טכנאי דוד חשמלי בקרית ים

מחפשים טכנאי דוד חשמלי בקרית ים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

איך מתקנים דוד חשמלי, מהן התקלות הנפוצות בדוד חשמלי, האם כדאי להחליף או לתקן ואיך מוצאים את הטכנאי הטוב ביותר בקרית ים ולמה חובה להתקין דוד עם חשמלאי מוסמך? – כל המידע מובא לכם במאמר זה.

 

מונחים מקצועיים והסבר מפורט על דודים בקרית ים

גוף חימום

גוף החימום לדוד הוא רכיב חשמלי המיוצר מסגסוגת מתכתית שמאפשרת הולכת חום, הסגסוגת המתכתית המעוצבת בצורת סליל לובשת מעין כובע פלסטיק שאמור להוות כתשתית לחמם מהיר. החלק האחורי של גוף החימום הוא בעצם הרכיב החשמלי שלו שבולט אל מחוץ למיכל אגירת המים שבדוד החשמלי שלכם.

גוף חימום

 

תרמוסטט

זהו וסת הטמפרטורה של הדוד החשמלי שלכם, בדומה למשאבת הסחרור שבדוד שמש, גם בדוד חשמלי יש וסת טמפרטורה שמנוע מהחום לעלות מעל ל60 מעלות חום. אדם ממוצע מתקלח בחום של בין 45 ל55 מעלות חום ומים חמים יותר מזה עלולים לגרום לכוויות. הוסת עובד כשבתוך מיכל אגירת המים מוחדר מד חום וברגע שהמים מגיעים לטמפרטורה המיועדת הרכיב החשמלי שלו אשר מחובר במעגל סגור לגוף החימום שולח לו אות להפסיק את הפעילו, כך שגם אם המפסק הראשי שלכם פולע המים לאו דווקא ממשיכים לחמם (אלא אם כן ישנה תקלה פירוט בהמשך)

תרמוסטט2

 

פלאנג'

הפלאנג' לדוד הוא כינוי רחב לכל החלק התחתון והחשוף של הדוד והוא מכיל את כל הרכיבים החשמליים של הדוד החשמלי שלכם. הפלאנג' מכוסה מפני סערות, גשמים ולחות על ידי "בריכת" פלסטיק שמחוזקת וצמודה לגוף המיכל בעזרת שני ברגים. לפעמים כאשר אחד הרכיבים תקול מחליפים כבר את כל הפלאנג' וכך חוסכים עלויות התקנה של כל רכיב בנפרד (ככה, טיפ על הדרך).

פלאנג'

 

חמם מהיר

תודו למהפכת הדודים החכמים ולממציא החמם המהיר שאילולא היה קיים מישהו היה צריך להמציא אותו (את הממציא כמובן). החמם המהיר פועל על ידי כך שבעקבות לחץ המים בדוד מצטברים מים ברווח בין גוף החימום שמספיקים למקלחת אחת. בזכותו ברגע שהדוד מופעל יכולה להיות לכם מקלחת תוך פחות מעשרים דקות.

חמם מהיר

תקלות תיקונים ועלויות בקרית ים

לכל תקלה יש תיקון ולכל תיקון יש מחיר, כך העולם עובד וכך גם טכנאי הדודים בקרית ים עובדים. השוו כל בעיה לכל תיקון ובדקו מהו המחיר – חדשות, כל טכנאי וכל חברה וכל מותג גובה מחירים שונים על המוצרים והשירות שלו.

למאמר בנושא: תיקון דוד עצמי – עצות שימושיות לתחזוקה נכונה של הדוד

תקלות תיקונים ועלויות ב

 

תקלה – קצר חשמלי

כתוצאה מנזילה או מעומס יתר או מהצטברות אבנית. הדוד החשמלי שלכם נתון גם הוא לעומס כאשר מופעלים עוד מכשירים חשמליים בנוסף אליו, נסו לעשות בדיקה ולכבות את כולם ולאחר מכן להפעיל את הדוד, אם הוא מקצר אכן הבעיה היא ברכיבים החשמליים שבדוד שלכם.

 

פתרון – החלפת פלאנג'

הפתרון הזה ככל הנראה ימנע את הנזילה או יחליף את גוף החימום עמוס האבנית ויביא לדוד שפועל באופן סדיר והגיוני.

 

עלות

מחיר החלפת פלאנג' נע בין 500 ל800 שקלים חדשים. ועל הדרך הוסיפו ניקוי אבנית שמחירו נע בין 250 ל350 שקלים חדשים.

 

תקלה – התפוצצות

אם הדוד שלכם ישן ככל הנראה שהוא חלוד וזמנו עבר, החלודה שבתוכו מחלישה את החומרים שפועלים לשמור את לחץ המים בתוך הדוד וכשאלה לא עובדים כראוי הדוד מתפוצץ.

 

פתרון – החלפת דוד חשמלי

החלפת דוד חשמלי היא אולי כאב ראש כלכלי אבל לפעמים עדיך לעשות את ההוצאה הזאת מאשר להחזיר את הטכנאי הירושלמי שלכם בחזרה לתיקון נוסף

 

עלות

מחירו של דוד חשמלי נע בין כמה נפחים אך המחיר הכללי נע בין 900 ל4000 שקלים חדשים.

 

תקלה – זרם מים חלש

אם יש לכם זרם מים חלש יש סיכוי שיש פיצוץ הצינור המעביר את המים מהדוד אל המקלחת או לחלופין ישנה אופציה שהוא סתום מאבנית. כתוצאה מכך זרם המים נחלש או שצריך לבצע איתור נזילות מים בדוד.

 

פתרון – החלפת הצינור

החלפת צינור היא דבר יחסית פשוט כאשר מדובר בצינור חיצוני

 

עלות

מחיר החלפת צינור בדוד יכול לנוע בין 200 ל400 שקלים חדשים.

 

לסיכום

אם נתקלתם באחת מהבעיות המופיעות במאמר הזמינו עוד היום את טכנאי הדודים החשמליים שלכם בקרית ים וחסכו לעצמכם כאב ראש עתידי. אם לא עכשיו אימתי, הדוד שלכם הוא מוצר אלמנטרי והפריווילגיה שבלהשתמש בו כבר מזמן הפכה להכרח בכל בית בקרית ים.

תוכן עניינים