האם גם לכם כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי?

כל האנשים שאתם מכירים כבר הבינו שעליהם לעשות ביטוח בריאות פרטי כי מקופות החולים השונות לא תמיד ניתן לקבל את הטוב ביותר? אם כך, ברור מדוע גם אתם מתחילים לחשוב על זה, אפילו אם אתם אנשים שמאוד מקפידים על הבריאות שלהם. יש אומנם לא מעט דברים שכן נמצאים תחת השליטה שלכם, כמו השאלה האם אתם עושים פעילות גופנית, מעשנים ואוכלים נכון, אך בסופו של דבר יש כאן גם עניין של גנטיקה ואפילו מזל. לכן חשוב שתדעו: אין תחליף אמיתי לביטוח בריאות והגיע הזמן שגם אתם תתעניינו באופציה של ביטוח בריאות פרטי.

ביטוח בריאות פרטי

מהם היתרונות של ביטוח פרטי לעומת הביטוח הציבורי?

את הביטוח הציבורי כולנו עושים ומקבלים כי אנחנו חיים במדינת רווחה. עם זאת, הבעיה עם הביטוחים הציבוריים היא שבעת צרה הם לא מספיק יעילים. מי שזקוק להשתלה עלול למצוא את עצמו ממתין בתור חודשים אחרים ומי שצריך תרופה שלא נמצאת בסל עלול להתמודד עם הידיעה שיש תרופה למחלה שלו אך אין לו איך לממן אותה. לעומת זאת, מי שיבחר לא להסתפק בביטוחים הציבוריים אלא גם לעשות ביטוח בריאות פרטי, יידע שלא משנה מה יקרה לו – כי תמיד הוא יקבל את הטיפול הטוב ביותר. ביטוח בריאות פרטי יסייע לכם לממן אפילו טיפולים יקרים מאוד, השתלות איברים בחו"ל ותרופות שיכולות להציל חיים. לכן, אם חשוב לכם לדעת שעשיתם הכול כדי לחיות ולדאוג לעצמכם ולמשפחה שלכם – אין תחליף לביטוח בריאות פרטי.

שימו לב אצל איזו חברה אתם בוחרים להיות מבוטחים

לא חסרות חברות ביטוח טובות בישראל אך האמת היא שלא בכל מקום תקבלו את מה שמחכה לכם אצל חברת "אבנר ביטוחי בריאות". כאן תוכלו לקבל שירות מקצועי, אדיב ומענה בכל עת. יתרה מכך, "אבנר ביטוחי בריאות" זה אחד מאותם המקומות היחידים שבהם חברת הביטוח לא מתנער מכל מה שהיא חייבת למבוטח שלה. לכן, אם עד היום חששתם לעשות ביטוחי בריאות כי הייתם בטוחים שבעת צרה עוד תצטרכו להילחם בחברת הביטוח כדי לממש את הזכויות שלכם, כדאי שתדעו שלא תמיד זה המצב. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל חברת הביטוח הכי טובה שיש, לקבוע פגישה ולראות איזה פוליסות מציעים לכם. אתם תראו שלמרות שהמחירים של פוליסות ביטוחי הבריאות לא מאוד יקרים, עדיין לא כדאי לוותר על ביטוח חשוב שכזה.

 

תוכן עניינים