אמן חושים – למה כדאי להזמין אותו למופע מול העובדים שלכם?

להחליט שרוצים להפיק אירוע מיוחד לעובדים פעם בכמה חודשים זה משהו שאומנם כל בעלי העסקים מכירים אך האמת היא, שלא פשוט לעשות זאת. בדרך כלל המטרה שלנו היא לא רק לראות את העובדים מרוצים וצוחקים, אלא גם לתת להם ערך מוסף ובעיקר – ליצור ערב שיהיה כמה שיותר מגוון ושונה. לכן האפשרות של ארוחה במסעדה, "על האש" או עוד ערב קריוקי לא תמיד יכולה לבוא בחשבון ואנחנו מציעים לכם להתחיל לחשוב בצורה מקורית יותר. ממש כפי שתוכלו להזמין להם מרצה אורח רציני שידבר איתם על כל מיני נושאים כמו העצמה אישית וכדומה, תוכלו גם להזמין להם מופע פרטי של אמן חושים, אז למה לא? אולי עדיין לא יצא לכם לראות בעצמכם מופע כזה אך האמת היא, שמדובר על חוויה שמעוררת את כל החושים. אומנם זה נכון שכל האמנים עובדים באותה שיטה, כי הם יוצרים את האשליה שיש להם חושים מיוחדים שלאחרים אין, אך בסופו של דבר המופעים עצמם שונים בין אמני החושים השונים. לכן אנחנו מציעים לכם לא להשאיר את בחירת אמן החושים לרגע האחרון אלא לראות כבר מעכשיו איזה אנשי מקצוע יוכלו להתאים לכם ואיזה אנשי מקצוע יוכלו להלהיב כמה שיותר את קהל העובדים שלכם.

מופע עובדים

איפה יתקיים המופע?

 

אם מה שמעניין אתכם בשלב הראשון אלה שאלות פרקטיות של לוגיסטיקה, כמו: איפה יתקיים המופע? כדאי שתדעו שיש אפשרות להזמין היום אמן חושים אפילו אל הבית הפרטי שלכם, כך שהכול תלוי בשאלה אל מי אתם פונים וכמה עובדים יש לכם. אם יש לכם משרד גדול או חברה עם משרדים שבהם אתם עובדים, ניתן יהיה להזמין את אמן החושים גם אל המשרד הפרטי שלכם כך שכל מה שעליכם לעשות זה את הבירורים הנדרשים בנושא. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שלא כל אמן חושים עושה מופעים בכל הארץ ולכן גם את העניין הזה צריך לבדוק מראש.

 

כיצד בוחרים אמן חושים?

 

ישנם לא מעט פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור את אמן החושים שלכם, כמו לדוגמא:

 

  • איפה הוא נמצא והאם הוא מופיע בכל הארץ?
  • כמה זמן נמשכת ההופעה שלו?
  • מה כולל המופע?
  • האם מדובר על אמן שגם יודע לעמוד מול קהל, להצחיק אותו ולהלהיב אותו?
  • האם מדובר על אמן שכולם ממליצים עליו בחום?
  • האם הוא אדם אדיב שנותן לכם מראש את כל הסברים שתרצו לגבי המופע?

 

ולבסוף, כמובן שכדאי לכם גם להבין על איזה עלויות מדברים. לא תמיד כאשר רוצים להזמין את שירותיו של אמן החושים צריך להסכים לשלם מחיר גבוה מידי, כי מי אמר שאמן שגובה מחירים יותר גבוהים משקיע יותר במופעים שלו? את הצעות המחיר של אמני החושים השונים תוכלו לקבל גם ישירות בצורה מקוונת בימינו כי אין אמן שלא מנהל אתר עם מידע רלוונטי גם מבחינת העלויות. שווה להשקיע כמה דקות לגבי בירורים בנושא הזה, אז למה אתם מחכים? אתם תראו שהעובדים שלכם יתלהבו מאוד מערב שכזה ואין ספק שזה לא יהיה הערב האחרון בסגנון הזה שאתם מפיקים.

 

למידע נוסף: https://admagic.co.il/mentalist

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »