יתרונות וחסרונות בסוגי לוגו שונים

הרימו את הראש לרגע ותסתכלו מסביבכם. אתם נמצאים במרכזם של תהליכי פרסום ושיווק שמקיפים אתכם מכל כיוון, ובוודאי זיהיתם לפחות לוגו אחד או שניים מסביבכם ושייכתם אותם לבתי העסק שאותם הם מייצגים. לוגואים אחרים, לעומת זאת, כנראה שלא זיהיתם. ולמה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם המאמר יתרונות וחסרונות בסוגי לוגו שונים.

 

מי צריך לוגו?

מי צריך לוגו אתם שואלים? ובכן, כולם! כל מי שיש בידיו עסק, חנות, אתר אינטרנט וכו' – זקוק ללוגו. ולמה? הלוגו הוא "הפנים הראשונות" של העסק שלכם. בואו ניתן כמה דוגמאות.

אם נגיד לכם לשייך לוגו לבית עסק, אתם תראו שאתם ממש טובים בזה. רקע כחול עם האות F במרכזה? ברור לגמרי שמדובר בפייסבוק. E כחולה עם פס צהוב דקיק שמקיף אותה? אינטרנט אקספלורר הותיקה. תפוח נגוס? אפל, כמובן. אנחנו בטוחים שגם מבלי לקרוא את התשובות ידעתם לנחש למה שייך מה, ולא בכדי.

החברות הללו השקיעו רבות כדי ליצור את הלוגו המושלם בדיוק בשביל המטרה הזו – שתדעו לזהות אותן גם מבלי שהשם שלהן יהיה קשור בלוגו.

 

יתרונות וחסרונות בסוגי לוגו שונים

אולם לא את כל הלוגואים אנחנו יכולים לזהות ולשייך אליהם שם של בית עסק. ולמה? ובכן, בזמן עיצוב הלוגו יש להשקיע מחשבה רבה וחלק מבתי העסק לא בהכרח השכילו לעשות זאת. חוסר המחשבה יצר בסופו של דבר לוגו שקשה להתחבר אליו והוא אינו זכיר – וכאן מתחילות בעיות.

אז כשמדברים על יתרונות וחסרונות בסוגי לוגו שונים, חשוב להכיר שאכן קיימים כמה סוגי לוגו שאפשר לעצב. אז בואו נראה מה היתרונות והחסרונות שלהם.

 

לוגו צבעוני או לוגו צבעוני מדי

לוגו צבעוני יכול להיות לוגו מעולה. הצבעוניות מושכת את העין ולרוב תהווה הבדל משמעותי בין הלוגו הנוכחי לבין לוגואים אחרים. בחירת הצבעים יכולה להיות מגוונת ואפשרויות העיצוב הן כמעט בלתי מוגבלות. אולם בעיצוב הלוגו הצבעוני חשוב להקפיד שהוא לא יהיה צבעוני מדי, מה שיוציא את הלקוח מריכוז, יבלבל אותו ויגרום לו בהתאמה לא לזכור אותו ולשייך אותו לעסק שלכם.

 

לוגו שמשלב את שם החברה

דמיינו לרגע את הלוגו של חברת קוקה קולה. יש לכם את זה? מעולה. הרקע האדום בשילוב שם המותג בצבע לבן הוא אחד הלוגואים הזכירים והמצוינים שקיימים בשוק. אולם לא כל לוגו שמשלב את שם החברה ינחל הצלחה כמו הלוגו של קוקה קולה.

רק שילוב אלגנטי של שם החברה על רקע הלוגו יוכל לגרום ללוגו שלכם להיראות מעולה ולהפוך לזכיר על ידי לקוחות פוטנציאלים.

עד כאן יתרונות וחסרונות בסוגי לוגו שונים. כעת כל מה שנבחר לכם לעשות הוא לבחור חברת עיצוב לוגו מעולה שתייצר עבורכם את הלוגו המושלם!

לוגו עם כמה צבעים

תוכן עניינים