יתרונות וחסרונות בעבודה עם מנוף סל

עובדים בגובה ומחפשים מנופי סל מקצועיים שמתאימים לנשיאת אדם? עגורני סל הם מנופים שמאפשרים לטפל בסוגים רבים של עבודות בגובה. ישנם עגורנים מסוג מנוף סל שמתאימים במיוחד להרמת אדם ויוכלו להציע לכם את הפתרון הרלונטי לעבודות בגבהים בעלות נמוכה יותר מפתרונות אחרים כדוגמת במות הרמה. עבודה עם מנוף שכולל סל להרמת אדם לצד זרוע הנפה, מאפשרת לעובדים שלכם לגשת ביתר קלות לשטחי עבודה בגבהים שונים עם גישה נוחה לכל מקום ויכולת לתקשר ביתר קלות עם הנהג שמפעיל את המנוף. חברות רבות כבר עושות שימוש במנופי סל לטובת עבודות תשתית, התקנה ותיקונים בגובה, כמו טיפול בגיזום של צמחיה גבוהה או עצים גבוהים, טיפול בעמודי חשמל, התקנה ותחזוקה של אנטנות סלולריות או תליה של קישוטים, מנורות ודגלונים בחגים ובימי עצמאות. מנוף סל הוא האלטרנטיבה הנוחה והבטוחה לעבודות מסוג זה והוא נועד לחסוך מכם ומהעובדים שלכם את הסיכון הרב הכרוך בעבודה על פיגומים, סנפלינג או סולמות בגובה, ולאפשר לכל העוסקים במלאכה לעבוד בכיף, בבטיחות וביעילות על כל פרויקט. במאמר זה נמנה את התועלות השונות שמציעה לכם עבודה בעזרת מנופים עם סל להרמת אדם, וכמובן גם את החסרונות שכדאי לקחת בחשבון. המשיכו לקרוא!

 

מה זה בכלל מנוף סל ומה טוב בו?

מנוף סל נקרא כך משום שמדובר בסוג של מנוף שמחובר אליו סל שמיועד לנשיאת אנשים בצורה בטיחותית, לטובת עבודות בגובה. מנופי סל נועדו להגן על העובדים שעובדים בגובה באמצעותו, גם במהלך העבודה בגבהים וגם בסופה – כאשר הם חוזרים למטה.

 


מדוע כדאי להשתמש במנוף סל לעבודות בגובה בעת מעבר דירה או משרד

כאשר מובילים ציוד רב ששוקל הרבה כאשר עוברים למשרד חדש או דירה חדשה, כגון רהיטים גדולים וכבדים, כלי נגינה ועוד – הפתרון הנוח והבטוח גם עבור הציוד שלכם וגם עבורכם, הוא להעביר את החפצים בעזרת מנוף סל. מנופים מסוג זה מאפשרים לכם לפרוק ולהעלות את החפצים שלכם בבטחה גם לקומות גבוהות. עגורן עם סל היא דרך בטיחותית ויעילה יותר להעביר ולהוריד חפצים כבדים בעת מעבר למקום חדש, והיתרון הכי משמעותי בה הוא כמובן בעובדה שבניגוד לשיטות הובלה אחרות של מטענים כבדים, היא אינה מסכנת את חיי העובדים שמבצעים את העבודה בגובה. עם מנופי סל העבודה מתבצעת בקלות רבה יותר, ולא פחות חשוב – גם בזריזות וביעילות גבוהות יותר בהשוואה לשיטות אחרות כמו עבודה בגובה עם סולמות, פיגומים או חבלים. אם אתם מתכננים לעבור למקום חדש – שיהיה בשעה טובה ומוצלחת! תוכלו להשכיר מנופי סל לטובת המעבר המתוכנן ולהשיג לעצמכם את השקט הנפשי הנלווה לבחירה בכלי עבודה אמין, מתקדם ומוגן בסטנדרטים הגבוהים ביותר – אשר ישמור גם על דברי הערך שברשותכם וגם על האנשים שמסייעים לכם.

 

מי משתמש במנופי סל להשכרה?

מלבד חברות ההובלה, חברות רבות זקוקות למנוף סל לטובת התקנה ותחזוקה של מכשירים ומנגנונים שנמצאים במקומות גבוהים. בין הענפים במשק שעושים שימוש תדיר במנופי סל, תוכלו למצוא:

  • חברות בניה – חברות אלו משתמשות בעגורנים עם סל להרמת אדם לטובת הרמה של סחורות, כלי עבודה, חומרי בניה ועוד באתרי בניה.
  • חברות שיפוצים – משתמשות במנופי סל כדי לטפל בשיפוץ של מבנים קיימים, למשל עבודות צבע בגובה, טיח, סיוד, עבודות נקיון ועוד. החברות הללו לעתים עובדות עם פיגומים חיצוניים אך עבודה עם מנוף סל מסיעת להן לחסוך בזמני הקמה ופירוק, עובדים ולשפר את הבטיחות בעבודה של השיפוצניקים שלהן.
  • חברות גינון – מטפלות בעזרת מנופי סל בעבודות גננות בגובה כגון: טיפול בשיחים, ענפים ועצים גבוהים במיוחד שיש לגזום בזמן קצר ומבלי להסתבך. עבודת גינון עם מנוף סל היא יעילה יותר והתוצאות טובות יותר.

 

האם לשימוש במנוף סל יש גם חסרונות?

אמנם שימוש במנופי סל מציע כאמור תועלות רבות, אך חשוב להכיר גם בבעיות הפוטנציאליות שעשויות להתעורר בעבודה עמו. כאשר משתמשים בסל להרמת אדם חובה להצמד לנהלי עבודה ברורים לטובת בטיחותם של כל המעורבים. נהלי הבטיחות מחיבים שימוש בקסדות ורתמת בטיחות, וכמובן – עבודה עם מנוף ברמת תחזוקה גבוהה ושוטפת.

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »