לנסוע לחו"ל בראש שקט

עומדים לצאת לחופשה חלומית בחו"ל? אספנו עבורכם מספר דברים שכדאי לארגן כאשר אתם עוד בארץ. כדאי להתכונן לחופשה כבר מספר שבועות לפני שאתם עולים על המטוס על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט ולדעת שהכל מוכן לחופשה שלכם. אילו פעולות כדאי לעשות?

הזמינו את כרטיסי הטיסה מראש

למרות הנטייה שלנו לחכות למבצעי הרגע האחרון לפעמים מדובר בעיכוב ימים ספורים לפני היציאה לחופשה. כאשר אתם מזמינים את הכרטיסים מראש תדעו כי המקומות שלכם במטוס מובטחים ושאם המטוס מתמלא לא תצטרכו לבחור בטיסה אחרת מיעד פחות נוח או בשעות מוקדמות או מאוחרות מאלה שתכננתם.

הזמינו ביטוח נסיעות מראש

אם אתם יודעים מראש מתי תשהו בחו"ל אתם יכולים כבר להזמין את ביטוח הנסיעות שלכם. את הימים הראשונים אפשר לקבל ללא תשלום באמצעות חלק מחברות האשראי כאשר אתם יכולים להוסיף הרחבות נוספות דרך חברת הביטוח. אל תשכחו לבטח את כל המשפחה – כולל הילדים. גם הצטננות קלה שמצריכה ביקור רופא יכולה לעלות מאות דולרים בחו"ל ואם יש לכם ביטוח נסיעות תשלמו סכום סמלי בלבד המבוסס על השתתפות עצמית ידועה מראש. את שאר הבדיקות, אשפוז במקרה חירום וטיפולים נוספים הביטוח יכסה עבורכם.

הזמינו את מקומות הלינה מראש

לאחר שהזמנתם את כרטיסי הטיסה והביטוח אתם מוכנים לבחור היכן תלונו. האם תרצו ללון במלון חמישה כוכבים, בקלאב הכל כלול או אולי דווקא במלונית המיועדת לבעלי תקציב נמוך יותר? האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. בקרו באתרי התיירות השונים ובדקו את ההמלצות על המקומות השונים ואת המחיר ללילה. שימו לב שאם אתם מזמינים מראש יפתחו בפניכם יותר אפשרויות ויתכן ותזכו גם למחיר אטרקטיבי יותר בהזמנה מוקדמת בהשוואה להזמנה ברגע האחרון כאשר המלון כמעט ומלא כולו.

 

הזמינו כרטיסים לאטרקציות השונות מראש

חושבים לצאת לראות את מגדל אייפל או מוזיאון השעווה החדשני? הזמינו את הכרטיסים לאטרקציות השונות מראש. באתרי הקופונים תגלו חבילות משתלמות הכוללות מספר אטרקציות או כרטיס נוסף במתנה בהזמנה כרטיס אחד או יותר.

הזמינו כרטיסים להופעות ולהצגות מראש

גם המופעים המוזיקליים וההצגות בתיאטראות השונים מאפשרים הזמנה מוקדמת מראש דרך האינטרנט. אם מדובר במופע מאד מבוקש יתכן ועד שתגיעו ליעד, הכרטיסים יגמרו למופע אותו רציתם לראות. לכן, ערכו רשימה של כל האטרקציות והיעדים האהובים עליכם, קבעו תקציב והדפיסו לעצמכם את אישור ההזמנה. תוכלו לצאת עם קלסר מסודר הכולל בתוכו את כל החשבוניות והאישורים לכל ההזמנות שערכתם. למה עוד כדאי לדאוג?

דאגו לסידור בישראל לילדים שלא מגיעים אתכם

אם הילדים נשארים בארץ כאשר אתם יוצאים לחופשה זוגית מפנקת חשוב לדאוג להם מראש לסידור. בני המשפחה (כמו סבתא וסבתא) יכולים להיות אפשרות נוחה ואם הילדים יותר גדולים תוכלו גם לתאם עם שמרטפית אחראית המבקרת אותם, מסיעה לבית הבית ובחזרה ממנו ואוספת אותם לחוגים. חשוב להכין רשימה מסודרת של משימות ומטלות שתרצו שתבצע ותוכלו להדפיסה ולהשאיר על המקרר עם תזכורות מוכנות בטלפון.

התכוננו עם תרופות מרשם מראש

האם אתם נוטלים תרופות מרשם? יתכן ולא תוכלו להשיג תרופות אלה או שהן יעלו הון מעבר לים. מומלץ להתכונן מראש עם תרופות הנחוצות לכם לכל תקופת הטיול. ספרו לרופא שלכם שלא תהיו בארץ בתאריכים המסוימים האלה ובדקו כי יש בידכם את התרופות. טיפ חשוב בתחום זה -מיינו את הכדורים לפי יום בקופסא מסודרת והביאו עמכם את החבילות למקרה שאנשי הבידוק הבטחוני בשדה התעופה ישאלו אתכם למהות התרופה.

הזמינו מראש את הקאטסיטר והדוגווקר

בעלי החיים שלכם זקוקים גם הם לטיפול מסור בזמן שאתם נמצאים בחו"ל. חשוב לתכנן האם הם ישארו בבית עם דוגווקר או קאטסיטר שדואגים לכל מחסורם או שתעדיפו שיצאו אף הם לחופשה. קיימים שלל פנסיונים לבעלי חיים ברחבי הארץ.

חתולים, יעדיפו בדרך כלל להשאר בטריטוריה הביתית וישמחו לליטוף ושעת משחק, החלפה של החול ומזון בשעות קבועות. כלבים, לעומתם, זקוקים למספר טיולים ביום, למשחק והוצאת אנרגיה גם בזמן שהם בבית. היום, חלק מהבעלים משאירים מצלמת רשת עובדת על מנת שיוכלו לראות כיצד בעל החיים מטופל בבית. אפשר לבחור במצלמה המאפשרת לכם גם לדבר עם בעל החיים (שיראה מבולבל בהתחלה כשישמע את קולכם) – כל זאת על מנת שזמן החופשה יעבור בנעימים מבלי שתדאגו להם יותר מדי.

מוכנים לטוס? תיהנו בחופשה!

תוכן עניינים