיע עם ברז איכותי נשלף הנוח לשטיפה מתכווננת יעילה ונוחה לשימוש. בנוסף, הכיור מרחיב את שטח העבודה של גריל הגז ומאפשר עבודה נוח ומשטח לשמירה על חפצים.
    מחירו של הכיור – 4,200 ₪ הכולל אחריות ל-24 חודשים.

 

  1. Dchef built in – מילד-אין פרמיום מבית דישף – גריל גז המיועד למטבחי חוץ מפנקים ואיכותיים ולחובבי הגרילים של דישף. גריל הגז עשוי נירוסטה איכות המאפשרת שמירה על החום בצורה נוחה בחלל הצלייה למשך זמן התורמת לצלייה נכונה של הבשר.
    לגריל קיימים 4 מבערי טורבו, מבער אינפרה אדום אחורי ואינפרה אדום טורבו עוצמתיים ואיכותיים לתוצאות מעולות. בנוסף, קיים שיפוד מסתובב לפונקציות צלייה נוספות וקומה נוספת לצלייה מרוחקת. שטח הצלייה ענק ורשתות צלייה עשויים נירוסטה. לגריל מכסה תרמי השמורה על חום חלל הצלייה ומאפשר שליטה מיטבית על הבשר, על המכסה מד חום אינטגרלי למעקב אחר הטמפרטורה.
    בגוף הגורל קיים פותחן בירות מובנה, תאורת לד פנימית להקלה במהלך תאורה חשוכה ותנאי לילה ונורת לד הנמצאת בפאנל הגריל לתאורה מיטבית של כפתורי ההפעלה.

מחירו של ה- Dchef built in 6,990 ₪, וכולל 24 חודשי אחריות.

תוכן עניינים