טכנאי דוד שמש בפוריה עילית

מחפשים טכנאי דוד שמש בפוריה עילית? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

Sunrise דודי שמש
נביל נמיראת

Sunrise דודי שמש

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.93
434
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדודים , התקנה ומכירה , שירות אחזקה שוטף , מחירים אטרקטיביים , כל סוגי התיקונים , שירות מקצועי , דודי חשמל , קולטי שמש

מזג האוויר נעים, השמיים בהירים, הציפורים מצייצות למראה קרני השמש הצהובה שנחה לה על גבי זגוגית הקולט הסולארי שלכם בפוריה עילית האהובה, ואתם חוזרים הביתה מהפסטוראליה הנפלאה שבחוץ הישר אל תוך המקלחת אבל אז מתהפך עליכם היום ואת מגלים שעל אף מזג האוויר הקיצי שבחוץ אין לכם מים חמים בדוד.

אתם ודאי מאוכזבים מאוד אבל אל יאוש, יש טכנאים מוסמכים רבים בכל רחבי פוריה עילית שיהיו מוכנים לבוא ולהציל את המצב והם רק במרחק של שיחת טלפון אחת פשוטה. דוד שמש היא מערכת מורכבת ומסועפת שנתונה רוב הפעמים לשינוי הלא צפוי של מזג האוויר אך למזלנו הרב, השמש אינה מפסיקה לפצוע בשמי פוריה עילית גם בחורפים הכי קרים. אז בשביל מה בעצם צריך לקרוא לטכנאי דודי שמש בפוריה עילית? התשובה הפשוטה היא שלכל דבר יש תאריך תפוגה, גם לטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר.

 

הגדרות והסברים לרכיבים הפעילים בדוד השמש בפוריה עילית

בשביל להבין כיצד להבדיל בין בעיה לבעיה יש קודם כל לדעת מהן ההגדרות המקצועיות לכל רכיב בדוד השמש ולהלן ההגדרות וההסברים המפורטים:

להלן התקלות שבגללן צריך לקרוא לטכנאי בהקדם

 

מיכל אגירת המים

מיכל אגירת המים כשמו כן הוא – אוגר את המים. כמובן שכיום במיכל אגירת המים מגיעים כל הרכיבים של דוד חשמלי סטנדרטי. תוחלת החיים של מיכל אגירת המים הוא בין שמונה לחמש עשרה שנים, כל שימוש בו לאחר שנים אלו מסכן את בריאותכם ואת כספכם.

מיכל אגירת המים2

 

ברז ומשאבת ערבול

אלו הם המרכיבים המווסתים את הטמפרטורה של המים בדוד שמש. כידוע בעבר היה צינור לכל טמפרטורה – קר וחם וכדי לווסת ביניהם היה עליך למצוא את עמק השווה. המרכיבים האלה אחראים לעשות את הפעולה הזאת באופן אוטומטי בטרם הם מגיעים אל הדוש שבמקלחת שלכם.

2ברז ומשאבת ערבול

 

קולט שמש

זה המרכיב העיקרי והמורכב ביותר בדוד שמש שכן בלעדיו הדוד שלכם הוא דוד חשמלי רגיל. הקולט מורכב מזגוגית שקופה אליה נכנסות קרני שמש ופוגעות במשטח מתכת שחור שממיר אותן לחום שמחמם את הצינורות המפותלים בהם עוברים המים שמגיעים מהדוד קרים וחוזרים אליו חמים. החום מבודד על ידי חומר בידוד בשם פוליאוריתן, ישנם מספר סוגים של קולטי שמש כגון – קולט שמש נחושת וקולט שמש ברזל.

2קולט שמש

 

מהן התקלות הנפוצות בדוד שמש בפוריה עילית, כיצד ניתן לפתור אותן וכמה זה עולה לנו

לאחר שהבנו את כל המושגים שעלינו להבין כדי לדעת לסווג את התקלות שלנו נעבור הלאה לניתוח כמה תקלות שבערתן נוכל להסביר לטכנאי הדודים שלנו מה תיתכן שתהיה הבעיה (זכרו, הוא עבר הכשרה וככל הנראה שיש לו כמה טריקים בשרוול שיכולים לפתור את הבעיות מהר יותר משחשבתם)

 

תקלה – זרם מים חלש

אם אתם מדליקים את ברז המים החמים והזרם פשוט לא יוצא החוצהף בדקתם שזו לא בעיה מכאנית בראש הטוש, אז אתם יכולים כבר עכשיו לחשוב על כמה גורמים – אבנית בצינור המוביל את המים אל המקלחת.

 

פתרון – ניקוי אבנית או החלפת צינור

ניקוי האבנית יכול לעזור לכם לטווח הרחוק והוא גם יחסית זול, אם המצב מאוד בעייתי אולי כדאי בכל זאת להחליף.

 

עלות

מחיר ניקוי אבנית נע בין 350 ל500 שקלים חדשים. מחיר החלפת צינור עלולה לעלות בין 400 ל900 שקלים חדשים.

טכנאי דוד שמש בפוריה עילית

 

תקלה – מים לא מתחממים בשמש

התקלה הזאת ככל הנראה נובעת מקולט שמש סתום, החלק בו המים מתחממים מאנרגיה סולארית טהורה. אך לפני שאתם ממהרים להחליף תדבקו אם אפשר לעשות משהו.

 

פתרון

ניקוי קולט שמש, החלפת צינורות בקולט או החלפת קולט השמש במלואו.

התקשרו לטכנאי ונסו לברר איתו האם ניקוי פנימי של קולט השמש מספיק או שישנה אפשרות שיש צורך בהחלפה. אם לא צלח מבצע ההצלה של קולט השמש יהיה עליכם להחליפו.

למאמר בנושא: לשמור ולנצל את קולטי השמש ביעילות מרבית

עלויות:

עלות של: מחיר
ניקוי קולט בין 250 ל600 שקלים חדשים
החלפת צינורות בקולט שמש בין 250 ל450 שקלים חדשים
קולט חדש (קטן, בינוני או גדול) בין 1200 ל3500 לא כולל התקנה

 

לסיכום על טכנאי דודי שמש בפוריה עילית

אלו הן התקלות העיקריות שעלולות לקרות לדוד השמש שלכם, אם אתם גרים בפוריה עילית חפשו באינטרנט את טכנאי הדודים של העיר פוריה עילית ותמצאו שלל אתרים שמספקים לכם את הטנכיאם הטובים ביותר ועוד שאר בעלי מקצוע כאלה ואחרים, והנה כמה טיפים לבחירת טכנאי דודים.

2לסיכום על טכנאי דודי שמש ב

תוכן עניינים