כיצד לבחור ארון הזזה לחדר?

על מנת שתוכלו לדעת בוודאות כי בחרתם בארון האופטימלי לחדר שלכם, המומחים של חברת בול עץ מציגים לכם את הטיפים החשובים ביותר שכל אחד צריך להכיר.

ארון הזזה לחדר – כיצד נבחר?

ארון הזזה לחדר מהווה כיום את הפתרון האולטימטיבי בעבור בעלי דירות, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפריט ריהוט פרקטי אשר מאפשר לנצל את החלל בצורה אופטימלית. יחד עם זאת, על מנת שתוכלו לבחור בארון הזזה הטוב ביותר חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים. מהם? המומחים של חברת בול עץ, החברה המובילה כיום בענף מציגים לכם כעת את הטיפים שכל אחד צריך לדעת בטרם ביצוע הרכישה:

ארון בגדים

  • החומר ממנו עשוי הארון – החומר ממנו עשוי הארון עלול להשפיע על זמן העמידות שלו, ועל כן חשוב לבחור בחומר עמיד ואיכותי, כאשר כיום הטרנד הבולט הוא שימוש בעץ טבעי אשר מצופה בשכבה דקה אשר שומרת עליו לאורך זמן, ועל כן בדקו כי ארון ההזזה אותו אתם רוכשים הוא ארון איכותי אשר עשוי ברובו מעץ טבעי, כאשר חשוב לזכור כי ברוב המקרים מדובר בעלויות זולות יותר מאשר עלויות של חומרים אחרים.
  • תכנון מדויק – בטרם אתם רוכשים ארון הזזה חשוב לבצע תכנון מדויק של החלל אשר כולל צילום שלו וכן לקיחת מידות, וזאת על מנת שתוכלו להתאים את הארון באופן מושלם לחלל. ארון הזזה מושלם הוא ארון אשר משתלב בצורה הומוגנית עם החלל, ולא גוזל ממנו מקום, כמו ארון פתיחה קלאסי.
  • תכנון פנים מוקפד – ארון ההזזה שלכם אמור לשרת אתכם למשך שנים רבות, ועל כן חשוב מאוד לבחור בארון הזזה אשר תכנון הפנים שלו הוא מדויק לצרכים שלכם וכולל אחסון גם בצורת שכיבה וגם בצורה שבה הבגדים לא יתקמטו, כמו גם פתרונות אחסון בעבור נעליים וחפצים נוספים. בנוסף, חשוב לבדוק כי בתוך ארון ההזזה ישנן מגירות אשר מותקנות על מסילה שקטה וניתנות גם לניקוי באופן קל.
  • טריקה שקטה – כיום ניתן להוסיף לארון אפשרות של טריקה שקטה אשר מאפשרת נוחות מקסימלית בתפעול של הארון, ועל כן מומלץ לבדוק עם החברה ממנה אתם רוכשים האם אכן מותקנים מנגנונים כאלו.
  • התקנת מראה – במידה ואתם מתקינים את הארון שלכם בחדר קטן יחסית, מומלץ לחשוב על הוספה של מראות אשר יכולות להגדיל את החלל באופן משמעותי, ובכך לגרום לתחושה כי החדר גדול יותר. בבתים רבים בישראל ניתן לראות התקנה של מראות לכל אורך הארון, מה שמקנה מראה גדול ומרשים עוד יותר. רוצים לקבל מידע נוסף לגבי בחירת הארון בצורה הטובה ביותר? היכנסו לאתר של חברת בול עץ בכתובת https://booletz.co.il או צרו קשר במספר 072-3718610 לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני, ללא עלות.
תוכן עניינים